14. Auringon laskiessa

137 7 0
                                    

Olivian pov.
Oleksi on nyt ainakin kertonut olemassaolonsa, mutta mun ja Erikan suhde on vielä salaisuus. Huom vielä. Aijottiin nimittäin kertoo ennen koulujen alkua. Nyt on heinäkuun loppu ja olemme Kuopiossa. Istun rannalla pyyhkeen päällä ja lämmittelen auringonpaisteessa. Katselen Nikoa ja Joonasta, jotka pelleilevät vedessä. Hetken kuluttua kaivan puhelimeni esille ja alan kuvata heitä. Pitäähän tämä(kin) ainutlaatuinen hetki ikuistaa. Laitan sen vielä Ig storyyni ja tägään heidät siihen. Naurahdan katsoessani videota. Joel istahtaa viereeni kaksi jäätelötuuttia käsissään. Hän ojentaa toisen minulle. "Kiitti." Kiitän ja alan syödä suklaatuuttia. Suklaa on ehdottomasti lempimakuni. Joonas ja Nikokin tulevat järvestä ja istuvat vierellemme. Joonas ottaa puhelimensa ja alkaa selailla sitä. "Oliko Olivia pakko?" Hän kysyy minulat hetken päästä. "Oli. Ainutlaatuinen uintireissu niin pitäähän se ikuistaa." Selitän ja jatkan jäätelön syöntiä. "Jaajaa." Joonas vastaa. Tommi lähti jo eilen Ouluun ja Olli ja Aleksi ovat viettämässä päiväänsä jossain. Me taas istuimme rannalla Kuopion auringossa.

Ollin pov.
Oli pläänännyt meille yhteistä aikaa täällä kuopiossa. Löysin kivan mökin meille kahdelle ja varasin sen yhdeksi yöksi. Olemme nyt matkalla sinne. "Rakas. Minne me ollaan menossa?"  Aleksi kysyy väsyneenä. "Mä varasin meille mökin." Kerron. "Oikeesti. Millon ollaan perillä??" Rakkaani kysyy jo paljon uteliaampana. "Sinne on jonkun matkaa. Voit vaikka nukkuu sillä välin." Kerron. "Okei." Hän vastaa. Hetken päästä kuulen jo rauhallista tuhinaa vierestäni. Alan silittää tuon reittä ja ajan meitä kohti Varkautta, jossa mökki on. Muut ovat Kuopiossa  (paitsi Tommi) ja me lähdemme heidän kanssaan Helsinkiin huomenna. Ajelen aurinkoista vitostietä, joka on yllättävän rauhallinen vaikka on kesä.

Skip. Perillä.
Saavuimme vihdoin mökin pihaan. "Kultaa. Herää. Me ollaan perillä." Herättelen poikaystävääni. Mumisten tuo avaa silmiään ja venyttelee istuessaan. Avaan turvavyöni ja nousen ylös autosta. Otan omani ja Aleksin repun takapenkiltä ja lähden mökkiä kohti Aleksi perässäni. "Nätin mökin löysit." Aleksi sanoo sisälle päästyämme. Hymähdän vain ja vien reppumme makuuhuoneeseen. "Mennäänkö uimaan?" Kysyn. Aleksi nyökkää ja lähdemme rantaa kohti. Onneksi meillä oli jo uimahousut jalassa. Kävelemme Aleksin kanssa veteen ja uimme kauniissa ilta-auringossa. "Tää vesi on ihan vitun kylmää. " Aleksi sanoo ja tulee ihan kiinni minuun. "Haluutko et lämmitän sun huulia?" Kuiskaan ja suutelen rakasta poikaystävääni. "Mä rakastan sua." Aleksi kuiskaa. "Mäki rakastan sua." Sanon auringon laskiessa ja suutelen häntä vielä kerran.
______________________________
Really romantic night with Oleksi. Oli pakko kirjottaa tämmönen tähän väliin..
😉😎😊

{Adoptiolapsi} ~Blind Channel~Where stories live. Discover now