Yazım Tarihi: 14/08/2022
Yayımlanma Tarihi: 02/03/2023
Heyyo!
1. Sezonun 10. Bölümünün ilk kısmına hoş geldiniz!
Remember 2k okunmaya ulaştı :') Artık alıştım sanırım dsfndjsfsdf. Dedim madem olduk 2k, bunun şerefine iki yeni bölüm atayım da okusunlar.
Bunu görenleriniz var mı bilmiyorum ama ben paylaştım FDBFJDFSDDFG.
Evet bir bölüm daha yazdım ama Remember'ın henüz yayımlanmayan bir bölümüyle ilgili olduğundan bahsi geçen bölüm yayımlanana kadar onu paylaşmayacağım. Ama eğer istek olursa kitaptan bağımsız veya paylaştığım bölümlerde geçen bir bölüm yazarak atabilirim. Bende fikir çok dfgkndfgkfdg.
İkinci kitap hakkında bilgi vermem gerekirse... Şu Remember ve yan kitap ile ilgilenmekten baya yarım kaldı :') ama elimden geldiğince hızlı bir şekilde tamamlayacağım. Zira şu an dizinin 3. bölümünün son kısmındayım ve geriye yazmam gereken, dizinin 7 bölümü kaldı ve Mayıs ayında yayımlamaya başlayacağım.
Zaten ikinci kitapta bu kadar okunma falan beklemiyorum bile. Neden olduğunu yayımlandığında görürsünüz ama bir çoğunuzun onu bile beklemeden final bölümlerinde bırakacağını biliyorum dsfjbfjdsf.
Bu da Remember'ın yayımlanma takvimi. Artık gaza gelip bölüm atma falan yok çünkü tüm takvimlerimi toparlayana kadar (üç tanesi kağıtta ve biri telefonda olmak üzere 4 tane) baya zaman geçiyor.
Bölümde bol bol yorum istiyorum. Çünkü her ne kadar ikinci kitabı yazıyor olsam da hâlâ bu kitaba sahne ekleyebiliyorum ve bu durumda yorumlarınız çok önem taşıyor. Hangi sahneyi beğendiniz hangisini önemsemediğinizi görüyorum ve eklediğim hatta ikinci kitaba yazdığım sahneleri bile buna dayanarak yazıyorum. O yüzden bol bol yorum görelim dgdfjgfd.
Bu bölüm için büyük yardımlar sunan whoforgothername e buradan çok teşekkürler. Valla editörüm diye demiyorum çok sıkı çalıştı kendileri :) Ona (ve teknik olarak size de) özel bir şeyler var bu bölümde :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Remember 0.1
FanfictionHazel McCall, 16 yaşında, ortalama bir öğrenci, başarılı bir dans grubu lideri ve takımda birinci sıraya seçilmek için çabalayan bir lakros oyuncusuydu. Abisinin en yakın arkadaşına aşık olmasının dışında hayatında herhangi bir heyecan yoktu. Ama bi...