Yazım Tarihi: 5/08/2022
Yayımlanma Tarihi: 24/02/2023 (00:01)
Heyyo!
1. Sezonun 8. Bölümünün 2. Kısmına hoş geldiniz!
Yazar notu: Şovun orijinal karakterleri hariç, geriye kalan gifler temsilidir.
---------------------
Hazel'ın bakış açısından:
Lakros kıyafetlerimi giydikten sonra erkeklerin soyunma odasına giderek Koç'un gelmesini bekliyordum. Scott ve Stiles'ın banklardan birinde oturduklarını gördüğümde yanlarına giderek Stiles'ın sol tarafına oturdum.
"Hey." oturduğumda konuşmaya başladı.
Dün akşamdan sonra, ona yakın olmak beni heyecanlandırsa da bunu unutmaya çalışıyordum. Çünkü bir tanesi yanlışlıkla da olsa, diğeri sarhoşken söylenmiş bir şeydi ve bu kadar takılmamam gerektiğini biliyordum.
"Hey. Herhangi bir şey var mı?" bakışlarımla çaktırmadan Scott'ı işaret ettim. Yemekhanede olanlar hakkında benimle tek kelime bile konuşmamış, bütün sorularımı ise cevapsız bırakmıştı. Stiles'a anlatmıştır diye ümit ediyordum ama o başını iki yana sallayınca yapmadığını anladım.
Koç'un düdüğünün sesini duyduğumda oraya döndüm. "Pekala dâhiler, dinleyin. Göz iltihabı salgınından dolayı, Greenberg sağ olsun, adını okuyacaklarım, deneme amaçlı sahaya çıkacaklar. Altını çiziyorum, 'deneme amaçlı.' " Stiles anında heyecanlanırken ben öylece duruyordum. Koç'un beni deneme amaçlı bile olsa sahaya almayacağından emindim. İyi bir oyuncu olduğumu biliyordu, hatta birkaç kez beni tebrik bile etmişti. Ama iş takımda oynamaya gelince bir türlü olmuyordu.
"Rodriguez." isimler söylenmeye başladığında rahattım. Herkes Rodriguez'i alkışlayıp tebrik ederken Koç ona döndü "Takıma hoş geldin. Taylor."
Bir kolumu bacağıma yaslarken çenemi de avucuma yerleştirerek bitmesini beklemeye başladım. Bu sırada üçüncü isim açıklandı. "McCall."
Kaşlarımı çatarak Koç'a döndüm. "Koç," bir elimle abimi gösteriyorum. "Scott zaten takımda değil mi?" Stiles'ın yanımda gözlerini kocaman açtığını fark ettim ama bütün dikkatimi Koç'a yönelttim.
Başıyla Scott'ı işaret etti, "McCall derken ondan değil," daha sonra beni işaret ediyor. "Diğer McCall'dan bahsediyordum."
"Diğer McCall derke-" bir anda beynimde şimşekler çaktı. Hızla Stiles'a dönerken büyük bir gülümsemeyle birkaç defa hızlıca koluna vurdum.
Çok heyecanlandığımda enerjimi bu şekilde attığımdan ikisi de artık alışmışlardı. Stiles saçlarımı karıştırırken gülümsedi.
Koç başını salladı. "Şimdi devam edelim." birkaç isim daha söylüyor. Şaşkınlıkla ellerimi dudaklarıma götürüyorum. Bu anı o kadar uzun zamandır hayal ediyordum ki!
"Tebrik ederim Hazel." Scott omzumu dürttü. Stiles ise kendi adının çıkma ihtimaline karşı Koç'a dikkatle bakıyor.
Ellerimi çekerek dizlerimin üstünde birleştiriyorum. "Ve..." Koç son ismi söylerken Stiles'ın eli hızla benim elimi buluyor. Sıkıca tutarken bir kolunu da belime sarıyor. Bana sarılmaktan daha çok, imkanı olsa benim üzerimden atlayıp Koç'a fırlayacakmış gibi durduğundan, heyecandan yaptığını anlayıp sesimi çıkarmıyorum. Tabii yine de bu benim heyecanlanmama engel olamıyor.
"Hay yapacağın işe. Yazımı okuyamıyorum. Ne bu, 'S' mi?" Stiles elimi daha da sıkı tutuyor. Deneme amaçlı bile olsa takıma katılabilme ihtimali onu oldukça mutlu ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Remember 0.1
FanfictionHazel McCall, 16 yaşında, ortalama bir öğrenci, başarılı bir dans grubu lideri ve takımda birinci sıraya seçilmek için çabalayan bir lakros oyuncusuydu. Abisinin en yakın arkadaşına aşık olmasının dışında hayatında herhangi bir heyecan yoktu. Ama bi...