8.Bölüm:Yeni Dostlar ve düşmanlar

298 14 3
                                    

Tren durdu Hogwarts'a varmışlardı."1.sınıflar bu taraftan" diye bir ses duyuldu.Harry ve Diana aşağı indiler.O sırada bir kız ve bir erkek yanlarına geldi."Heryerde seni arıyotuz Harry." "Buradyım işte Hermione".Kızın adı Hermione'ydi."Şey sen kimsin ben Hermione,Hermione Granger."dedi ve Diana'ya bakarak gülümsedi."Ben Diana,Diana Snape"Ron gözleri faltaşı gibi açılmışça ona bakıyordu."Snape'in kızı olan Diana mı şu 4 elementin efendisi."dedi.Diana başıyla onayladı ve gülümsedi."Ben Ron,Ron Weasley"Diana tanıştığına memnun olmuş gibi bir bakış attı."Hadi 1.sınıflar bu taraftan"diye bir ses geldi ve bütün 1.sınıflar oraya doğru gitti.Kayıklara binmişlerdi, şimdi Hogwarts'a gidiyorlardı.Hogwarts'a geldiklerinde çok güzel bir okul duruyordu hepsinin karşısında.Diana okulu en son babası ile 6 yaşında gelmişti.İçeri girdiler merdivenlere kadar geldiklerinde karşılarına bir kafın duruyordu.Büyücü şapkası verdı kafasında.Yaşlıydı elinde rulo şeklinde bir parşomen verdı ve cılızdı."Evet öğrenciler bana bakın"dedi o sırada bütün uğultular kesildi.Kadın bütün öğrencilere göz gezdirdi ve konuştu."Hogwarts'a hoşgeldiniz burada cadılar ve büyücüler olarak eğitim alacaksınız ben Prof.Minerva Mcgonagall Hogwarts'ta okumanız için kişisel özelliklerinize göre binalara aytılacakasınız.Bunlar Gryffindor,Hufflepuff,Ravenclaw ve Slytherin."dedi tam o sırada yan tarafta duran sarı saçlı bir çocuk gülümsedi.Diana daha önceden onu görmüş gibiydi.Mcgonagall lafına devam etti."Burada kaldığınız sürece bölümünüz aileniz gibi olucak.Başarılarınız size puan kazandıracak kurallara uymazsanız puan kaybedeceksiniz yıl sonunda en çok puanı alan bölüm bölüm kupasını alacak"dedi Profesör tam o sırada arka sıralardan bir çocuk fırladı."Trevor!"dedi ve koşarak Profesör Mcgonagall'ın önünde duran kurbağıyı aldı.Mcgonagall ona çok kötü bakıyotdu çocuk kurbağasını alıp yerine geçti.Diana hangi binada olacağını füşünüyordu ya babası gibi Slytherin ya da annesi gibi Ravenclaw olmayı istiyordu.Profesör Mcgonagall yerinden gitti."Vay vay demek söylenyiler doğruymuş Diana Snape ve Harry Potter Hogwarts'a gelmiş.Az önce kurbağısını kaybeden çocuk fısıldayarak konuştu."Harry potter ve Diana Snape mi?"Herkesin gözlwri şimdi en önde yanyana duran Harry ve Diana'ya takıldı.Sarı saçlı çocuk yerinden hareket etti ve onların önüne geldi.Elini uzattı"Ben Malfoy,Draco Malfoy".Harry'nin tam yanında duran hafifçe kıkırdadı.Fakat Draco bunu görmüştü."Demek sence adım komik öyle mi?Seninkini sormaya gerek yok kızıl saç ve ikinci el bir cübbe bir Weasley olmasın."dedi Ron'a iğrenerek bakıyordu.Tekrar yüzünü Diana ve Harry'e çevirdi."Bazı ailelerin diğerlerinden daha iyi olduğunu yakında anlarsınız ama isterseniz yardım ederim"Diana Draco'nun elini yana itti ve başını Harry'e çevirdi.Harry hem kendi adına hemde Diana'nın adına konuştu."Sanırım yanlış kişileri kendimiz seçeriz sağol"dedi.Draco'nun yüzü düştü.Tam o sırada arkasında Profesör Mcgonagall belirdi.Draco hemen yetine geri geçti fakat yüzünde kin vardı."Evet şimdi büyük salonda seçmeler yapılacak"dedi ve 1.sınıflra ile beraber Büyük salona doğru ilerlediler.

4 Element in Efendisi Diana SnapeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin