15

4.2K 370 1.2K
                                    

Hoca sınıfa geldiğinde herkes ayağa kalkıp hocayı izlediğinde hoca biraz telaşlı görünüyordu. Öğrencilere bakmadan elindeki dosyaları masaya koyarak tekrar sınıfın kapısına doğru tekrar yönelirken tam o an da müdür kapıda belirdi.

"Ah, geldiniz mi hocam."

Müdür gülümsedikten sonra öğrencilere bakarak içeri doğru girdi. Herkes ne olduğunu anlayamayarak aniden ayağa kalktı. Birbirine mimikleriyle ne olduğunu anlamadığını anlatmaya çalışan öğrenciler karşısında müdür konuşmaya başladı.

"Evet, çocuklar dersi böleceğim ama size güzel haberlerim var."

Müdür hocaya bakıp gülümsedikten sonra tekrar öğrencilere döndü.

"Çocuklar biliyorsunuz ki tüm sınıfları Busan gezisi yani tatil de diyebiliriz götürdük. Fakat sizin gününüz maalesef iptal edilmişti. Malûm havalar bir soğuk bir sıcak oluyor."

"Ama bu hafta hava durumuna bir göz attım sıcaklık yüksek ve yağmurlu gözükmüyor."

"Normalde bir daha ki döneme erteleyecektik fakat konularda baya ilerdesiniz zaten."

"Bizde haftaya sizi Busan'a göndermek için arabayı ayarladık."

Öğrenciler şaşkın ağızlarıyla birbirlerine baktıktan sonra gülümsemeye başladılar. Felix çok mutlu görünüyordu çünkü uzun zamandır Busan'a gitmek istiyordu. Şimdi kuzeniyle gitme şansı da vardı. Hyunjin yine aynı ifadesizliğini koruyordu. Aslında o da mutluydu. Boş boş işlediği dersleri görmektense güzel bir deniz havası ona iyi gelecekti. Fakat Felix'i düşününce...

En ön sıradan Minho'nun "Adamsınız be hocam." Diyip ıslık çalmasıyla sınıfta bir alkış gürültüsü oluşmuştu. Müdür gülümseyerek sessiz olun işareti yaptı ve hocaya bakarak

"Hocam formları bugün doldursunlar sonra bana gönderin çünkü bugun halletmemiz lazım."

Hoca kafa sallayarak formları dağıtmaya başladığında müdür "İyi dersler " diyerek sınıftan çıktı. Hoca hem dağıtıp hem söyleniyordu.

"Çıkışa kadar teneffüste herkes doldurup getirsin."

Hyunjin ise hocanın verdiği kağıda bakıp gidip gitmemek arasında kalıyordu.

-----

Teneffüs olduğunda kimse sınıftan çıkmamış herkes grup grup tatilde olacakları düşünüyordu. Sınıfta gereksiz bir gürültü varken Jennie yanında önündeki kağıda bakan Hyunjin'e döndü.

"Şey sen geleceksin değil mi?"

"Bilmem."

"Nasıl ya gelmeyecek misin yoksa?"

"Biraz kafam bulanık da o yüzden."

"Ya hayır ya gel işte iyi gelir."

Diye yalvarır gibi baktığı Hyunjin duraksayan Jennie'ye gülümsedi ve ona uzun bir bakış atarak

"Gelmemi mi istiyorsun."

Gözlerini ondan kaçırıp yanakları alev alev olan Jennie Minho'nun onların yanına gelmesiyle kaytarmış ve Felix'in yanına gittiğini söyleyerek yanından ayrılmıştı.

Apologize | Hyunlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin