Angelika.
“Oy, Tyron nak, ganina pa ka diha?” boses ni mama nga naas gawas sa balay ang akong nadunggan.
Ug sa ngalan nga iyang gi litok, siguro naas gawas ang debil. Ay di na diay s'ya debil. Nag sorry na diay s'ya.
Charet marupokpok.
“Gihuwat nakos Ange, ma,” tubag ni Tyron kang mama. Naa silas gawas ron nag storyahanay kay padung naman si mama sa ilang Tyron.
“Naa pa sa sulod, nak, nag kaon. Sulod lang kaw. Mag sabay mog adtog skwelahan?”
“Opo, ma.”
Feel na feel na gyud niyang sig mama kay mama.
“Sige, pag amping mong duha. Skwela ug tarong..”
“Yes, ma.”
Wala na dayun koy nadunggang human ato. Nahilom ang gawas ug walay Tyron nanawag nako or nisulod man lang sa balay.
“Basin ni lakaw na..” I said to my self.
Akoang gi bitbit akong bag dayun nigawas na pud. Sakto sang pag abot ni Tyron. Na shookt pa ko kay nag tuo kong nilakaw na s'ya.
“Oh? Gikan na ka diri ganina diba?”
He nodded. “Hmm.. gitabangan usa nakos tita sa iyang dala padulong sa balay. Gikuha pud nakong susi sa motor.”
Nitando tando ko. “Himala mag motor ka.” Di man gud na s'ya ga motor dati padung skwelahan. Ambot unsay nakaon niya.
“Kita. Mag motor ta.”
Nag abot akong kilay sa iyaha. “Patya nalang kog pasakyon pako nimo ana imong motor.”
“Ange, mas maka save kag pamasahe kung mo sabay kas akoa. And I also won't let you commute from now on,”
Luh? Desisyon yan?
“Di ka? Libre na tanan. Libre sakay, back and forth. Libre hug sa akoa, libre simhot, libre kiss-
“Shhh! Saba na, mosabay na lage ko.”
Nag tingsi ang Tyron sa akong pag sugot. “Libre kuan sab raba ni..”
“Nana nasad nang kuan kuan.” Gibira nako iyang buhok kay sukad gabie ni igat nag sugod si Tyron.
“Ngano? Wala man koy gisulting mali, kuan ra ga- Agay!” singgit niya kay gi kusi nako iyang kilid.
“Hilom na lage. Kuan pa ron kissan tika..”
Ni smirk s'ya dahun nibilang sa iyang mga tudlo. “Kuan kuan kuan kuan kuan kuan kuan kuan kuan kuan. Oh.. aha namang kiss? Kiss na dayun,” ninguso pa ang kriminal.
“Amaw!” nag katawang sulti nako dayun nidagan na pagawas sa gate. Kay buotan man ko, ako nay ni abli sa gate para kang Tyron nga mag motor pagawas.
“Thank you, danda.” Nikindat s'ya pag agi sa akong atubangan.
Gisarado na na'kong gate dayun ni gawas.
“Hi, danda. Sakay na, danda.” Tyron smiled at me. He looked so happy unlike sa milabayng adlaw nga happy sya.
Lahi ra kaayong ngisi ni Tyron Gael ron. Murag naka uyab, wa pa raba nanguyab.
Charet! Hoping yarn?
~
Naa na mis kalsada padung skwelahan. Himala kaayo nga kalmado rang padagan ni Tyron. Sabaan pa jud kaayo sigeg kwento ug kung unsa nalay iyang ma kwentoSama ani.
“Kadtong hearts day last year, gibira kos SSG padung kissing booth kay paapilon daw kos kissan, but they failed to pull me kay di man kom sugot. My virgin lips and cheeks is not for just a random person.”