dos

505 24 0
                                    

Angelika.

“Psst panget,”

Nisipat ra ko unya gi focus akong sarili sa pag take note. Naa mis tunga tunga sa klase ron ug sigeg panawag ang debil nga naas akong likod.

Today is 3rd day of school. And I'm telling you guys, mura jud kog naas impyerno sa milabay nga mga adlaw.

“Hoy!” ana pa sya dala sipa sa akong lingkuranan.

Nagsugod na kog ka ulit sa iyaha pero wa gihapon nako pansina. Mamatay syag papansin diha.

“Mam, si Angelika!”

Nahog akong ballpen kay nikalit syag singgit ug ning ato.

“Yes? What is it?” gisigahan kog mata sa terror nga teacher.

Atay.

“W-wala man, mam,” mura kog itoy nanubag sa sala nga di man unta akoa.

Gipaak nako akong ngabil sa ka pikon ug gi lingi ang debil nga naas akong likod.

“Blee”

I glared at him. “Boysit ka,” hunghong nako.

~
After class, breaktime na. Gigutom na akong tiyan ug ga crave na kog siopao.

“Hep hep,”

Lawm kong nang hupaw kay naay ni bira sa akong kwelyo imbes pagawas na kog klasrum.

“Paliti kog sandwich, panget. Tulo ka buok,” sugo niya.

“Pungkol ka?”

“Or, you want me to reveal your secret?”

Wala koy nabuhat kundili ang palitan sya sa iyang gi sugo. Bwisit jud! Damayon pajud akong sekreto. Tf!

“Hello, ante. Isa ka siopao ug tulo ka sandwi- agay!” Napa ubo ko sa kasakit sa akong likod. Mura kog gi sumbag.

Or gi sumbag jud ko.

Akoang gi lingi ang naas akong likod pagka dungog nga ning agik-ik sila. Pero wala koy nakita nga suspek kung kinsay nanumbag.

Pisti kasakit baya.

~
Pag gawas nako sa canteen, my eyes went to someone nga ga tan aw ra nako gikan sa layo. Then his averted its gaze, death glaring to someone.

‘Naa napud ni kaaway bataa,” I thought.

Giduol dayun nako sya ug gi tunol ang sandwich sa iyaha. Akoa dayun gi hapyod akong likod kay sakit gihapon.

“Are you fine?”

“Ha?” Wala nako nakuha iyang gisulti.

He tsked. “Nothing,” then iyaha kong gi biyaan.

Weirdo jud!

Ningiwi ko pagka feel sa akong likod. “Boysit! Magabaan rang nanumbag!” yawyaw nako ug ga liad liad nga ni baktas.

Sakit jud, Mama!

~
Ug nahitabo jud ang expected nakong mahitabo tungod sa nahitabo gahapon sa canteen.

I didn't make it to school the next day kay gi kalintura ko. Ug ni mama pa, na pi-ang daw ko. So, naa ra ko ron diri sa garden, namisbis sa mga buwak.

Hapon na pero trip gihapon nakong mamisbis.

“Hoy panget, absenot,”

Gi off nakong ga agas nga hose then gi lingi ang ni storya. “Gikalintura ko bekos naay debil pareha nimo nanumbag sa akoa gahapon.”

His jaw clenched. “Deserb,”

Gitaasan nako syas akong kilay. “Pwede? Kung imoha ra kong bully'hon, can you just hawa nalang sa akong atubangan?”

Ningisi s'ya. “I mean, why me? Amoa man ning balay. You're just living here because my mom say so.”

Oh well, he's right.

Gibuhian nakong hose then gibiyaan na s'ya. Di nako ganahan makig storya niya, feeling nako dako na kaayog points ang na minus sa akoa sigeg balikas niya.

~
“Oh, Ange, kumusta imong likod?” si mama ang ni bungad nako pagka abot nakos among gipuy'an ron.

Balay kini likod sa dakong balay nila Tyron. Diri mi gipa puyo sa amo ni mama para duol ra si mama sa trabaho ug ako sa skwelahan.

Akong gi pamatian akong likod. “Okay okay na, ma. Gamay nalang ang sakit. Wala na pud koy kalintura.”

“Mo skwela ka ugma?”

“Opo, ma,”

“Ikaw, Tyron, kumusta ang klase nimo ron?”

Nisiga akong mata tungod sa gi ingon ni mama. Eh? Tyron ba?

“Klase gihapon, ma. Nag quiz gani mi, sayang wa ka apil si Ange.”

Nilingi ko sa boses nga ni storya. “Eh?”

He smiled at mama. “Agi ra ko, ma,” ana s'ya then ni ngisi sa akoa.

“Wow? Nakiki-mama? Nakiki-Ange? Sino ka dyan?” hulog ang pangang sulti nako.

Pero na realize ra pud nako dayun ang gi ingon ni Tyron maong gi apas nako s'ya sa gawas.

“Hoy!”

Nihunong s'ya. “Yes, panget?”

“Nag quiz? Unsa nga subject?”

“Tanan subject.”

Natagak akong panga pag usab. Sa ka seryoso niyang nawng, naglibog kog mo tuo ba ko niya or dili.

“Apil sa major class, ga long quiz,” dungag pa niya ayha ko gibiyaan nga nag tulala sa kawalan.

Wala sa buot nga nibaktas ko pabalik sa balay. Ni diretso dayun kos kwarto namo ni mama para mag study. Then tanan gi klase namo 3 days ago, akoang gi memorize.

Though wala man jud kaayo nag klase last 3 days. Pero who knows.

Ug basin pwede ra mag special quiz maong mag study nalang ko. Giapil nalang pud nakog memorize ang ngalan sa among subject teachers kay basin madala pag points.

Jusko panabangi! Unang absent pa lang gani nako, kalbaryo na.

Di na jud ko mo absent usab. Hayst! Bwisit lang jud tong nanumbag sa akong likod. Watdaferk!

ANAK SA AMO NI MAMA (COMPLETO)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon