1

6.3K 506 2K
                                    

(Annem ile WhatsApp görüşmesi)

엄마:
Oğlum

현진:
Efendim anne

엄마:

Bugün dershaneye kalmasan olur mu?

현진:
Olur da niye?

엄마:

Erken gel evde bir sürpriz misafirimiz var

현진:
Ha? Kimmiş o?

엄마:
Sürprizzz

현진:

Ahahah peki okul çıkışı hemen gelirim o hâlde

-----

Daha sonra kantinde birlikte oturduğu Minho'ya dönerek

"Ben bugün dershaneye kalamayacağım."

Zil çalınca tekrar sınıfa doğru ilerlediler. Felix yine başkalarıylaydı. Hyunjin'in asla yüzüne bakmıyordu. Her zamanki gibi.

Herkes sınıfa girdiğinde Hyunjin, Felix'in hâla gelmediğini görüp onu çağırmak için yanına doğru ilerledi. Hâlâ kantinde oturuyordu. Önünde iki arkadaşı daha vardı.

"Hey Felix."

"Zil çaldı, hocadan azar yiyeceksin."

"Ah, Hyunjin bu seni ilgilendirmez. Derse falan girmek istemiyorum."

"Ama buna Bayan Ji-Eun buna çok kızar ve ben de seni uyarmadığım için azar yerim."

Daha sonra onu ikna etmek için omzuna hafifçe dokunarak ona tatlı tatlı baktı.

"Hadi ama Felix "

Felix Hyunjin'in omzunun üstünde olduğu eli sert bir şekilde savurarak sinirle masayı ittirip kalktı. Sinirle Hyunjin'i beklemeyerek sınıfa doğru ilerlerken mırıldandı.

"Bıktım senden sikik inek, artık sal beni."

Daha da hızlanarak merdivenlerden koşarak çıkıyordu. Hyunjin onu uzun ve boş bir bakışla gidişini izlemişti. Sadece onun derslerden düşük not almasını istemiyordu. Hem karne günü yaklaşmışken babasından azar yer diye korkmuştu. Onu düşünmüş ve gerçekten iyiliği için yapmıştı bunu. Ama onun ona bu şekilde hitap edip onu böyle bırakıp gitmesi, onun yumuşak kalbini ayaklar altına alıp ezilmesine neden olmuştu.

Birden gelen bağırma sesiyle irkildi.

"Hey sen? Hâlâ niye sınıfına girmedin?

"Ahhh, şimdi gidiyorum hocam."

"Çıkışta cezalısın, Jisoo hanıma yardımcı olacaksın."

Apologize | Hyunlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin