osa 9. Vihdoin.

205 11 1
                                    

Ennen kuin mennään tarinaan, haluun kiittää jo yli 200 lukukerrasta. Olen kiitollinen!!😗❤ Ja en myöskään tiedä paskaakaan lentokoneista tai bc:n keikoista ja miten ne sinne saapuu. Ei saa tuomita. En myöskään tiedä usa:n crewn nimiä joten nää on päästä heitettyjä. Ja sori kirjotusvirheistä!!:)
Olivia pov.
Istumme lentokentällä ja odotamme koneen lähtemistä. "Kello on kohta seittemän." Olli toteaa ja hieroo silmiään väsyneenä. "Eikö Matola nukkunut viime yönä?" Joonas kysyy. "Et tainnut kyllä paremmkn sinäkään." Sanon takaisin. Joonas vastaa keskisormella. "Normi aamu with Blind Channel." Tommi toteaa sarkastisesti. Alamme kaikki nauraa. Vihdoin pääsemme koneeseen ja matka Chicagoon voi alkaa. En vieläkään voi uskoa, että olen menossa Jenkkeihin ja vielä heidän kanssa. Englanninkielen taidot tulevat ainakin käyttöön. Mutta nyt nukkumaan!
Skip. Amerikkaan ja 'uuteen kotiin'.
"So, welcome your new home!" Caleb sanoo. "Thanks." Sanon, kun astelen bussin sisään. "This is so fucking cool!" Joel huudahtaa. "It really is!" Niko yhtyy. "Täällä me ollaan sitte seuraavat puoltoista kuukautta." Aleksi toteaa. "Nii-i. Miten mä kestän teitä kaikkia kun, ei millään pahalla, Joelissa on jo paljon kestämistä." Kerron. Osa alkaa nauraa. Joel näyttää keskaria minulle." Nii mäki sua." Sanon hänelle hymyillen. "Okay here is the list of all your shows in America." Jack niminen mies kertoo. Nyökkäilemme hymyillen lukiessamme paperia. "These are gonna be the most busy three months ever!" Olli huudahtaa. Nyökkäämme naurahtaen.
Skip. Los Angelesiin
Alekskn pov.
Istun niiskuttaen hotellihuoneeni sängyllä, kun Olivia kävelee luokseni ja ojentaa nenäliinoja. "Että pitikin sairastuu kesken kiertueen!" Sanon vittuntuuneena. "Äläpä vingu siinä. Ei sulla ainakaan oo koronaa." Olivia lohduttaa. "Ei paljon nuhaan auta toi." Totean. "Saahaan ainaki hetki rauhaa, eikä tarvi sitä melua kuunnella." Olivia toteaa. Alan kuvaamaan videota youtube-kanavellemme. "I got sick, some days ago. Doctor said, gotta take it easy so i'm staying here. It's not covid tho, witch is a good thing. So yeah i'm staying in the hotel for a while with Olivia and i'mma gatch up to you later." Sanon ja lopetan kuvaamisen. Lähetänn videon Joonakselle, editointimestarillemme ja alan käymään albumiamme läpi.

Olli pov.
Vähän kyllä säälin Aleksia ettei hän pääse muutamille keikoille kanssamme, mutta voin luvata, etteivät nämä ole viimeiset Losin keikat mitä pidämme. Eikä hänen tarvitse ainakaan yksin olla, kun Olivia kilttinä tarjoutui menemään seuraksi. On minulla vähän ikävä Aleksia, koska minulla saattaa olla tunteita häntä kohtaan...
______________________________
Sain vähän Ollinkin näkökulmasta kirjotettuu ja jos joku miettii niin en ala kirjottaa pääsääntösesti Oleksia, eli Olivia pysyy päähenkilönä. :).

{Adoptiolapsi} ~Blind Channel~Where stories live. Discover now