Angelika.
Na estatwa kos akong gi lingkuran. Ga expected na na ko nga mao toy iingon ni Jean pero the moment I heard it from him, mura kog gi ligoan ug bugnaw nga tubig.
I was taken aback. Gi atake ko ug kahadlok nga basin iyakang ipakalat which is dako kaayog posibilidad. And I can't even defend my self.
“What the fuck!” Jean suddenly cursed.
“What the fuck bitaw nang baba nimog sumbagon ko na.” Tyron pushed Jean out of his way. “Fuck off, Dominguez,” he said.
Natameme kog samot tungod ato. Tyron looked so furious.
“Gimingaw kag black eye?”
Namalikas pag usab si Jean bago nitalikod sa amoa. Pero bisan wala na s'yas akong panan'aw, naa gihapon akong kahadlok.
“What if ipakalat niya?” tulalang gihunghongan nako akong sarili.
“He won't,” seryosong tubag ni Mhelca. Pati s'ya na shock ganina sa gi sulti ni Jean. Pero karon, she looked calm.
“Dili ta sure, Mhel. Maka guol..” hinay ang tingog nakong ingon. Niyuko nalang kos ka guol.
~
Hapon na ug last na ni nga subject ron. Human ani ulian na and I can't wait to go home, gusto na lang nakong mohilak sa ka overwhelmed.Hantud karun man gud kay naguol gihapon ko. Labaw na sa part nga wala na ni balik ug sulod si Jean sa classroom human sa nahitabo ganina. Ang maayo nalang pud is wala kaayoy naka pansin sa nahitabo.
“See you tomorrow.”
“Good bye, sir.”
Nanggawas na dayun akong mga classmates pagka human sa klase. Nahabilin ko nga nag tulala ras kawalan.
“Panget, tara na.” Boses ni Tyron ang nipukaw sa akong diwa nga nag tulala.
Gilingi nako sya ug naa na sya sa gawas kauban si Mhelca. They wave at me.
“Tara na, Anj. Street foods ta.”
That made me smile. Nabawasan akong kaguol tungod sa ngisi nilang duha. Mhelca is really a good friend that would help you feel light. Then naa sad si Tyron na medyo naa poy pulos.
So I think, they're now my friends.
Nibalik akong energy ug na excite kos idea nga mag street foods daw mi. Nakalimtan nako kadali akong kaguol.
Nibarog na ko dayun gi kuha akong bag.
“Pakshet!” balikas nako sa wa paman nako nabitbit akong bag. “KINSAY GA HIGOT ANI!!!?!” I shouted.
Nisiga ang mata ni Mhelca dayun nikatawa iyang kauban nga si Tyron.
“Hala nahigot? Kinsa kahay nag higot” anas Tyron dala dagan. Akoa syang gi apas, pero naa pa lang kos pultahan, layo na kaayo ang buang..
“Potaka, Tyron Gael!” singgit nako kay wa koy laing nahimo. Iyaha ra kong gingisihan gikan sa layo. “Pakshet ka!!”
Nisiga ug samot ang mata ni Mhelca. Dayun naay nitawag sa akoa bago paman ko makapamalikas ug usab.
“Angelika Smith,”
My eyes widened too.
Patay!
“..to the guidance office.. now!”