Skip 2kk.
Olivia pov.
On kulunut kaksi kuukautta Emilian kuolemasta. Olen siitä päässyt jotenkin yli, vaikka mietin häntä joka ilta.
Pidimme rauhalliset hautajaiset, jonne kutsuttiin Emilian sukulaisia, (paitsi hänen isänsä) minä ja bändin jäsenet. Lauloin Joelin ja Nikon kanssa Before you go:n , muistoksi Emilian ensimmäisestä vierailusta meillä. Tiesin, että hän halusi niin.
Joulu kuitenkin lähenee ja päätimme pitää secret santan. Minun piti ostaa jotain Aleksille. Ostan minä Joelillekkin jotain, jos löydän.
Olen nyt kävelemässä kohti kauppakeskusta. Näin vaatekaupassa hienon nahkatakin, jonka päätin ostaa. Ostin myös lakritsin tuoksuisia kynttilöitä, koska tiesin, että Ale pitäisi niistä.
(En sit oikeesti tiiä pitääks Aleksi kynttilöistä:) Ostin Joelille taulun ja ison t-paidan. (Kuvat alla)
Sitten lähdinkin jo kotiin. Joel olisi studiolla, joten minun ei tarvinnut piilotella lahjoja. Kotona laittaisin ne vaatekaappiini.
Skip jouluaattoon.
Joel pov.
On vihdoin joulu. Pidämme secret santan ja minun piti hankkia lahja Porkolle. Ostin hänelle pinkit sukat ja hänen lempikarkkejaan. Ostin kyllä Oliviallekin korvikset ja hupparin. (Kuvat taas alla)
Viettäisimme joulua Nikon luona, koska siellä oli kuulemma "siisteintä". "Meiän pitäis lähtee!" Huudan Olivialle. "Juu." Hän sanoo ja tulee eteiseen. Hänellä oli päällään mustat farkut ja punavalkoinen huppari. "No ollanpas sitä jouluisissa vaatteissa!" Totean sarkastisesti. "Et sinäkään kyllä edustavammalta näytä." Olivia sanoo takaisin ja hymyilee. En sano enää mitään vaan otan lahjani ja astun hänen perässään ulos. Nikon ovelle saavuttuamme Olivia koputtaa oveen. Porko avaa oven ja sanoo: "Kato moi ja hyvää joulua!" "Samoin." Sanomme ja menemme sisään. Olli ja Niko hääräsivät keittiössä, kun Aleksi ja Tommi istuivat sohvalla. Olohuoneessa oli punaiset jouluvalot ja koristeita. "Sähän oot panostanut!" Olivia huudahtaa. "Pakko sanoo, että harvoin nään Moilasen kämppää näin siistinä." Toten naurahtaen ja istun sohvalle. "Turpa kii!" Niko huutaa keittiöstä.
Olivia pov.
Olin positiivisesti yllättynyt Nikon kämpän koristeluista.
Syötyämme vatsamme täyteen istuimme olohuoneeseen. "Eiköhän jaeta lahjat!" Niko ilmoittaa. "Mä voin vaiks alottaa. Sain tehtäväkseni ostaa lahjan meidän rumpali-Tommille jaaa.." Niko sanoo ja ojentaa lahjansa Tommille. "Ei hitto! Kiittii nää on coolit!" Hän sanoo löytäessään lasten aurinkolasit ja uudet kapulat.
Kaikki alkavat nauraa, kun hän laittaa lasit päähänsä.
"Ok mun piti ostaa Hokalle jotain ja löysin tälläset." Tommi sanno ja ojentaa lajansa vieressäni istuvalle Joelille. Paketista löytyy siniset revityt farkut ja tumman harmaa huppari. "Niicee tänks Tomppa!" Joel sanoo. "Nonii Porkolle ois lahjoja!" Hän huudahtaa. "Uiui." Joonas sanoo saadessaa paketin käsiinsä.
"Jes mun lempikarkkeja ja SUKAT! Nää on best kiitti!" Hän huudahtaa. "Sitte Olivia." Olli sanoo, kun on avannut lahjansa ja ojentaa minulle laatikon. Nään Joelin hymyilemässä vieressäni. "Eiikäää!" Sanon, kun nään mustavalkeat Niken lenkkarit laatikon pohjalla. "Mun piti kysyy Joelilta sun kengän numeroo kun en ite tiennyt." Olli sanoo nauraen. "Kiitti ihan sikana!!" Sanon Ollille.
"Mullan ois lahja sitte meidän little manille." Totean ja annan paketin Aleksille. "Ei helvetti kiitti Olivia!" Ale sanoo. Hymyilen vain takaisin. "Sitte on varmaan kaikkien helppo arvata kuka on seuraavaks?" Aleksin sanoo ja ojentaa lahjansa. "Ei vittu!! Mun lemppari pastilleja ja uudet lakanat. Kiitti!" Niko sanoo. "Ostimm sullekki jotain." Joel toteaa ja antaa minulle paketin. "Nii mäkii sulle," sanon ja annan oman lahjani. "Emmäkestä kiitos näät on ihan hiton hienot!" Sanon kun avaan lahjat. "Nää kyl muistuttaa mua tän vuoden Euroviisuista aikas hyvin!" Joel sanoo ja näyttää taulua muille. Kaikkia alkaa naurattaa.
______________________________
Sain tän luvun aik nopeesti kirjotettuu ja oli muuten outoo kirjottaa joulusta toukokuun 17. päivä. Onneks koulu loppuu pian!!
Words: 553
YOU ARE READING
{Adoptiolapsi} ~Blind Channel~
FanfictionOlivia on 13-vuotias, jonka hänen vanhemmat jättivät. Hän on asunut lastenkodissa jo 7 vuotta. Joel päättää adoptoida Olivian. Hänellä on kuitenkin erilaisia muistoja Oliviaa kohtaan. Miksi Olivia adoptoidaan ja tuleeko heistä oikea perhe?? HUOM!! ...