Yazım Tarihi: 09/05/2022
Yayımlanma Tarihi: 19/12/2022
Heyyo!
1. Sezon 2. Bölümün son kısmına hoş geldiniz!
Bu da her bölümün başında kalıp oldu artık fjdnsfkndsfnd.
Bu bölümde bazı sahneleri yazarken zorlandım. Eğer kötü bir betimlemeye sahipsem üzgünüm!
Yazar Notu: Şovun ana karakterleri hariç, geriye kalan diğer gifler temsilidir.
----------------------------------------------
Hazel'ın bakış açısından:
"Stiles, görevdeyken arayamayacağını biliyorsun." telefon hoparlöründe polis memurunun sesi duyuluyor. "Garip çağrılar alıp almadığını bilmek istedim." diyor Stiles panikle.
"Nasıl garip?"
"Yani garip insanlar veya köpeğimsi kişilerin sokaklarda gezdiğine dair."
"Telefonu kapatıyorum." her ne kadar ikimiz de kapatmaması için bağırsak da, dalga geçtiğimizi düşündüğünden hiçbir şekilde fayda etmiyor ve aramayı sonlandırdı.
Stiles sinirle telefonu arka koltuğa fırlattığında başımı ellerimin arasına alıyorum. Gözleri yoldan bir saniyeliğine bana dönüyor, "Hey, onu bulacağız, tamam mı?"
"Umarım kimseye bir şey yapmadan onu bulabiliriz." tek dileğim bu yöndeydi.
"Bütün bu olanlar benim suçum, üzgünüm" derin bir nefes alıyor. Elimi vites topuzundaki elinin üstüne koyuyorum. "Hayır, senin suçun değildi. Aslına bakarsan, kimsenin suçu değildi."
"İpi yanıma almamış olsaydım Scott dönüşmezdi." kendisini suçlamaya devam ediyor.
"Sorun değil. Her şey o kadar arka arkaya gelişti ki onu başka bir yerde saklayamazdın. Senin yerinde olsaydım benim de ilk aklıma gelen yer çantam olurdu." gülümsüyorum. O da bana gülümserken yüzümün hafifçe kızarmaya başladığını hissettiğimde önüme geri dönüyorum.
"Pekâlâ, bakmaya devam edelim."
~
3. Şahıs bakış açısından:
Argent'ların evinde, Allison odasında geriye kalan küçük kutuları açarak içindekileri yerleştiriyordu.
Bu sırada, evlerinin çatısında gizemli bir figür belirdi ve perdeleri açık camın önünde konumlanarak kızı izlemeye başladı.
Allison, geride bıraktığı arkadaşları ile birlikte çekildikleri fotoğraflara bakarken gülümsedi. Onları gerçekten özlemişti, ama bu özlemini giderebileceği video aramalarını düşündüğünde o kadar da zor gelmiyordu.
Bir süre sonra perdelerin açık olduğunu fark etti. Yanına giderek perdeleri kapattığında, çatıda duran figürü fark etmedi.
Ama o figür, sonunda camdaki yansımadan kendisini fark ettiğinde korkuyla geriledi.
Scott McCall, hızla çatıdan yere atladı ve evine doğru kaçmaya başladı. Fakat aniden önüne çıkan bir araba ona çarptığında, bu çabası sonuçsuz kaldı.
Yere düştüğünde aynı anda Chris Argent arabadan indi. "Aman Tanrım!" çocuğu kaldırmaya çalışırken kızı, Allison, koşarak yanlarına geldi. "Baba?" bu sırada tamamen insan formuna dönmüş olan Scott dönerek kim olduğunu açığa çıkardı.
"Baba? Ne yapıyorsun?" Allison önündeki sahneyi gördüğünde panikle sordu. Chris Argent aniden hissettiği bir suçlulukla, "Birden geldi, Allison." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Remember 0.1
FanficHazel McCall, 16 yaşında, ortalama bir öğrenci, başarılı bir dans grubu lideri ve takımda birinci sıraya seçilmek için çabalayan bir lakros oyuncusuydu. Abisinin en yakın arkadaşına aşık olmasının dışında hayatında herhangi bir heyecan yoktu. Ama bi...