dieciséis

227 25 3
                                    

Angelika.

“Seryoso!?” sabayng singgit ni Mhelca ug Jean human nakog kwento sa ilaha kung unsay nahitabo sukad pa gabie hantud ganina sa classroom.

I told them everything. Even my feelings for Tyron.

“Shhh.. hinay hinay ra mog singgit mga agik!” ana kos duha. “Oum, seryoso. I like him, too, pero wala pa sya kahibaw.”

“Ang he's mad tungod lang sa gibiyaan nimo s'ya?” Mhelca asked.

“Why man pud imong gibiyaan? It's like you does not care about his feelings,” ana pud si Jean. He shrugged. “I know it coz I'm a man too.”

Namaak kos akong ngabil. Nakwento na nako tanan in detailed except sa about atong Precious. Mauwaw ko mo ingon sa ila nga nag selos ko sa tawong wala pa man unta nako na confirm kung unsay relasyon kang Tyron.

Nipaak kos siopao nga naas akong kamot. Naa diay mi ron diris canteen kay breaktime na. Ug si Jean among kauban, dili si Tyron.

I wonder kung asa to s'ya ron. Gihagad man daw to ni Mhelca pero ni ana ra nga naa syay adtuon.

“Si Tyron?”

Nilingi ko kang Jean pagka mention niyas ngalan ni Tyron. Naa syay gitan aw sa akong likuran. I was about to look at it but he stopped me.

“Ayawg lingi naa syay kauban babae- Aww!” Gihapak ni Mhelca si Jean.

My heart pierced again. Like what Jean said, wala nalang ko ni lingi. Ning focus ko sa siopao bisan na feel nakong nag tubig akong mata.

Mas nilala na nuon ang guilt na akong gibati.

“Asa ka?” Mhelca asked kay nibarog ko.

“Restroom..” ga yuko nakong tubag sabay talikod sa ilaha. Wa ko kasagang pagka bangga nakos dughan sa taw nga naas akong likod.

He hugged me directly. “Motuo pud kang Jean nga naa koy kauban bae?” he chuckles.

Wa nako napugngan ang akong luha pagka dungog sa tingog ni Tyron.

Iyahang gi suklay akong buhok gamit iyang kamot. “Wala na ko nang luod,” hunghong niya. “Sorry...”

“R-restroom sa ko,” nag yukong sulti nako. Di nako kayang mo tan aw niya.

“Mag huwat ko diri,” kalmado niyang tubag.

Nipadung na dayun kos restroom para tarungon akong sarili. I know nga daghan kaayoy nag tan aw nako, I can feel it. Ikaw ba naman gakson ni Tyron Gael atubangan sa daghan kaayong tawo.

Sa restroom, maayo nalang kay walay mga students. Nisulod ko ug gisudlay  akong buhok, nanghilamos sad kos akong nawng para di na ma pansin nga gikan ko ni hilak.

I looked at myself. “Ayaw kuno pag binogo..” sulti nakos akong sarili.

“Di man ko bogo teh,”

“Ay baki!” Nakuratan ko kay naay nitubag. Siguro naa syas cubicle. “Sorry, di man ikaw akong ka storya.”

“Aww hehe sarrey assuming lang ko.”

Nigawas na kos restroom dayun nibalik sa canteen. As I get back to our table, there are two people looking intently at someone.

“Are you courting our friend?” anas Mhelca kang Tyron

“Do you have plans in courting her or wifing her?” dungag pud ni Jean.

Nihiwi akong nawng. “Nanga unsa mo? Unsa bay courting courting ninyo diha? And what's wifing?” I looked at Jean.

Ningisi s'ya. “That's from my own dictionary. It means dating someone to marry.”

Mhelca laughed. “Witty. I like it.”

“I like you too,” banat ni Jean kang Mhel.

Mhelca nodded. “I know. Pero balik ta kang Anj ug Tyron. Naa silay dapat klarohon sa atoa.”

I looked at Tyron only to find his eyes fixated to my direction. Naulaw nuon kos iyang tutok.

He opened his mouth. “Yup! I am courting our friend,” tingog niya nga gika shocked sa duha pati na pud akoa.

“H-Ha?”

Tyron realized his words. “Ow I'm sorry. Did I shocked you? Or you don't like what I said?”

“O-Okay lang..” Nanginit akong aping bago niingon, “Wa lang ko kasagang hehe..”

Hilom rang ni syagit si Mhelca. Nag apir silang duha ni Jean.

“Tara Jean, mohawa na ta diri kay need nilag personal space.”

“You're right, mylabs, let's go.”

Gibiyaan mi sa duha nga ga agik-ik.

I enhale a big amount of air tapos gihinay hinay ug buga. Then I faced Tyron. Karon pako ka pansin nga na estatwa diay sya ug natulala sa akoa.

“T-Tinuod?” he asked.

“Ang unsa?” kuryos nakong ingon.

“You.. you're giving me the chance to court you?” di makatuong pangutana niya.

I smiled. “Why not? Ikaw si Tyron Gael.. it's my pleasure to give you a chance.”

He sighed in relief. “I thought you realized earlier that you don't like me that's why you left me.”

Nakapamaak nalang kos akong ngabil pagkahibawng ga huna huna pajud diay sya sa akong gibuhat.

Niyuko ko sa guilt nga akoa nasang nabati. “Sorry. I just happened to overthink something...”

Worried s'yang nipaduol nako. “Unsa man? Do we have a problem? Tell me,”

I looked at him. Attentive kaayo s'yang maminaw ug worried s'ya.

“Is there something that id bothering you? Naa koy nabuhat nga di maayo? Sultihi ko. Please?”

Gi try nako nga ibuka akong baba.

And the moment nga nakaya na nakong ibuka, wrong timing pud kaayo.

“About kang Precious..”

Kasabay ana akong gi sulti, ni bell pud ug kalit, sign nga humana na ang break time.

Nisingkit ang mata ni Tyron. Gihuwat nga mahuman ang bell. “Sorry, wa nako na dungog. Can you say it again?” he asked after the bell rang.

I licked my lips then smile at him.

“Later nalang, Ty, pag uli nato. Isabay mo man kaha ko pauli?” pangutana nako. Basin diayg di na ko niya isabay kay akoa syang gi biyaan ganina.

Iyaha kong giakbayan samtang ga baktas mi pabalik sa classroom.

“Wala man koy laing isakay. Kung dili ikaw, wala nay lain.”

“What if madugay ko kay cleaner ko karong adlawa?"

Iyaha ra kong gi kindatan. “Maghuwat ko nimo..”

“Mo adto paman kog library para mag uli ug libro?”

“I will come with you.”

Gi-atubang nako s'ya. “Wala na ka nasuko?”

He frowned. “Wa man ko nasuko. And about what happened earlier? We'll talk about that later..” Nitan aw syas layo.

“..di ko ganahang ga overthink ka..” dugtong niya.

ANAK SA AMO NI MAMA (COMPLETO)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon