Yazım Tarihi: 01/05/2022
Yayınlanma Tarihi: 01/12/2022
Heyyo!
1.Sezonun 1.Bölümünün ilk kısmına hoş geldiniz!
Giriş kısmında söylemem gereken birkaç şeyi unutmuşum onları da şuraya iliştirivereyim.
Bu hikayede şu kadar sınır sonra bölüm gelir, şu kadar okunmayı hedefliyorum falan yok. Düzenli olarak gelecek bölümler. Herhangi bir aksilik olmadığı sürece her Pazartesi-Perşembe günü yeni bölüm hazır olacak. Ve lütfen satır arası yorumlar yapın! Hepsini tek tek okuyacağım!
Yazım tarihleri, bölümü tamamlayıp notlara kaydettiğim gün oluyor.
Ayrıca yorumlarda kavga falan istemiyorum. Kardeş kardeş geçinin gidin, burası tarafsız bölge.
Hikayeyi ve özellikle ilk 3 bölümü defalarca tekrar tekrar okudum. Herhangi bir yazım yanlışı yoktur ama olursa lütfen bana haber verin düzelteyim.
Bu bölümü, kitabı yazmaya ilk başladığım sıralarda beni yazmaya devam etmem için motive eden, gaza getiren hhyesria ithaf ediyorum. O olmasaydı gerçekten bu kitabı yarım bırakacaktım büyük ihtimalle. (Bölümü telefondan yayınlıyorum burada ithaf kısmı yok, bilgisayara geçince tamamlayacağım ehehe) Okur mu, ilgi alanında mı veya görür mü bilmiyorum ama ben yine de minnettarlığımı göstermek istedim. Zamanından söylemiştim bittiğinde ilk bölümü sana hediye edeceğim diye, ben sözümde dururum :) Aslında kendisi hakkında çok güzel şeyler söyleyeceğim uzun bir konuşma yapmak isterdim ama çok fazla uzatmak istemiyorum bu giriş kısmını.
Evet, bu hikayeyi yazarken bana hhyesria gibi destek olan birkaç kişi daha vardı unutmadım onları. Sizleri de sonraki bölümlere ekleyeceğim.
Ayrıca siz bu bölümü okurken ben ikinci kitabı yazmaya başlayacağım! Umarım bu kitap yayımlanırken biter de onun için fazla beklemek zorunda kalmazsınız.
Yazar notu: Şovun ana karakterleri dışında, geriye kalan tüm gifler temsilidir.
----------------------------------------
Hazel'ın bakış açısından:
"Scott McCall!"
Sesimin abimin odasına ulaştığını ümit ederken, bağırmaya devam ediyorum. "Bana hemen bir açıklama yapman gerekiyor!" En sonunda açık bıraktığı kapısını çalmadan odasına giriyorum. Kendisini yazın başında bana zorla astırdığı barfiks çubuğunda çalışırken gördüğümde ellerimi göğsümde birleştiriyorum.
"Tam da sağır olduğundan şüphelenmeye başlamışken..." Scott çubuktan inip odasındaki banyoya doğru yürüdü. "Hayır, sadece sana benim almadığımı söylemekten yoruldum. Bu yüzden artık konuşmamayı tercih ediyorum." diye arkasından söylendi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Remember 0.1
FanfictionHazel McCall, 16 yaşında, ortalama bir öğrenci, başarılı bir dans grubu lideri ve takımda birinci sıraya seçilmek için çabalayan bir lakros oyuncusuydu. Abisinin en yakın arkadaşına aşık olmasının dışında hayatında herhangi bir heyecan yoktu. Ama bi...