Kaksi viikkoa myöhemmin:
Olivia pov.
Olen ollut uudessa koulussa jo kaksi viikkoa. Minusta ja Emiliasta on tullut bestiksiä ja hengaamme yhdessä koko ajan. Olemme aika samanlaisia. En ole kuitenkaan kertonut hänelle perheestäni tai menneisyydestäni. Istun nyt matikan tunnilla. Emilia tulisi meille tänään koulun jälkeen. Kertoisin silloin. Kello soi ja kaikki lähtevät luokasta, me mukaan lukien. Kävelemme ulos. "Mitä tehään teillä?" Emppu kysyi. "No jos soitettas vaiks jotain. Mun perhe on musiikkimiehii nii meillä on esim. piano ja kitaroita." Sanoin. Hän nyökkää. "Mites hikeillä menee?" Iiro kysyy ärsyttääkseen meitä. Iiro on luokan yksi ärsyttävimmistä ihmisistä. "Aika paskasti nyt kun tulit." Totesin. Iiro vain käveli pois. Pyöritmme silmiämme ja lähdimme sisälle.
Koulun jälkeen:
(Olivian pov jatkuu:)
Kävelemme Emilian kanssa meille. "Et sitten järkyty, jos näät mun isän." Sanon hänelle. "Miks järkyttyisin?" Emppu kysyy. Ehkä siks et mun 'isä' on Joel Hokka. Ajattelin. Kohautin vain olkapäitäni. Avasin kerrostaloasuntomme oven ja astuimme sisään. Heitimme kengät pois ja Emppu sanoi:"Oot oikeessa teillä on paljon kitaroita." "Mitäs soitetaan?" Kysyn, kun Emilia on saanut kitaran käteensä ja istun itse huoneeni pianon jakkaralla.
"Oisko vaikka Before you go?" Emppu ehdottaa. Nyökkään ja alan soittaa.
Laulamme samaan tahtiin."I fell by the wayside, like everyone else. I hate you, i hate you, i hate you but i was just kidding myself. Our every moment, i start to replace.
'Cause now that they're gone.
All i hear are the words that i needed to say.
When you hurt under the surface. Like troubled water running cold.
Well, time can heal but this wont.
So, before you go. Was ther somethin i could've said to make your heart beat better? If only i'd known you had storm to weather. So before you go. Was there something I could've said
To make it all stop hurting?
It kills me how your mind can make you feel so worthless
So, before you go."Lopetimme. "Ai moi!" Sanoi Joel, joaka astui huoneeseeni juuri kun lopetimme. "Moi." Vastasin. "Haluuttekste jotain syötävää?" Hän kysyi. Katsoin Emppua ja pudistin päätäni. Joel sulki oven. "Alappas nyt selittää. Älä vaan sano, että Joel Hokka on sun isäs!" Emppu huudahti.
"En sanokkaa. Se adoptoi mut noin kuukaus sitte." Totesin. "Ookoo. Kerro kaikki. " Emppu snoi ymmärtäväisesti. Aloin selittää kaiken alusta lähtien. Siitä, miten päädyin laitokseen sekä vanhemmistani. Sanotaanko, että avauduin oikein kunnolla. Emppu vain nyökkäsi ymmärtäväisesti. "Jos vaan unohetaan tää. Mut tiiäks mitä?" Hän kysyi. "Ööö..en." vastasin. "Nyt kun me ollaan oikei musaihmisiä, niin pitäskö meidän äänittää meidän lauluu ja soittoo ja sit vaik arvostella milt se kuulostaa?" Emppu kysyi. Nyökkäsin. Soitimme ja lauloimme Lewis Capaldin Someone you loved. Kuuntelimme sen ja se kuulosti ihan hyvältä. Laitoimme en Tiktokkiin koska miks ei.;)
Joel pov:
Kuuntelen hymyillen Olivian ja hänen kaverinsa
-oliko hänen nimensä Emilia- soittamista. Heidän äänensä kuulostivat mahtavilta yhdessä. Puhelimeeni tulee viesti.
Apinakööri🖕Ale: mentäskö jollekki viettää iltaa???
Tomppa: ihan sama. Kelle?
Porko: Kämppä paskana ei mahu...😁
Olli matonen: eipä tietenkään.
Porko:🖕
Minä: Meille kyl mahtuu. Olivian kaveriki on täällä.👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Niko:juup tullaan vaiks kuuelta.
Minä:👍🏻
Olli matonen:käypi
Ale:juu
Porko: juupali puupali...
Tomppa: just näin porko!..käy..
______________
"Olivia! Jätkät tulee kuuelta!" Huusin. "Ookoo!" Sain vastaukseksi.
Skip siihen kun jätkät tulee.
Olivia pov.Emilia lähti jo jokin aikaa sitten. Ovikelle soi. Käy avaamassa. "Moikka Olivia!" Alekis tervehtii. "Moii!" Sanon ja päästän kaikki sisään. Istumme oudossa hiljaisuudessa olkkarin sohvalla. Äkkiä Olli hyppää ylö ja sanoo:"Kukaan ei keksi tekemistä nii pidetään sitte vaikka Ig liveä!" Hän kaivaa puhelimen taskustaan. Kun muut nyökkäävät. Minäkin suostuin. "Hello everyone!" Niko sanoo englanniksi. "We just started doing live because we're really bored.." Joel sanoi. Ask us some question or write challenges that we should do, Joonas sanoi. "Olivia joku kysy kuka sä oot nii saako kertoo?" Olli kysyi minulta. "Joo mut sano vaan et oon teiän kaveri. " vastaan. "So someone asked about her, so she is Olivia our friend." Olli sanoi kameralle.
"Do dna-tests just for a joke." Joonas luki kommenteista. "That would be actually interesting." Minä sanoin huonolla enkullani. "Yeah, why not.." Niko yhtyi. "Pitäskö oikeesti??" Aleksi kysyi. "No totta vitussa, mä tilaan netistä!!" Joel sanoi ja avasi puhelimensa. "As you see, Joel is now buying us dna-tests because you said so." Sanoin kameralle ja yritin olla nauramtta sille, kuinka helppo näitä on yllyttää. "Nää tulee viikon päästä!" Joel huudahti. "Ok!" Joonas huudahti takaisin, vaikka olimme kaikki samsa huoneessa. "Tilasiksää oikeesti seittemän dna-testiä?" Kysyin. Hän nyökkäsi. "So the tests are coming in a week, so we have to wait for a while.." Niko sanoi. We're quitting the live now, so byeee!!" Olli sanoi ja lopetti liven.
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Juup taas uus luku..eli kuten näätte oon musiikkiaddktoitunut. (Joo on uus sana mullekki;)
Seee youuuu!!!! :) <3 <3 <3<3
YOU ARE READING
{Adoptiolapsi} ~Blind Channel~
FanfictionOlivia on 13-vuotias, jonka hänen vanhemmat jättivät. Hän on asunut lastenkodissa jo 7 vuotta. Joel päättää adoptoida Olivian. Hänellä on kuitenkin erilaisia muistoja Oliviaa kohtaan. Miksi Olivia adoptoidaan ja tuleeko heistä oikea perhe?? HUOM!! ...