2.Bölüm:Mektup

439 16 7
                                    

*10 yıl sonra
Diana artık 11 yaşındaydı babası Snape ile kalıyordu lakin birlikte pek iletişim kurmuyorlardı.Diana genelde sabah kitabı ile bahçeye çıkar ve akşama kadar bahçede kitap okurdu.Sabah uyandıgında camda bir baykuş vardı.Ağzında bir mektup."Heyy bu hogwarts mektubum olmalı."dedi,Diana.Camı açtı ve baykuşun ağzındaki mektupu aldı.Mektubun arkasını çevirdi.
Mrs.Snape
Spinner's End
2.kat
Sağ tarafta ilk oda
Diana şaşkınlıgını gizleyemedi bu kadar açık ve net bir adres beklemiyordu."Vay canına"dedi,Diana.Saat sabah 6.30'du.Snape hala uyuyordu.Diana bunu fırsat bildi ve yataktan kalktı.Kahvaltıyı bu sefer o hazırlayacaktı ve babasına süpriz yapacaktı.Dolabının kapağını açtı ve kendi için oduncu gömleği,beyaz bir kot,ve boğazlı mavi bir kazak seçti.Altına siyah botlarını giydi.İşte şimdi hazırdı,aşağı indi.Diana aynı annesi gibi sabahları peynirli omlet yemeyi çok severdi.O yüzden dolap 3 yumurta birde peynir çıkarttı.Omleti yaptıktan sonra peynir zeytin derken Diana sofrayı tamamen kurmuştu.Saçını açtı ve tekrar dağınık topuz topladı.Üst kata çıktı.Şimdi en zorlu görev vardı sırada,Snape'i uyandırmak.Diana derin bir nefes aldı.Odaya girdi Snape uyyuyordu.Diana yatağa yaklaştı ve Snape' i yanağından öptü.Snape gözlerini araladı ve Diana'yı görünce doğruldu."Noldu Diana?"Diana babasına baktı ve konuştu."Hiç,sadece bugün kahvaltıyı ben hazırladım seni çağırmak istedim"dedi ve Snape'in ne diyeceğini bekledi.Fakat Snape cevap vermedi yataktan kalktı kapıya yöneldi."Neden kendi başına iş yaparsın anlamam ki."dedi,kızına bakarak.Diana üzüldü babasının tepkisini hiç böyle hayal etmemişti."Snape aşağı insi ve kendine bir sandalye çekip oturdu."Bana söylemek istediģin bir şey var mı Diana?"dedi,Snape gözlerini kızına çevirerek.Diana ağzında ki lokmayı seslice yuttu."Var"dedi ve mektubu babasına uzattı.Babası mektubu sertçe Diana'nın elinden çekti.Çekerken kağıt Diana'nın elini kesti.Snape mektubu açtı ve okumaya başladı."Tamam galiba zamanı gelmişti."dedi ve mektubu masya geri bıraktı.

4 Element in Efendisi Diana SnapeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin