Olivian pov.
"Oulu, Qstock, täältä tullaan!" Vieressäni istuva Joonas huutaa. Olemme siis matkalla Ouluun ja sieltä Kuopioon. Menemme kahdella henkilöautolla ja aiomme majoittua Ollin vahemmilla. Tommin autossa ovat minä, Joonas, Niko, Joel ja tietenkin Tommi. Loput tulevat Aleksin autolla perässä. Nostan kuulokkeet korvilleni ja laitan soittolistan päälle. Päätin kuunnella kerrankin Blind Channelin musaa. Nojasi ikkunaan ja suljin silmäni. Väsytti. Olen nukkunut yllättävän vähän viime aikoina. Toisaalta olen valvonut pitkään keikkojen takia. Hold on to hopelessin soidessa nukahdin ikkunaan nojaten.Skip Ouluun ja Ollin vanhemmille.
Aleksin pov.
"Perillä ollaan!" Olli huutaa, kun saavumme hänen vanhempiensa luo. "Vihdoin." Sanon väsyneenä. Onhan kello jo melkein kahdeksan illalla. Nousen ylös autosta ja nostan repun selkääni. Tommin autokin ajaa autoni viereen. Tommi, Joel, Joonas ja Niko nousevat autosta. "Viittisikkö herättää Olivian, jos me muut roudataan tavaroita autosta?" Joel kysyy. Nyökkkään ja avaan Olivian puoleisen oven. "Oliviaa, herätyys. Me ollaan perillä." Hän avaa rauhallisesti silmiään haukotellen. "Huomenta." Sanon hymyillen. "Huomenta." Olivia sanoo ja nousee ylös autosta. Hän ottaa myös reppunsa ja kävelemme muiden perässä sisälle. "Moi!" Tervehdimme Ollin vanhempia Annaa ja Mikkoa. "Moi! Kukas sinä olet, kun ei olla koskaan tavattu?" Anna kysyy. "Mä oon Olivia, Joelin puolisisko." Olivia kertoo ja Joel nyökkää. "Mukava tavata." Mikko sanoo hymyillen. "Okei. Jos minä ja Ale nukuaan mun huoneessa, Hokat vierashuoneessa, Niko ja Porko tossa levitettävällä sohvalla ja Tommi sitten patjalla vaikka vieras huoneen lattialla?" Olli kysyy. Kaikki myöntyvät ja minä, Olli, Olivia, Tommi ja Joel lähdetään yläkertaan. "Sullahan on ihan siisti huone!" Sanon kun lasken reppuni Ollin huoneen lattialle. "No kyllä täällä asua pystyy." Olli sanoo hymyillen. Hänen huoneensa seinillä oli HIM:in ja Slipknotin julisteita. Seinät olivat harmaat ja ikkunoissa mustat verhot, joissa oli pääkallon kuvia. Istahdan sängylle, jossa on mustavalkoiset lakanat. "Tulkaahan iltapalalle!" Anna huutaa alakerrasta. Lähdemme kohti keittiötä Tommi ja sisarukset perässämme. Niko ja Joonas istuivat jo pöydässä.
Iltapalan jälkeen menin suoraan Ollin sängylle makaamaan. "Millon me kerrotaan muille?" Olli kysyy maatessaan vierelläni. "Entiiä ehkä huomenna?" Sanon hiljaa. Olli nyökkää ja antaa pienen pusun otsalleni. "Voidaanko nukkuu lusikassa?" Kysyn kuiskaten. Olli vain rutistaa minut itseensä kiinni. "Hyvää yötä." Hän kuiskaa. "Öitä." Kuiskaan takaisin. Hetken päästä olin jo unessa.Olivian pov.
