"What the fuck is my life? What a life sia?!"
Tony yang sedang mengemas dapurnya ketika itu berhenti seketika sebelum memandang aku dan memberikan senyuman.
"Tony, aku penat."
"Can see. Can tell."
"Apa dosa aku sia? I mean, memanglah banyak but I don't deserve any of this seh."
"Betul tu."
"Aku just nak live my life as a normal person. Susah sangat ke nak dapat benda macam tu?"
"Kau dah mandi belum sejak balik tadi?"
"Kau ni, aku tengah luahkan perasaan kan?"
"Kau dah mandi ke belum?" Dia bertanya lagi. Kali ini lebih tegas.
"Oh, belum."
"Then go. Pergi mandi."
"Why?"
"Suruh mandi pun nak ajak gaduh ke? Aku suruh pergi mandi je kan?"
Nak kata period, last time aku check dia ni berkote lagi. Takkanlah PMS kut. Dan pengalaman aku bercinta dengan perempuan, PMS pun takdelah moody macam ni."
"Lepas tu nanti ambik baju dalam wardrobe yang bawah. Atas tu semua baju formal. Takkan kau nak pakai kemeja pulak malam-malam hari ni."
"Yelah. Tak payahlah marah-marah."
"Marah tandanya sayang. Tak tahu ke?!"
Yeay Tony sayang aku lagi'
"Tony..."
"Kau nak apa?"
"Nak cium kau boleh?"
"Takyah nak mengada. Pergi mandi."
Aku pun terus membuang langkah malas pergi ke biliknya untuk mandi. Tapi belum sampai tiga langkah, dia sudah memanggilku semula.
"Apa hal ni?"
"Ada aku kata tak boleh? Ciumlah cepat."
Aku pun terus pergi pada dia sebelum mencium erat bibirnya itu. Adalah dua minit juga sebelum dia menolak aku.
"Aku bagi cium pipi je kut."
"I don't care. I love you."
"Love you too."
Aku pun pergi ke bilik air di dalam biliknya untuk mandi. Kalau korang kenal aku lama, korang akan tahu yang mandi boleh sampai dekat sejam.
Tak terkecuali pada malam itu dan hatta di rumah Tony sekalipun, aku mandi lama.
Ketika aku keluar dari bilik mandi itu, aku perasan bilik itu diterangi cahaya malap kemerahan. Dia di atas katil yang sudah dilitupi oleh cadar baru dan bilik itu juga sudah diwangikan dengan pewangi bukan Ambi Pur.
"Baring." Dia mengarah lembut tapi tegas.
"What is this?"
"I know these past few days have been nothing but a bitch to you so yeah, here I am to make you feel better."
Aku tersenyum sebelum berbaring meniarap di atas katilnya itu. Seketika sebelum aku merasakan hangat tangan lembutnya menyentuh kulit badan aku.
"Syah..."
"Ya, Sayang."
"What makes you think Kasyaf is better than me?"
"I never say he's better than you?"
"Betul?"
"Betul."
"Then kenapa kau couple dengan dia?"
"Dah kenapa soalan random sangat ni?"
"What? Dah tak boleh nak tanya soalan macam tu?"
"Bukan apa. Pelik kau tiba-tiba possessive macam ni."
"Kau boyfriend aku kan? Sebab kalau bukan, I'm going to stop right now."
"Alololo... yalah Sayang. Of courselah kau boyfriend aku."
"So why him? Okay did you love him?"
"I used to, to be honest. But I didn't know who he actually is. You can't really blame me for it."
"Kau baik sangat, Syah. Itu je masalah kau."
"As if kau tak?"
"Orang macam aku lain dengan orang macam kau. Field of work aku lain dengan kau tapi I dare say, kau baik sangat in position of a nightclub owner."
"I like the fact that kau sebut nightclub owner and not prostitute."
"Pelacur itu kekasihku. Boleh beat drama TV3 punya tajuk."
"Banyaklah kau."
Semasa dia mengurut kaki dan kepala aku, memang terasa hilang seketika stress yang bersarang di dalam kepala. Kesemuanya terasa kecil sahaja knowing I have him. After years, aku masih ada dia.
"Pusing."
Ketika aku baring terlentang menghadap dia, I control myself a lot. Dengan dia yang hanya memakai t-shirt putih nipis itu sememangnya mengghairahkan aku ketika itu.
"I know you dated Danny Aduka."
"Pembetulan, it was just a brief fling. Nothing serious ever happened between us."
"Kau upgrade betul lepas aku dulu eh? Tapi to be honest, aku faham. You are too hard to resist."
"Am I?"
Dia senyum sahaja sebelum mencubit putingku dengan nuansa manja.
"I know also you dated Tasha Chec."
"Wow, someone kept up with pop culture."
Dia senyum lagi sebelum mencabut cermin matanya dan diletakkan di atas meja.
Dia sambung mengurut aku lagi sehingga apabila aku hampir terlelap, dia berhenti sebelum berbaring di sebelah aku. Satu ciuman diberikannya ke pipi aku.
"I love you, Syahid."
"Even after we both know my biological father is my enemy's brother?"
"Yup."
"Even after we know my mother is a mafia donna?"
"Yes."
"Even after..."
"Even after everything, I still love you, Syahid. Always love you."
"I love you too." Aku mencium dahinya. Kemudian aku menarik dia dalam pelukan aku.
"Badan kau berminyaklah."
"Takpelah. Basuh jelah baju kau nanti..." Kemudian aku membuka mata. "Or kau boleh buka sekarang."
"Kalau buka sekarang, jadi benda lain nanti."
"Not like you don't want it, though."
Kemudian tangannya mula bermain di dada dan perutku.
"Tengok tu..." Aku mula mengusik.
"Apa dia...?" Dia blushing.
"Nak apa ni?"
Kemudian dia senyum sebelum berbisik perlahan di telingaku, "Nak fuck..."
---------------------
After all the tension, apa kata kita let loose a bit kan? Enjoy!
YOU ARE READING
To Die For... (LHSM 2)
ActionBagi dirinya, dibenci tidak pernah membawa maksud apa-apa. Paling kurang pun, sakit di hati saja. Tapi apabila dibenci pada tahap orang mahu membunuhnya, dia juga harus belajar untuk menanam rasa yang sama. Cumanya, mampukah dia berbuat perkara ya...