Diana duyduğu ses ile irkildi."Bayan Snape iyi misiniz?"Diye önünde duran Ollivander'ı gördü.Başını onaylarcasına salladı."Asa için teşekkür ederim"dedi ve Snape'i beklemeden kapıdan çıktı.Snape Diana'nın peşine gitti."Ne yapıyorsun sen?" Dedi ve Diana'yı kolundan tutup durdurdu.Diana hiçbir şey demedi."Sadece bir hayvan kaldı değil mi" dedi ve yüzünü Snape'e çevirdi.Bu bakış Snape için çok tanıdıkdı.Lara gibi bakıyordu,Snape kolunu bırktı."Evet sadece hayvan kaldı"dedi ve dükkana girdi.Diana dışarda bekledi.Snape onun bir kedi istediğini biliyordu.Elinde yavru bir kedi ile dükkandan çıktı.
*Kedi bu
Diana kediyi görür görmez.Gözleri büyüdü."Aww bu çok tatlı"dedi ve Snape'in yanına gidip kediyi kucağına aldı.Gülümsedi."Bence senin ismin Mia olsun"dedi ve kedinin başını okşadı."Mia mı?Hadi ama daha yaratıcı olabilirdin"dedi Snape ve kollarını göğüsünde birleştirdi.Diana onu umursamadı."Hadi trene yetişmemiz gerek" diyerek Diana'yı sırtından itekledi.Diana Mia'yı kollarında tutarak yoluna devam etti.
Perona gelince her yerde uçan süpürgeler,baykuşlar ve ellerinde bavulları ile Hogwarts öğrencileri.Aileleri ile son kez vedalaşıp trene binenler ve daha çoğu.Diana bunlardan biri değildi.Yanında babası olmasına rağmen ona sarılıp vedalaşamıyordu çünkü Snape bundan hoşlanmıyordu.Yinede kuru bir sesle "Görüşürüz" dedi Diana fakat Snape cevap vermedi.Diana başını önüne eğip kedisi ile trene bindi."Gördün mü bak baba yine beni umursamadı."dedi kedisine.Burukça gülümsedi.Boş bir peron aradı ve oraya oturdu.Kimsenin yanına gelmesini istemiyordu.Mia uyumuştu.Diana onu rahtça üstüne yıtırdı.Cama kafasını yasladığı sırada bir ses duydu."Oturabilir miyim başka boş yer bulamadım" dedi bir ses.Diana başını peronun girişine çevirdi. gözlüklü, hafif dağınık saçlıydı, gülümsüyordu.Diana gözleri ile onayladı.İki çocuk Diana'nın karşısında ki koltuğa oturdu."Şey ben Harry,Harry Potter."dedi ve elini Diana"ya uzattı.Elini sıkmadım."Biliyorum babam anlatmıştı seni.Bende Diana,Diana Snape"Gözlerini şaşırmış şekilde açıp Diana'ya baktı."Şu 4 elementin kontrolcüsü mü?"dedi hafiçe gülümsedi Diana."Evet galiba sende şu öldüren lanetten kurtulan çocuksun."dedi Diana.Diana Harry'nin yarasını çok merak ediyordu dayanamıyıp sordu."Yara izine bakabilir miyim?" Harry'de tam o anda konuştu."Bende seninkine bakarsam olur" dedi ve elini saçlarına götürdü.Diana'da elini hafifçe kaldırdı.Harry 3'e kadar saydı."Aynı anda 1,2,3!" O anda harry saçını, Diana ise avuç içi kapan kazağını bilek hizasına kadar indirdi.
Yaralar ortaya çıktı.İkiside sesizce güldü."Gülüşün çok güzel..."dedi Harry ve başını önüne eğdi.Diana'ya neredeyse herkes böyle derdi.Diana başını tekrar cama çevirdi.Bir yandan da kedisini okşuyordu."Şey yara izinle elementleri gerçekten kontrol edebiliyor musun?"dedi Harry.Diana ona döndü."Evet ama sadece 10 dakika eğer ateş,su,toprak veya hava hangisi daha yakınımdaysa onu ederim.kontrolden sonra yara izim fena halde kanar bazen ben istemeden kendi kendini devreye sokar."dedi ve kedisine baktı."Nasıl yani yanlışlıkla derken?"
Diana ona bir anısını anlattı*Flashback
Diana 5.sınıftaydı muggle okulunda okuyordu.
Diana:Elim çok kaşınıyor lena
Lena:Sanırım doğum leken yüzünden.
Diana babasının zoru ile elindeki izi herkese doğum lekesi diyerek geçiştirmişti.
Diana:Hey yeni suluğun çok güzel bakabilir miyim?
Lena:Tabiki
Elindeki suluğunu Diana'ya verdi
Diana:Ahh suluk patladı?
Lena:Nasıl olur o çok sert bir plastikten yapıldı
Diana:E-elim kanıyor
Lena:Bence bir lavaboya git"İşte bu şekilde anılarım var"dedi Diana.Harry ağzı açık bir şekilde Diana'ya bakıyordu."Eee senin yara izinin özellikleri ne"diyerek Harry'ye gülümsedi."Ben bilmiyorum ama bakışlarımla bir camı yok ettim ve bir yılanı serbest bırakıp kuzenimi onun suyuna düşürdüm.diye devam ettirdi Harry."Vayy canına bu yetenekten bende istiyorum."dedi ve gülümsedi Diana.Mia huysuzlanıyordu hırlıyordu.Diana onu yanına koydu Mia sakinleşti, kucaktan sıkılmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4 Element in Efendisi Diana Snape
FantasyBüyücülük dünyası var olduğundan beri bir kehanet vardı.4 element ateş,su,toprak ve hava.Bunların bir efendisi olacaktı.22 Ekim doğumlu bir kız çocuğu.Her yıl 22 Ekim de doğan büyücü ailelerin çocuklarının elleri kontrol edilir.Kim ki elinde sonsuzl...