once

237 19 0
                                    

Angelika.

Hinay hinay ra kog abli sa gate kay ala says na ko nakauli kay nag walking ra mi ni Mhelca pauli. Sa main gate ko niagi kay maoy duol. Kung didto ko moagi sa likod, liboton pa nako nya ngitngit na.

Nganong kadako man gud aning balay nila Tyron uy.

“Wow, ting uli ug babae ning aning orasa?”

Nakuyawan kos ni storya gikan sa babaw. I looked up just to see Tyron. Naa syas terrace sa iyang kwarto. I know that's his room kay dira na sya permi mag tambay ug mag sig panawag sa akoa inig mo agi kos ilang balay.

Nag-shrug ra ko ug wa na s'ya pansina.

“Angelika Smith,” tawag niyas akong full name. “Did you enjoy the street foods?”

Nihunong ko para lingion s'ya. “Paunsa nimo nabal'an nga nag street foods mi?”

Ningisi ra s'ya.

~
Naa nako ron sa among kwarto ni mama. Nag hinuktok ko ug nakigtutokay sa kisame.

Isa ray naas akong huna huna ron.

“So dili si Jean ang nang libre atong street foods ganina?” I asked myself.

Maoy gi sulti ni Tyron ganina. Nag bayad daw syag 300 sa tindero dayun ang sobra kay gipa libre niyas amoa ni Mhelca.

What the heck? Abi nako'g si Jean. Na wow mali ra ko duh! Alangan ana ang tindero nga uyab daw ni Mhelca. Giatay!

Nakatawa nalang kos akong conclusion nga gihuna huna.

“Peace offering nako 'to kay na guidance daw ka tungod nako.”

I heard Tyron's voice in my head. Mao nay iyang gi ingon ganina samtang nag hangad ug naminaw ko niya.

Peace offering?

Did he bumped his head somewhere? Nabuotan lage sya? Skeri.

“Nak, kadlawn na, ga siga pa lage nang mata nimo?”

Abtik pas abtik kong ni bangon tungod sa tingog ni mama.

“K-kadlawn na???” nag siga ang matang ni tan aw kos gawas.

Pakshet kadlawn na jud diay. Atay! Wa man lang ko nakatug.

Gi check nako ang oras and it's already 4 am. Grabe! Pila ka oras na diay kong nakig tutokay sa kisame nya wa man lang ko kabatig katugon.

“Mo skwela ka ron?” pangutana ni mama samtang nag kuhag tuwalya. Maligo na guro s'ya.

“Oo, ma. Wednesday ron, ting quiz,” tubag nako.

Nitando si mama dayun ni gawas sa kwarto. Sayo jud ni sya tig mata aron ma atiman pa niya among pamahaw bago sya mo adto ila Tyron.

Hardworking jud kaayo nis mama. Maong dapat ako pud. Dili hadlang ang walay tulog sa akong pag skwela. Go lang nang go.

Walay mo absent for today's bidyow!

~
“Miss Smith?”

“Anj..”

“Angelika Smith.”

“Anji, wake up..”

“Angelika Smith!”

Nakamata kos ni singgit. Diretso nakong nakita si maam nga nag tindog sa akong atubangan. Nag kun'ot ang kilay.

“You're sleeping in the middle of my class? Really?” gisigahan ko niyag mata.

Pakshet!

“You..” Iyaha kong gi tudlo. “Proceed to the-

Naay niputol sa sentence ni mam. “Ma'am Aure, mag start na daw ang meeting sa president's office.”

ANAK SA AMO NI MAMA (COMPLETO)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon