4.bölüm:Kanayan İz

385 17 1
                                    

*Bu fotoğrafı Snape ve kızı arasında ki benzerliği göstermek amacıyla koydum*Diana sonunda uyandı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*Bu fotoğrafı Snape ve kızı arasında ki benzerliği göstermek amacıyla koydum*
Diana sonunda uyandı.Etrafa baktı ve yqtağında olduğunu fark etti."Ama ben yerdeydim."dedi,ve yataktan doğruldu.Yatağa baktı,yatakta kan izleri vardı.Eline baktı ve işaretinin kanadığını gördü.Midesi kasıldı,gözlerini kıstı.Yüzünü ekşitti çünkü eli acıyordu.Hemen banyoya gitti,musluğu açtı.Elini musluğun altına tuttu.Fakat kan gitmiyordu,aksine daha çok akıyordu.Diana elinin acısından neredeyse ağlıyacaktı ki odasının kapısının tıklandıgını duydu."Diana uyandın mı?"diye bir ses duydu Diana.Snape kapının önündeydi.Ne yapacağını bilemedi elini lavabodan çeksede lavaboda hala kan vardı.Snape ses gelmeyince içeri girdi ve banyodan inleme sesleri duydu.Bandoya girdi ve Diana'nın elinin kanadıgını ve Diana'nın ağlamaklı bir yüz ifadesinin olduğunu anladı.Ona yaklaştı,Diana elini lavabodan çekip arkasına sakladı."Elini ver"dedi,Snape şimdi Diana ile göz teması kuruyordu.Diana en başta elini vermrdi fakat Snape in bakışları korkunçtu.Hemen elini babasına verdi"Dokunma nolur."dedi ve başını önüne eğdi.Snape Diana'nın elini hafifçe bileğinden kavradı ve kendine çekti.Eli şişmişti ve hala kan akıyordu.Dıger akan kanlar kurumuş yenileri akıyordu.Snape hafifçe yarayı elledi.Diana'nın canı o an o kadar yanmıştı ki elini bbasından çekti ve Lavabodan hızla çıktı.Yatağına oturdu.Snape'de lavabodan çıkıp Diana'nın yanına oturdu,Diana ağlıyordu.Bir yandanda elini tutuyordu.Snape Diana'nın başını tuttu ve ğögüsüne koydu,saçlarını okşamaya başladı."Çok mu acıyor?"diye sordu Diana'ya.Diana cevap vermedi ve ağlamaya devam etti.Diana crvap vermeyince Snape ayağı kalkto ve Diana'yı kolundan tutup yataktan kaldırdı."Benimle gel" dedi ve kapıdan çıktı.Diana'da peşinden gitti.Snape iksir odasına girdi masada olan asasını aldı.Diana'yı koltuğa oturttu."Elini uzat" dedi.Diana ne kadar korksada yine elini uzattı.Snape asasını Diana'nın elini doğru götürdü."Corpus Medicor"dedi ve Diana'nın elinden akan kan tekrar yarnın içine doldu.Acısı geçmişti.Diana başını kaldırdı yanağında hala gözyaşları vardı.Snape Diana'nın yanına otuturdu ve yanağında kalan gö, yaşlarını sildi ve onu anlından öptü."İyi misin?" "Evet iyiyim" Diana koltuktan kalktı ve odadan çıktı aşağı indi."Hogwarts için valizlerimi hazırlamaya başlamalı mıyım" dedi babasına.Snape başını salladı ve kızının yanından geçip koltuğa oturdu.Diana merdivenlerden tekrar odasına çıktı.

4 Element in Efendisi Diana SnapeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin