Angelika.
Na conscious ko mo lingi sa akong kauban ron. He is helping me clean the whole gym and I don't know why. Ana ra sya ganina nga gisugo pud daw s'ya mang limpyo but it wasn't true.
“Dominguez, what are you doing here?”
Pareho mi ni Jean nahunong ug pagpanilhig kay naay maestra niabot ug gitawag s'ya. Isa ni sa mga maestra sa guidance office.
The teacher frown, “Is she your girlfriend?”
Paspas kayng nang lingo si Jean. “Dili, mam.”
“Then why are you helping her?”
Nitan aw si Jean nako. “She's a good friend of a friend.”
Nikun'ot akong agtang sa iyang gisulti. Gitaasan mig kilay sa maestra.
“Okay. Finish half of the hall so you both could go home,” ana sa maestra dayun ni lakaw na.
Nang hupaw si Jean. “Abi kog kasab'an napud ko,” sulti niya dala pangatol sa iyang ulo.
Akoa syang gi tutokan. Wala gihapon nag sink in sa akong utok ang iyang gi sulti ganina.
“I'm a good friend of a friend?” confused nakong pangutana.
Nibuka ang baba ni Jean so naghuwat kog mo tubag s'ya but he didn't. Iyaha ra dayun kong gi talikdan ug nipadayun na syag panilhig.
“Hoy.. Psstt...” tawag nako sa iyang atensyon.
“Lihok na dira, Angelika. Hapit na mag ala singko,” seryosong sulti niya.
Nihunong nalang kog pangulit. Dili man pud mi close para mangutana ko about sa iyaha.
“Salamat..” ana ko while nagpadayun kog pang limpyo.
“For what? For helping you?”
“Hmm.. salamat. I will do you a favor too.. ug need nimo.”
“Then, would you let me court yo-
Natuk'an kos akong sariling laway bago pa man mahuman ni Jean iyang sentence. Seryoso nako syang gi tan'aw.
“W-what?”
Nikatawa sya. “Tsk! Dili ikaw..” he clarified.
Nakahinga kog tarong sa iyang ingon. Abi kog ako. Ready na baya kong i-reject s'ya. Tho, gwapo man si Jean tapos taas nga pution, chinito nya chuby-hon, pero dili sya akong type.
So kung akoy iyang panguyaban, auto reject jud. May nalang kay dili.
“Your friend.. Mhelca..”
Nisiga akong mata. Mura kog nabungol sa iyang tingog ug gisulti. I can't believe I'm hearing Mhelca's name from him.
Nangalot napud syas iyang ulo. Namula iyang aping nga murag nauwaw mo storya.
“I-ikaw... gusto nimo si Mhel?” pinahunghong nga pangutana nako.
He nodded. “Gusto unta nako mangayo nimog tabang.”
“Why?”
“I liked her since then. Pero puro lalaki iyang friends, including Tyron. That's why I can't shoot a shot. It feels like Mhelca is a Mt. Everest I couldn't reach,”
Nahulog akong panga sa mga linyahan ron ni Jean. Pakshet! This man is whipped!
“But everything changed the moment I saw her with you. You're the very first girl-friend of Mhelca. Ug maoy naghatag nakog chance para makaduol niya,”
“Di nako kayang moduol sa iyang mga amigo, especially Tyron, he is too protective. So, I'm shooting this shot today to ask for your help.” Nihinga syag lawm. “Ganahan unta ko mangayog tabang nimo. Help me court, Mhelca.”