අද හවස තමා හෝසෙයොක්ගෙයි නම්ජුන්ගෙයි අලුත් සොන්ග් එක 'චිකන් නූඩ්ල්ස් සුප්' රිලීස් උනේ...හෝසෙයොක්ගෙ comeback එකක් තිබ්බෙ මාස ගානකට පස්සෙ නිසා එයාගෙ ෆෑන්ස්ලා හරි ආදරේන් මේ ගීතය වැලදගත්තා...අලුත් සෝන්ග් එක කලින් ගායකයෝ තිබ්බ වාර්තා බිදිමින් කෙටි කාලයක් ඇතුලත වැඩිම වීව්ස් ලබාගත් මියුසික් විඩියෝ එක වෙන්න ගියේ පැයක් පමණයි...හැම සෝෂල් මීඩියා ප්ලැට්ෆෝම් එකකම හෝසෙයොක් ගැන , බ්රේක් ඩවුන් කරපු රේකෝඩ්ස් ගැන , නම්සෙයොක් කෙමිස්ට්රි එක ගැන පෝස්ට්ස් ශෙයා වෙමින් තිබ්බෙ....
" Congratulations Angel...❤️"
"Thankz Babe..❤️"
ස්ටූඩියො එකට වෙලා MV එකට එන කමෙන්ට් කියවමින් හිටිය හෝසෙයොක් ෆෝන් එකට ආව මැසෙජ් එකට රිප්ලයි කලේ හරිම සතුටින්...එයා හිතුවෙ සුගාට වැඩ නිසා සෝන්ග් එක අමතක වෙයි කියලා...ඒත් එහෙම නොවුන එකට හෝසෙයොක්ට ලොකු සතුටක් තිබ්බා...
"හෝසෙයොක්...ලයිව් එකට වෙලාව හරි..."
මියුසික් වීඩියෝ එක රිලිස් වෙලා පැයකින් විතර නම්සෙයොක් දෙන්නා ලයිව් යන්න ප්ලෑන් කරලා තිබ්බා නිසා හෝසෙයොක්ගෙ මැනේජර් ඇවිත් වෙලාව මතක් කලා...
හෝසෙයොක් ෆෝන් එකත් සාක්කුවට දාන් නම්ජුන්ගෙ ස්ටූඩියො එකට ආවා...පැයක විතර ලයිව් එක ඉවර වෙලා හෝසෙයොක් නම්ජුන්ටත් සමුදීලා ස්ටූඩියො එකෙන් එලියට ආවේ හරි තෙහෙට්ටුවෙන්...
"අම්මො අද නන් සැපට නිදාගන්න ඕන..."
හෝසෙයොක් ඒජන්සි එකෙ හැමෝටම කතා කරලා සමුදිලා ඇවිත් වෙහිකල් එකට නැග්ගා...
ට්රිං...ට්රිං.....
හෝසෙයොක් අපාර්ට්මන්ට් එක පැත්තට ඩ්රයිව් කරන් යද්දි කෝල් එක ආවේ ජන්කුක්ගෙන්...
හෝසෙයොක් ඩ්රයිව් කරමින්ම ෆෝන් එක ආන්සර් කලා.."හලෝ කූ..."
" Congrats කොල්ලො..😁 මං කලින් කෝල්ස් ගත්තෙ නැ උබේ ලයිව් ඉන්නවා දැක්ක නිසා...මැසේජ් එකක් දැම්මෙ ඒකයි..."
"අහ් ඉට්ස් ඕකේ කූ..මං මැසෙජ් එක දැක්කා..ගෙදර ගිහින් නිදහසේ කෝල් එකක්ම ගන්න හිටියේ...තාම මං යන ගමන්..."