Deli -Kısım 1-

287 17 103
                                    

Yazım Tarihi: 4/08/2022

Yayımlanma Tarihi: 24/02/2023 (00:00)

Heyyo!

1.Sezon 8. Bölümün ilk kısmına hoş geldiniz!

~

Bu altı bölümü arka arkaya atmamın tek sebebi olan kızın bugün doğum günü. Kendisine hediye olarak atacağıma dair 3- 4 ay önceden söz vermiştim. Sözümü de tutmak istedim.

Bu bölümü de tam 00'a denk geldiğinden ona ithaf ediyorum. Sevgili whoforgothername ki kendisi bir tanecik editörüm de olur ve gururla söyleyebilirim ki ilk kitapta geriye kalan bölümlerdeki birçok Stazel sahnesinin de mimarıdır, yapı taşıdır, olma sebebidir. (Spoi istemeyin vermiyor dsdjbd)

Söylemek istediğim, hakkında yazmak istediğim gerçekten çok şey var. Ama birçoğunu zaten biliyorsun o yüzden tekrara gerek duymayacağım :). Ayrıca duygularını çok fazla belli edebilen, tanımlayabilen bir insan da değilim.

Birlikte ilk doğum gününü kutladık, daha nicelerine diyor ve hemen bölüme geçiyorum ehehehehe.

Ve tekrardan iyi ki doğdun, iyi ki hayatıma girdin.

Teşekkürler.

Bu arada kendisi de bir Teen Wolf fanfic yazıyor. Reklamını yapmış olalım dfdjbfjdbf.

~

Bu bölüm oldukça uzun. Genelde bölümleri 2000 3000 kelime arasında yayınlıyorum biliyorsunuz. Bu sefer diziyi tam olarak bölemediğim için ilk kısım 4000 küsür kelimeye dayandı. Diziyi izlerken sadece 1 dakikada geçen olaylar bile 200-300 kelimeyi bulabiliyor.

Bu bölümde cringe gelebilecek bir-iki sahne var. Okurken tuhaf gelebilir ama yazarken cidden mantıklı gelmişti sdjfjdsfbd.

Ayrıca bu bölüm video destekli. Yani belirli sahneleri yazamadığımdan, videolarını koydum. Hemen üstlerinde de küçük yönergeler var. Şuraya kadar izleyin, şuradan sonra izlemeye başlayın gibi.

Yazar Notu: Şovun orijinal karakterleri hariç, geriye kalan tüm gifler temsilidir.

----------------------------

Hazel'ın bakış açısından:

Bozuk asfalt yolda oluşan su birikintilerinin içine bastığımda pantolonuma sıçrayan suya bakarken, "Gecenin köründe ormanda dolaşma alışkanlığımızı bir an önce bırakmamız gerekiyor." dedim.

"Nereye gidiyoruz?" Scott önümüzde yürüyen Stiles'a bakarak sordu. Yarım saat kadar önce bize mesaj atarak acilen toplanmamız gerektiğini söylediğinden beri onun liderliğinde bir yere gidiyorduk.

Bu arada, bileğim iyileşmişti. Sadece bazen hafifçe zonkluyordu o kadar. O gece okuldan geldiğimizden beri annem tarafından özenle bakılıyordum -işten iki gün için izin almıştı-.

"Görürsünüz."

"Burada olmamalıyız. Annem okulda olanlar hakkında çıldırmış durumda."

"Anneniz şerif değil, tamam mı? İnan bana, kıyaslanamaz." gerçekten de, Stiles'ın üzerindeki baskıyı sadece hayal edebilirdik.

"Burada ne işimiz var onu söyler misin?"

"Evet. En yakın dostun terk edilince-"

"Terk edilmedim. Ara verdik." aslında, ara vermenin ayrılmakla aynı şey olduğunu söylemek üzereyken kendimi durdurdum. Zaten dünden beri yıkılmış bir durumdayken ateşe daha fazla odun atmak istemiyordum.

Remember 0.1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin