Heyyo!
Vay... Tam bir sene oldu ha... Zaman ne kadar da hızlı geçiyor.
İlk bölümü yayımladığım zaman daha dün gibi aklımda. O gün vizelerden sonraki haftaya denk geliyordu. Ders işlenecek zannedip 13.30'da olan derse gitmiştim okula. Tabii daha sonra günleri karıştırdığımı fark etmiştim, öylece boş boş tek başıma sınıfta otururken saat tam 13.00 da bölümü atmış, gelecek olan yorumları, oyları merakla beklemiştim.
Bu süre zarfında gerçekten herhangi bir okunma derdim yoktu. Sadece kafamda dönüp duran o senaryoyu bir an önce yazıya dökmek istiyordum. O yüzden ilk kitabı bitirdikten sonra hemen ikinci kitabı yazmaya başladım. Büyük ihtimalle en fazla 100 kişi okur, ben de daha sonra sıkılır, yarıda bırakırım diyordum.
Pekâlâ...
Açıkçası bırak 7k okunmayı, 100 ün üstüne bile çıksa kendimi şanslı sayardım. Şimdi bu durumda olması beni ne kadar mutlu ediyor size anlatamam.
Aslında bu özel bölüm için ufak bir yarışma yapmıştım ama katılım çok az olduğu için iptal etmek zorunda kaldım :') Tam vize haftama denk geldiği için çok zamanım olmadığından, bu bölümü mümkün olduğunca kısa tutmak zorundayım :') Seneye bu zamanlarda mezun olacağım için rahatça yazabilirim umarım...
Normalde 1 Aralık'ta gelecekti ama vizelerim yüzünden vaktim olmadığından tatil günlerimde yazmak zorunda kaldım. O yüzden bu kadar geç sürdü, üzgünüm.
Bölümün Geçtiği Zaman: 1. Sezon sonu, Hazel Belgrave'e gitmeden iki gün önce.
Konu: Gece Yarısı Pikniği
Bu bölüm hikaye ile bağlantılı olmasa da, * işareti arasında kalan paragraflar hikaye ile bağlantılıdır. İleride karşınıza çıkacaktır.
~
Hazel'ın bakış açısından:
' Beacon Hills → Belgrave rotasına biletiniz ayırtılmıştır. Lütfen bilette belirtilen saatten en fazla yarım saat önce otobüsün yanında bulununuz. '
Gelen mesajı tekrar okurken otobüsün kalkış saatini ve numarasına hızlı bir göz gezdirdim. Anında kafama kazınırken ekranı kapatarak telefonu karnıma bırakıyorum.
Derin bir iç çekerken gözlerimi kapattım. Yarışma için ne kadar stresli olsam da tek başıma başka bir yerde olacak olmam beni daha fazla geriyordu. Özellikle bu son olanlardan sonra onları yalnız bırakmak istemiyordum.
Gözlerimi kapatarak kendimi uyumaya hazırlarken birkaç gün önce yaşadıklarım hızla gözümün önünden geçti. Peter'ın ve Kate'in ölmesi, Derek'in alfa olması, Lydia'nın hareketsiz yatan bedeni ve onun başında duran Stiles...
Stiles...
Yüzü tüm ayrıntılarıyla canlandığında onu kovuşturmak ister gibi gözlerimi sıkıca kapatıp başımı iki yana sallıyorum hızla. Baloda olanlar bile bana yetiyorken, bir de daha sonra odama gelerek beni çatıya çıkarması... o söyledikleri...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Remember 0.1
Fiksi PenggemarHazel McCall, 16 yaşında, ortalama bir öğrenci, başarılı bir dans grubu lideri ve takımda birinci sıraya seçilmek için çabalayan bir lakros oyuncusuydu. Abisinin en yakın arkadaşına aşık olmasının dışında hayatında herhangi bir heyecan yoktu. Ama bi...