Angelika.
“Get a whole sheet of paper. Mag review ta.”
Nanghilom ang tanan pag sulod sa terror namo nga maestra. Kada mo sulod jud ni s'ya para mag klase kay magpa surprise quiz jud dayun. Uga na among utok ani nga subject.
2 weeks na diay ang milabay. Karon kay ika upat na nako nga week diri sa skwelahan. So far, everything is fine. Di mawala nga permi ko maapil sa chismis because I am always with Mhelca ug Tyron.
Ambot aning Tyron ga sige gyud ug apil apil sa amoa ni Mhelca.
“Psst, ilis tag pwesto.” sitsit ni Tyron sa katapad nako, sa tuo nga side.
“N-ngano?”
“Mangutana pa gyud.” Gisigahan niyag mata akong katapad maong walay nahimo kundili ang mo balhin ug bangko.
Gangising nakig ilis si Tyron ug pwesto. Mas nidako iyang ngisi pag lingkod niyas akong tapad.
“You're papansin gud.” Mhelca spat. Naa pud s'yas akong tapad, sa wala nga side.
“Ikaw pud raba nangilog ug pwesto.” Balos ni Tyron.
“Duh? That was 2 weeks ago, permanent na ko diri. While ikaw, sige ra kag pangilog ug bangko kung asa ka gusto mo lingkod.”
Gisumay sumay ra ni Tyron ang nag yawyaw nga si Mhelca. Napatung an pajud ko nila maong wa koy takas sa ilang death glare sa usa'g usa. Mura kog naigog apil.
Gusto kong maminaw kang ma'am kay ga explain sya kung unsay himuon, pero samok kaayo ang duha maong di ko ka focus.
“Ms. Smith, is there something wrong? You're not listening.”
Buang na lage! Sa duha ka katapad nako nga wa gapaminaw, nganong ako ramay gi sita? Pakshet!
“S-sorry, mam. Saba man gyud sila.” Tudlo nako kang Tyron ug Mhelca. Bahala na mo, damay damay na ni.
Abi kog iyaha ming kasab'an pero gisipatan ra ko niya ayha nibalik sa iyang gina explain with matching suwat sa white board.
Ka unfair jud ani nga klase. Kung dili lang nako katapad si Mhelca or Tyron, for sure giyawyawan na ko ug gipapauwawan.
Maayo nalang pud diayng katapad nako sila.
“Kani, answeri ni ninyo tanan. Ang dili mo answer, get out,” sulti ni mam pag human niyag suwat ug explain kung unsay among himuon
Sabay sabayng nitindog ang duha nako ka katapad. Shock ang tanan kay dire-diretso rang nanggawas si Mhelca ug Tyron. Wala man lay lingi lingi.
Mga amaw jud ni sila oh.
Nakapang lingo na lang si mam dayun gipa sugod na mig answer without minding the two students who get out.
After that review quiz, nigawas na si mam human ug collect sa among mga papel.
Then Mhelca and Tyron went back inside while laughing. Naa ra gyud silang duha sa gawas ganina hantud nahuman ug nigawas na si mam. Nanulod silag balik nga murag walay nahitabo.
“Tug'an mos tinuod,“ tawag nakos ilang atensyon. Nilingi man pud sila sa akoa ug naminaw.
“Buang mo sauna no?” I directly asked.
Nisiga ilang mata dayun nangatawa.
“Ayaw na tog i-mind among gibuhat, Anj,” tubag ni Mhelca. “Did you get a high score?”
Nang lingo ko. “Wala man nag checking.”
Nitando ras Mhelca. Makig storya pa unta ko niya pero naay nag apil apil sa among conversation. He directly smile at me.
“Hi, Ms. Smith. Ganahan kos imong apilyedo...dato guro mo kaayo noh?” ningisi s'ya nga murag demonyo.
I feel bothered tungod sa iyang question. Mura syag naay nahibal'an about sa ako.
“Jean, pahawa sa among atubang-
“Shhhhh, dili ikaw akong ka storya. I am talking to Angelika Smith. Curious lang ko kung ngano...” he paused dayun ni smirk ug maayo.
“Jean, shut up." Mhelca tried to stop him.
Gilingi nako akong isa ka katapad pero walay nag lingkod. It means wala si Tyron.
Shit! Bantug ra naay guts si Jean moduol namo ni Mhelca.
“Jean, don't you dare-
Gisapawan ni Jean si Mhelca gamit iyang pangutana.
“Angelika Smith... nganong nag puyo ka ilaha Tyron Gael?”