6.Bölüm:Önce ki çocuk

320 11 1
                                    

                       *Flasback*

Lara Snape 5 aylık hamileydi.Elinde kitabı ile merdivenlerden aşağı inecekti.Kitap okumayı çok sevdiği için kitabını okumayı bırakmadan merdivenlerden inecekti.Kitabı elinde tutarken elinde asasıda vardı.

    *Asa bu  Meridevenlerden 3 basamak indi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

    *Asa bu
 
Meridevenlerden 3 basamak indi.Tam o sırada ayağı takıldı.Sertçe merdivenden yuvarlandı.Ellerini karnına siper etti ama ne fayda.Karnını yinede merdivenin sivri köşelerine çarptı.Yere düştüğünde karnı çok acıyordu.Ama evde ondan başka kimseye yoktu.Severus Hogwarts'ta Lily ve James yanlarında ki evlerinde.Sirius ve Remus'da onlarlaydı.Lara elelri ile karnını tuttu.Ellerine değişik bir sıvı yeldi kandı bu.Ama onun kanı mı yoksa bebeğinin mi bilemedi.Üstünde ki elbiseyi biraz sıyırdı.Karnında morluklar, sıyrıklar ve küçük çizikler vardı.Altındanda kan aktığına göre bu kan bebektendi.Lara bağırdı fakat sesini duyan olmadı asasıda kitabıda bir taraftaydı.Yere düştü bayıldı.

*2 saat sonra

Lily konuştu "Acaba Lara ne yapıyordur?"dedi.Aynanın karşısında saçlarını düzelten James araya girdi."Ne yapıcak normal hamileler gibi ya uyuyordur ya da tıkınıyordur."dedi ve güdlü.Lily ayağı kalktı ve James'e yaklaştı."Ev yan tarafta gidip bakalım mı hem Severus'ta evde yok bir şey olmasın bak 2 saatir söylüyorum sana."dedi Lily Jmes saçlarını bırakıp Lily'e döndü."Tamam çiçeğim çok istiyorsan gidip bakalım yan evde nasıl olsa"dedi ve yanda oturan ve kitap okuyan Remus'a ve onun yanında Remus'un kitap okumasını engellemeye çalışan Sirius'a baktı,onlarda başları ile onayladı.Hrpsi birlikte kapıdan dışarı çıkyı ve yan bahçeye gittiler.Lily kapıyı çaldı fakat açan olmadı.Tekrar ve tekrar çaldı ama hala açan olmadı.Artık sakin kalan James bile endişelenmeye başlafı."Neden açmıyor!" Diye bağırarak ortamı iyice gerdi Sirius.Lily asasını çıkardı kapının deliğine yaklaştırarak "Alohomara"dedi kapı sonuna kadar açıldı.Ve yerde yatan sarı saçları yüzünün üstüne düşmüş elleri ve beyaz elbisesi kan içinde Lara göründü.Lily çığlığı bastı ve james'e sarıldı.O sırada kapıdan içeri Severus girdi."Ne oluyor burda ne yapıyorsunuz evimde Lily neden bağırıyor!"diye sordu kimse cevap vermedi.Sirius Severus'u tuttu ve merdivenlerin oraya döndürdü.Severus Lara'yı görünce yüzünün rengi kaçtı.Hemen Lara'nın yanına koştu.Başını dizine koydu."Lara Lara bana bak lütfen ses ver!"diye bağırdı,ağlıyordu.Severus Lara'nın elbisesini karnına kadar sıyırdı.Karnında ki morlukları,sıyrıkları gördü.Bir elini Lara'nın karnına koydu ve onu kucağına aldı."Ben hastane kanafına gidiuorum sizde peşimden gelirsiniz."dedi sesi titriyordu.Cisimlendi.Peşinede Sirius,Remus,James ve Lily gitti.

*2saat sonra

Lara'nın bulunduğu odadan bir doktor çıktı."Lara hanım kurtuldu lâkin bebeği kurtaramadık üzgünüm"dedi ve çekip gitti.Severus yere çöktü göz yaşları süzülüyordu.Yerden kalktı ve odaya daldı Lara yatakta oturuyordu,ağlıyordu.Severus'u görünce kollarını açtı.Severus koşarak ona sarıldı ve Lara daha şiddetli ağlamaya başladı."Bebeğimizi koruyamadım bebeğimize özel asa bile tasarlamıştım büyüdüğünde hogwarts'a giderken bu asayı kullanır diye"dedi ve Severus'a daha sıkı sarıldı.Severus bir şey demedi sadece Lara'nın saçını okşadı.Lara geri çekildi ve karnına dokundu.Ama canı çok yandığı için çığlık attı."Ahh çak acıyor!"dedi ve Severus'a baktı."Karnında dikiş var o yüzden acıyor bir süre dokunma Lara'm"dedi Severus ve Lara'ya tekrar sarıldı.
   

4 Element in Efendisi Diana SnapeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin