Escape Penang was fun.
The Top Komtar was fun.
Batu Feringghi was fun.
Eh semuanya funlah kat sini. Nak-nak bila ada dengan Tony.
Tulah siapa suruh korang semua yang baca ni single kan dah rasa sendu.
Malam terakhir kami di situ, kami lepak di Karpal Singh sekali lagi sambil mengambil angin malam sambil menghirup kopi Starbucks.
"Syah..."
"Ya?"
"Kenapa kau masih beri peluang pada aku? Despite all?"
Aku menarik dia bersandar di bahuku. "Because I love you. And cukuplah itu je untuk kau tahu. Jangan tanya lebih-lebih."
"Why cannot?"
"Sebab yang kau kena tahu is I want you and you only."
Dia senyum sebelum mencubit pinggangku manja.
"Malam ni nak kau peluk aku tidur boleh?" Dia bertanya sambil membuat muka comel.
"Kena bayar dulu."
"Asal pulak?"
"Hello, kau sendiri tahu berapa aku mintak orang bayar untuk servis aku tu semua."
Dia menarik muka. Aku cubit pipinya. "Anyonyo ada orang majok eh?"
"Suka hati kitalah nak merajuk ke tak? Pergilah lagi jual diri tu."
"Kau tak tahu kau punya payment kat aku paling mahal sekali?"
"Nak bagi pickuplinelah tu."
"Ya, tanya jelah."
Malas-malas dia bertanya, "Yalah. Apa yang aku buat bayar tu?"
"Hati kau."
"See?! Dah agak dah."
"Nak tak balik nanti?"
Dan kami pulang ke bilik hotel. We took a warm shower together. Aku sabunkan dia dan dia sabunkan aku.
Sempat juga kami bertukar ciuman semasa sedang mandi itu. Tangan dia juga galak bermain dengan senjata aku.
"Sayang, gelilah..." Aku bersuara.
"Nak main jugak."
Aku menolaknya ke dinding sebelum leher jenjangnya itu aku ratahkan rakus. Ah shit sedap siak.
"Sayang..." Aku memanggilnya. "Suka eh?"
"As if you're not?"
Aku mula menjilat puting dadanya membuatkan dia mula menggeliat dan memgerang lebih kuat.
"Syah... don't stop, Syah."
"Bad boy, huh, Tony."
Dia mengangkat mukaku memandangnya sebelum kami bercium lagi.
"Syah..." Dia memanggil namaku.
"Yes, baby."
"I want you."
Aku terus menutup shower sebelum mendukungnya keluar dari bilik air itu. Aku baling badannya lembut ke atas katil sebelum aku mula naik ke atas badannya.
Aku mula membasahkan batang tubuhnya dengan air liur aku. Habis segenap inci badannya diratah lidahku.
"Syah..."
"Yes, Baby..."
"Can I taste you?"
Sebagai jawapan, aku pula yang baring terlentang dengan tanganku membantalkan kepalaku dan dia pula di atas badan aku.
YOU ARE READING
To Die For... (LHSM 2)
ActionBagi dirinya, dibenci tidak pernah membawa maksud apa-apa. Paling kurang pun, sakit di hati saja. Tapi apabila dibenci pada tahap orang mahu membunuhnya, dia juga harus belajar untuk menanam rasa yang sama. Cumanya, mampukah dia berbuat perkara ya...