Angelika.
5th day is friday. Absent ko gahapon ug wala man lay nangumusta nako or nangutana man lang kung nganong absent ko.
Wa gyoy mangutana? Edi wala.
I shrugged. Di naman masakit. hehe. Piste lang jud tong nanumbag nako kung kinsa man s'ya.
Pagsulod nakos klasrum naay diretsong ni tan aw sa akoa. Nitutok sya nako pero wa sya ning storya.
Nag abot akong kilay nga gilingi sya ug wa nakatakas sa akong panan'aw ang iyang black eye.
Mas nisamot ug dugtong akong kilay. “Na black eye yan lage ka badi?” pangutana nakos akong classmate nga ganiha ra sig tan aw sakoa sukad nisud kos klasrum.
Gihuwat nakong mo tubag syas akong pangutana pero iyaha ra kong gi talikdan while nag hapyod sa iyang black eye.
Ningkibit balikat nalang ko then nidiretso kos akong bangko. Well, di na nako business ang black eye niya so I don't have to chase for the answer.
Isa pa, kato sya tawhana astang kabugoy pud, mao gurong na black eye yan. So yeah, di nako mang hilabot.
~
“Hi!”Nag abot napud akong kilay kay naa na say naabot ug kalit sa akoang peaceful nga life. choss.
“I am Mhelca diay. I heard nga naay transferee and that's you, but I failed to meet you gahapon kay absent ka. Anyways, nice meeting you, transferee..”
Ni tan aw ra ko niya nga confused sa iyang gina buhat. Pansin man nakong genuine iyang smile pero galibog ra jud ko ug ako gyud ba iyang gina storya ron.
I can't believe nga naa pa diay ganahan makig storya nako. Abi nakog mahimo kong loner diri nga school tungod sa sig pambully ni Tyron sa akoa.
“Wuy! Di ka mag tanga for today's bidyow!” Mhelca laughed. Tungod siguro sa akong pagkatulala.
“K-kinsa ka?” buka nakos akong baba.
Ni smile sya pag usab. “I am Mhelca, gani no?”
“Ay oo diay,”
Nikatawa syag usab. “Anyways, part ko ani nga class, pero wala ko naka attend sa milabay nga mga adlaw sukad first day of school. I was out of town man gud,” hunghong niya sa last nga gi sulti.
“Ahh okay. A-ako si-
She interrupted me. “Angelika Smith. Yes, I know you na. Gahapon pa ko naka attend ug class but I already received the news about the transferee student. Because of that, I wanted to meet you, pero you happened to be absent yesterday.”
“Ahh oo..” lutang nga tubag nako.
Mhelca's eye smiled. “Sooooo, it was nice meeting you, I guess?” She reached for my hand ug sya nay nakig shake hands nako.
“Hehe oo,” tubag ra nako. “S-sige, mag study sa 'ko.”
Nisiga iyang mata sa akong gi ingon.
“Study!? You didn't.”
Nitando ko. “I mean I have to stud-
“Girl, it's friday today. You see, tomorrow's weekends, we don't do quizzes at days before weekend. And miyerkules lang ang schedule sa quizzes.”
Natagak napud akong panga. “Ha?”
“I mean, why would study if today's a freedom day?”
“Freedom day? Unsa na?”
Nilingkod si Mhelca sa bangko kilid sa akoa. “Isa lang ka subject ang naa kada friday, Anj. And it's just P.E. Maong you don't need to study those boring subject.”
Nag abot akong kilay. “Pero nag quiz man lage daw mo gahapon?”
Nikatawa sya dala hapak sa akong abaga. Agay ha? Gikan pa ko na pi-ang intawon.
“Unsay quiz ba uy! First week of school nya magpa quiz? Kinsay buang mo himo ana? And who told you that?” nag katawang pangutana ni Mhelca.
Shit! Nailad ko?????
“So, wala nag quiz?”
Mhelca shook her head.
“Boysit na Tyron!!!”
“You know Tyron?”
Nitan aw ko ni Mhelca ayha ni tando.
She shrugged. “Well, I'm pretty sure gina bully ka niya. Pasagdi nalang, may saltik jud na s'ya.”
Nisiga akong mata sa iyang gi sulti.
Wow! For the very first time, nakaila ra jud kog bae nga wa naka crush ni Tyron. Almost tanan man gyud diris classroom kay kiligon atong debil bisan ga tingsi rang agi. Mga bidli!
Mura kog nadaog sa lotto ron. I'm happy that Mhelca is different from other girls. May nalang jud kay lahi s'ya sa ilaha, magkasinabot mi ani.
Sa wakas, naa na koy kauban mang libak kang Tyron.
Thanks, God, naa na koy kampi.
“Excuse me, Mhelca, bangko nako na,” anas akong klasmeyt nga karon pa naabot sa room.
“Did I asked?”
Namilog akong mata pagka kita nga gitaasan ra syag kilay ni Mhelca.
Nangalot sa iyang ulo ang among classmate. “Kuan man gud, wala nay bakante-
“Then? Go get yourself a chair.”
Walay nabuhat among classmate kung dili ang ipaubaya nalang ang iyahang bangko.
“Psh! When did she got the nerve to interrupt me,” yawyaw ni Mhelca then ni lingi sya nako. Ni smile sya nga murag way nahitabo. “So, we're friends na?”
Namilok ra ko sa ka kuyaw nga gibati tungod sa nasaksihan. I mean ....
Jusko...
Bully pud si Mhelca?