Formalite -Kısım 1-

248 15 75
                                    

Yazım Tarihi: 10/09/2022

Yayımlanma Tarihi: 09/03/2023

Heyyo!

1. Sezonun 11. Bölümünün ilk kısmına hoş geldiniz!

Finale resmen 5 bölüm kaldı!

' işaretiyle gösterilen yerler 3. Şahıs bakış açısındandır. Sürekli ayrı paragraf açmamak için bu şekilde böldüm.

Yazar Notu: Şovun orijinal karakterleri hariç, geriye kalan gifler temsilidir.

-------------------------------------------------

3.Şahıs bakış açısından:

Allison, arabasını sürerken, az önce yaşadıkları kafasında tekrar ediyordu.

' "Onu öldürecek misin?" Allison gözünün önünde acı çeken bedene bakarken sordu.

"Hadi ama, ufaklık. Şimdi bana ahlak polisliği taslama." ve tekrar elektrik veriyor.

"O ne?"

"Kabulgan. Lycan. Kurt adam." ardından küçük bir kahkaha atıyor. "Bence salak bir hayvanın teki." tekrar ve tekrar elektrik veriyor.

"Buraya gel." Kate, Derek'in ağzını açarak dişlerini ortaya çıkartıyor. "Şunları görüyor musun? Bunlara köpek dişi denir. Eti koparıp, parçalamak için yapılmış. O sevimli, yaprak yiyen otçullarda bunlardan bulamazsın, değil mi?"

"Bu bir tür oyun mu sence?"

"Tatlım, dünya kurt adamlarla dolu. Her şey bana oyun gibi geliyor. Yoksa aklımı kaçırırdım."

"Lisedeki ve diğer bütün o saldırırlar da onun başının altından mı çıkmıştı?"

Kate spot ışığını kapatıyor. Yeğeninin kolundan tutarak kapıya doğru ilerlemeye başlıyorlar. "Aslında üç kişiler. Ona benzeyen, daha gencinin adı Beta, diğeri de Alfa. Alfa, sürünün lideri. Daha büyük, daha güçlü, daha yırtıcı. Asıl sorun onlar." '

Allison polis sirenlerini duyduğunda dikiz aynasından onlara baktı. Sıkıntıyla iç çekti. "Tanrım, şimdi değil!"

' "Bana ne zaman söyleyeceklerdi?" halası kapıyı kapatırken duvara yaslanarak kollarını kavuşturuyor.

"Söyleyip söylemeyeceklerine karar vermediler."

"Neden?"

"Eğer öğrendiğinde kötü tepki verirsen... İyi olmaz." cıklayarak çıkışa doğru ilerlemeye başlıyor. Allison da peşinden geliyor " 'İyi olmaz' derken?"

"Bunu kaldırabileceğini sanmıyorlar. Sana baktıklarında, gerçeği öğrenince bir köşeye koşup ağlayacak küçük bir kız görüyorlar. Ben farklı bir şey görüyorum. Doğal bir yetenek." durup yeğenine dönüyor, "Allison, kendini daha güçlü hissetmek istediğini söylemiştin. İşte sana fırsat." '

Allison kenara çekiyor. Polis arabası da hemen arkasında durduğunda içerisinden Şerif Stilinski iniyor.

' "Şimdi ne yapacağım?"

"Okula git, ödevini yap. Cuma gecesi baloya git. Hiçbir şeyin farkında olmayan normal bir kız ol. Her şeyi hazır edeceğime güven."

"Ne için?"

"İkinci Beta'yı yakalamama yardım edeceksin." '

Şerif açması için hafifçe cama vurduğunda Allison camı açtı. Bu sırada yüzüne tutulan el fenerinin ışığı ona o mahzendeki spot ışığını anımsattı.

Remember 0.1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin