veinte (el final)

536 39 11
                                    

Tyron.

I promised to wait.

So until now, I'm waiting.

Pila na ba ka bulan.. ahmmmm.. it's..

It's already 24 months.

Bali 2 years na since Ange left. Duha na ka tuig pero presko gihapon kaayo sa akoang memory ang adlaw nga ni biya s'ya.

“Tyron Gael, sabay na tag uli.”

Gilingi nako ang nanawag nga si Mhelca. College na mi ron.. patungtung na sa 2nd year college.

Architecture iyang gi take. While ako, ga legal management.. And si Jean? Archi pud. Relationship goals daw silang Mhels.

“Wala na kay class?” I asked Mhelca while we're walking down the hallway.

She nodded. “Yup! And I actually have a date with Jean today but I couldn't find him. So I guess mo uli nalang ko. Bahala na syas iyang kinabu-

“Flower's for you, beautiful..” Gisugat ug isa ka bouquet of flower ni Jean si Mhelca.

She pouted. “Psh! Where have you been man taraw?” Nanipat kuno s'ya kang Jean pero wa gihapon niya na pugngan nga mo ngisi.

“My love, you know me.. I would always surprised you every 15th day of the month. That's the date when you accepted me to be your boyfriend, remember?” Jean kissed Mhelca's forehead.

She giggled. “Thank you sa flowers, love. I always love it.”

Genuine kong ni smile sa akong duha ka friend. Di ko bitter for today's update.

“Tara na, mag date na ta,” pagpang hagad ni Jean kang Mhelca. He then looked at me. “Mo uban ka, Ty?”

Sabay sila ni Mhelca nga ni tan aw sa akoa ug nag huwat sa akong tubag.

I gave them a wadahek look. “No thanks, guys. Himuon ra ko ninyog tig picture sa inyong date. Maypa mo uli nalang ko..” sulti nako then gi talikdan sila. “Enjoy your dates, love birds.”

I heard giggles coming from them then it slowly vanished. Sign nga nilakaw napud sila.

I smile sadly. Kung naa lang si Ange, sure kong ga double date guro mi ron.

But she's not here..

2 years na s'yang wala.

Although medyo nasanay nako nga wala gyud si Ange.. but di gihapon ko moundang ug huwat niya.

“Hi, attorney. Pauli na ka? Pwede maki sabay?”

Gi tan aw nako akong blockmate nga kahibaw kong naibog nako sukad pa sugod sa klase. I already turned her down multiple times but this woman just won't stop bothering me.

“No, you can't, because I don't want to. And my girlfriend is waiting for me. So can you move?” Gitaasan nako syas akong duha ka kilay para naman ma feel niyang gusto kaayo nakong mawa syas akong atubangan.

“Girlfriend? Come on, Tyron, di lage na s'ya makahibalo-

Giputol nako iyang isulti pa. “I don't care. Move..” ana ko dayun gipa dagan na akong motor.

I have no time to waste for a woman like her.

Kang Ange lang nako sayangon akong oras ug hinuwat. No one deserve my time but my Angelika.

~
Naabot ko sa balay nga medyo iritado gihapon. Napansin bitaw nako sukad sukad nitungtong kos college, dali na kaayo ko mapikon.

Daghan naman gud babae sig samok samok sa akoa. Makaurat. Mga gahi kaayog ulo, ika pila na gi reject ga sige gihapon ug sinamok.

ANAK SA AMO NI MAMA (COMPLETO)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon