Yazım Tarihi: 08/08/2022
Yayımlanma Tarihi: 27/02/2023
Heyyo!
1. Sezon 9. Bölümün ilk kısmına hoş geldiniz!
Bölüm alıntılarını pazar ve çarşamba akşamları saat 20:00'da panodan paylaşıyorum! O saatlerde orada olmayı unutmayın!
O gün iki bölüm atıyorsam da bir 13:00 da bir de 20:00 da paylaşacağım. Üç olursa da araya 16:30'u eklerim. Zaten panodaki takvimden ve bölüm sonunda yazdıklarımdan bir sonraki güne kaç bölüm geleceğini tahmin edebilirsiniz.
Bu bölüm de video destekli! Bu yüzden yönergelere dikkat etmeyi unutmayın!
Ayrıca bu bölüm oldukça uzun. Cringe sahneler varsa üzgünüm!
Bu bölümde sizden tek istediğim yorum SDJGBDSJBGSDJFDS. Bol bol yorum atın lütfen ben okuyorum hepsini :')
Yazar Notu: Şovun orijinal karakterleri hariç, geriye kalan tüm gifler temsilidir.
----------------------------
3.Şahıs bakış açısından:
Bay Harris, okuldan sonra sınıfını ertesi güne hazırlamak için kalmıştı. Tahtayı temizledikten sonra ceketini giyerek masada kalan eşyalarını topluyor. Bu sırada gözü masasında katlanmış bir kağıda kaydı.
Kağıdı açtığında içerisinde Harris soyadını taşıyan farklı kişilerin listesi vardı. Son isim hariç, hepsinin yanında kırmızı bir x ile işaretliydi. Adrian R. Harris.
Bay Harris, kağıdı kapattığında masasının üzerindeki isimliği lambanın yaydığı ışık altında parladı. Prof. Adrian R. Harris.
Kağıdı cebine atarken, arkasında bir hırlama sesi duymasıyla duraksadı. Korkuyla "Lütfen beni öldürme." dedi.
"Bu listeyi kimin yazdığını biliyor musun?" hırlamanın sahibi, arkasındaki kişi konuştu.
"Laura, Laura Hale."
"Neden seni aradığını biliyor musun? Ben biliyorum. Bu tarafa dön, Adrian. Dön de göstereyim." Adrian başını iki yana salladı. "Dön dedim!"
"Hayır. Lütfen."
"Bana bak. Şu yaptığına bir bak!" sandalyelerden birisini tahtaya fırlattı.
"Yere yat!" Derek Hale, aniden sınıfa girerek Adrian'nın üstüne atlayıp onu yere düşürdü. Bu sayede Alfa'nın onlara son anda fırlattığı başka bir sandalyeden kurtuldular.
Hemen ardından ikisi de başlarını kaldırdı ama Alfa çoktan arka kapıdan kaçmıştı. Derek peşinden gitmek için ayaklanıyor, fakat gözlerini alan far ışıklarını onu duraksatıyor.
"Polis konuşuyor. Etrafınız sarıldı. Binadan kimse çıkamaz!"
~
(Aşağıdaki videoyu ilk önce 0:29'a kadar izleyin. Hikaye devam ederken ° işaretini gördüğünüzde, o videonun 0:29'dan 0:44'e kadar olan kısmını izleyin. °° işaretini gördüğünüzde ise yine aynı videonun 0:44'ten 1:11'e kadar olan kısmını izleyin. Çok fazla şahıs değişikliği yapmamak için bu şekilde bir yöntem izlemek zorundaydım. İlk başta Şerif şunları söylüyor, "Tekrar ediyorum, şüpheli yayan. Peşindeyiz, kuzeybatıya gidiyoruz.")
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Remember 0.1
FanficHazel McCall, 16 yaşında, ortalama bir öğrenci, başarılı bir dans grubu lideri ve takımda birinci sıraya seçilmek için çabalayan bir lakros oyuncusuydu. Abisinin en yakın arkadaşına aşık olmasının dışında hayatında herhangi bir heyecan yoktu. Ama bi...