"Miksköhän Olli halus Alen nukkuvan sen kanssa samassa huoneessa?" Joel kysyy. "Entiiä." Sanon kuin en tietäisi mitään. Oikeastihan olen täysin tietoinen siitä, että he pitävät toisistaan. Makaan sängylläni kyljellään rättiväsyneenä. Joel käy makuulleen viereeni ilman paitaa. "Onko pakko?" Kysyn. "On täällä on ihan vitun kuuma." Joel vastaa. Tommi, joka makaa lattialla patjallaan, naurahtaa huvittuneesti. Tuhahdan ja suljen silmäni. "Öitä." Joel sanoo. "Öitä." Mumisen takaisin. Sitten olen jo unessa.✨The Next Morning✨
"Ai saatana!" Kuuluu Joelin hiljainen huuto. Avaan silmäni ja nousen istumaan. "No mitäs nyt?" Kysyin huvittuneena. "No astuin vittu sun hiusharja päälle." Naurahdan. "Paljon kello?" Kysyn. "Kohta yheksän." Joel vastaa. "Tommi meni jo aamupalalle." Hän jatkaa ja laittaa mustan t-paidan päälleen. Nousen itsekin ylös ja nostan mustan hiusharjani lattialta reppuuni. Vaihdan päälleni puhtaan t-paidan ja shortsit. Kävelen Joelin perässä alakertaan, jossa Tommi, Niko ja Joonas istuvat jo leivät käsissään. "Ruususet vieläkin nukkumassa." Niko toteaa meidät huomatessaan. "Huomenta vaan sullekkin." Sanon taputtaen tuon olkapäätä ja ottaen ruisleivän pussista. Istahdan Joonasta vastapäätä ja otan voiveitsen ja alan voidella leipää. Leivän syötyäni nousen ylös ja sanon: "Mä käyn herättään se muorenparin kun ei ne muuten herää."
Kävelen Ollin huoneen eteen ja rukoilen, että heillä on vaatteet päällä. Koputan huoneen oveen, mutta vastausta ei kuulunut, joten avasin oven hiljaa. Katsoin hämärään huoneeseen ja nään kaksi sängyllä makaavaa henkilöä, jotka ovat tässä tapauksessa Olli ja Aleksi.
Istahdan sängyn laidalle ja ravistelen sillä puolella nukkuvaa Ollia hereille. "Herätyyys." Kuiskasin ravistellesani häntä. Aleksi alkaa heräillä ja nousta unilandiasta takaisin maan päälle. "Huomenta." Sanon virkeästi. "Huomenta." Aleksi mutisee takaisin. "Tulkaa sitte alas ja herätä myös Olli. Pitää kohta lähtee keikkapaikalle." Sanon ja poistun huoneesta.
"Joko ne heräs?" Joonas kysy. "Joo taino herätin vaan alen mut sanoin etä herättää myös Ollin." Kerron ja istahdan sohvalle.
Ollin ja Aleksin noustua ja syötyä, sanoimme heipat Ollin vanhemmille, pakkasimme tavarat ja lähdimme kohti Kuusisaarta.Timeskip. 30min ennen keikkaa.
Ollin pov.
Istumme kaikki bäkkärillä ja kuuntelemme omaa soittolistaamme Playlist of the sick and dangerous. Katson Aleksia, joka katsoo minua ja nyökkään pienesti. "Hei. Mulla on teille kerrottavaa." Sanon ääneen. Päätimme, että hoidan puhumisen. "M-me..ollaan yhessä Alen kanssa." Kerroin. Käänsin katseeni Aleksista Oliviaan, joka hymyili katsoessaan meitä. Hymyilin takaisin. "Vihdoin saatana." Tommi huokaisi hymyillen. Muut kolme olivat jotenkin yllättyneen näköisiä. "Miks ootte niin yllättyneen näköisiä?" Olivia kysyy. "Ja säkö tiesit tästä?" Joel kysyy edelleen yllättyneenä. "No joo..." Olivia myöntää. "Meinasitteko kertoo faneille?" Niko kysyy. Minä ja Aleksi pudistamme päitämme. "Ei ainakaan vielä." Aleksi vastaa. "Mutta, teidän pitäis olla kohta jo lavalla." Olivia sanoo katsoen puhelimen kelloaan. "Totta muuten." Joonas sanoo.Kävelen lavalle basso olallani. "Saints go marchin in!" Kuuluu kajareista takaani. Alan soittaa We are no saints:ia ja laulan mielessäni soittaessani. Katsoessani yleisöa mieleeni tulee Joelin sanat:
"What a time to be alive!!"
______________________________
809 words.
Sain tän vasta nyt kirjotettuu, mut täs tää on. Oon keksiny tälle tarinalle jo lopun, mutta mä haluisin saada tästä ees 15-lukusen. Joten jos teil on mitään ideaa niin laittakaa viestii!!
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
VOUS LISEZ
{Adoptiolapsi} ~Blind Channel~
FanfictionOlivia on 13-vuotias, jonka hänen vanhemmat jättivät. Hän on asunut lastenkodissa jo 7 vuotta. Joel päättää adoptoida Olivian. Hänellä on kuitenkin erilaisia muistoja Oliviaa kohtaan. Miksi Olivia adoptoidaan ja tuleeko heistä oikea perhe?? HUOM!! ...