Olli NK
Soitin bassoani studiolla Nikon hyräillessä jotain vieressäni. Helvetti miten hyvä ääni voi miehestä lähteä.
Olimme Nikon kanssa olleet kahdestaan studiolla muiden maatessa krapulassa omissa kodeissansa. Heikot eivät pystyneet enään tulemaan täksi päiväksi studiolle. Vastuullista juomista pojat, vastuullista.
"Nikoooo" huhuilen tätä. Miestä ei näy missään. Ja minä ehdin käydä vain vessassa. Minne se on mennyt?
"Täällä" kuulen keittiöstä vastauksen. Hyvä, mies on hengissä eikä tukehtunut omaan lauluunsa.Kävelen Nikon taakse ja halaan tätä. Hän säpsähtää hieman. Oli hän niin keskittyneesti kirjoittanut jotain paperi lappuselle.
"Mitä sä kirjoitat" kysyn ja painan leukani hänen olkapäälleen. Annan pienen pusun miehen leukalinjaan.
"Sain inspiksen ja kirjotan ylös mahdollisia lyricsejä" hän kertoo edelleen erittäin keskittyneenä kirjoittamiseen."Haluuks kahvia?" Kysyn tältä pienen halihetken päätteeksi. Niko lopetti kirjoittamisen ja nyökkäsi vain.
Ojennan Nikolle kupin ja istahdamme pöytään.
"Tiiäks Olli mitä" Niko toteaa nostaen katseensa minuun. No voi kuule en tiedä muru. Olen hiljaa antaakseni Nikon jatkaa.
"Mä mietin et pitäskö meidän tehä tästä virallista, siis meistä" Niko ehdottaa suloinen hymy kasvoillaan. Omillekkin huulilleni leviää hymy.
"Ehkä meijän pitäs" Vastaan tälle.Niko pov
Ollin vastauksen kuultuani nousen pöydästä ja polvistun hänen eteensä. Ollin silmät rävähtävät auki ja hymy hänen kasvoillaan levenee entisestään.
"Olli Elias Matela, tuutko sä mun kanssa naimisiin" kysyn rakkaaltani.
"Totta helvetissä mä Niko meen sun kanssa naimisiin" Olli vastaa kosintaani onneksi myöntävästi. Pujotan sormuksen Ollin sormeen ja nousen ylös hänen kanssaan. Vedän tulevan mieheni halaukseen ja alan laulamaan tälle "Meille käy hyvin". Se on ollut minun ja Ollin biisi siit lähtien kun aloimme seurustelemaan."Niko mä rakastan sua ihan helvetisti" Olli sanoo halimme päätteeksi.
"Niin mäki sua" kuiskssn ja painan pääni Ollin rintakehää vasten.Vuoden time skip.
"Nikooo! Nyt ylös, tänää on kai iha semi suuri päivä" Joel sanoo herätellen minua samalla. Olen Joelin luona yötä, sillä tänään on minun ja Ollin yhteisen loppuelämän alku, hääpäivämme.
"Ottaako mies kahvia" Joeö huutaa keittiöstä jonne juuti äsken katosi. Huudan hänelle myöntävän vastauksen.
"Ooks sä nukkunu Joel ollenkaan" kysyn tältä naurahtaen kaataen kuppiini kahvia.
"En oikeestaa, jännittää vähä tää TEIJÄN hääpäivä" Joel vastaa itsekkin nauraen. Joel se sitten on kaukana huolettomasta. Joel ja Joonas ovat bestmanini. Aleksi ja Tommi Ollin.Ovi kello soi. Joel kiirehti avaamaan oven kahvit läikkyen valkoiselle kauluspaidalle.
"Voi perkele" hän kirosa kävellessään ovelle.
"Onkos se sulho jo valmiina täällä?" Kuulen Joonaksen äänen eteisestä.
"Joel ei vittu, meinasiks tuon paijan kans lähteä?" Joonas kysyy pettyneenä Joelilta.
"No meinasin aluksi mutta läikähti sumpit syllii nii en mää ny ennää" Joel harmittelee.Heitä oikeasti kuvaa termi "vanha aviopari" tajuttoman hyvin. Joonas nalkuttaa Joelin likaisesta kauluspaidasta samalla nostaen oman pukunsa pois pukupusista Joelin sohvan selkänojalle.
"Kuka meistä on eniten paniikissa tällä hetkellä" kysäisen kaksikolta joka kävelee Joelin makuuhuoneeseen etsimään uutta kauluspaitaa.
"JOO JOO, Ei mulla ole toista" Kuulen Joelin valituksen. Naurahdan ja hörppään kahvistani. Mitähän Olli tekee.
Ollin pov
Laitamme kaikki kolme kauluspaitoja päälle. Aamu on ollut leppoinen. Eilen otimme muutaman oluen ja laitoimme hyvissä ajoin nukkumaan. Rauhallisesta aamusta huolimatta hermostuttaa ihan perkeleesti.
"Tommi mitä sää teet" Aleksi kysyy naurahtaen laittaen samalla housuihinsa vyötä.
"Vähän miestä vahvempaa" Tommi toteaa rullaten taskumatin korkkia kiinni. Kiitoksia Tomppa, tuota tarvitaan.
"Joel ja Joonas nyt ainaki on ihan hermona, ne tätä tulee tarvimaan" Hän jatkaa ja sujauttaa pienen metallisen pullon taskuunsa. Kyllä minäkin tuota tulen tarvitsemaan.Joelin pov
Pääni hajoaa. Jännittää niin vitusti. En tulisi ikinä selviämään omista häistäni, jos minulla nut ikinä sattuisi sellaiset olemaan. Jännittää nikon ja ollin puolesta.
Olen Joonaksen asunnolla hakemassa puhdasta kauluspaitaa.
"Tän hihat on liian lyhyet" Näytän Joonakselle käsiäni.
"Se on voi voi, itte sotkit omas" Joonas moittii ikävään sävyyn. Ei tuolla ole aihetta suuttua, oman paitani sotkin. Voisin ihan vain vittuillakseni sotkea tämänkin.Niko seisoo peilin edessä laittaen rusettiaan.
"Onko tää suorassa?" Hän kysyy kääntyen meihin päin.
"Joonas kävelee nikon luokse ja katselee rustettia hetken täysin hiljaa.
"On se" Joonas sanoo ja taputtaa Nikoa olkapäille.
"Komee oot" huikkaan Nikolle ja Isken silmää.
"Tykkääköhän Olli" Niko kysyy vähän huolestuneena. Hänellä ei ole mitään syytä olla huolestunut. Olli rakastaa nikoa.
"No kyllä se tykkää ja aika helvetisti" Joonas naurahtaa sohvalta."Joel osaatko sää ees kravaattia solmia?" Joonas kysyy kulmian kohottaen. Tuota noin, en oikeastaan. Kohautan vain olkiani ja väläytän hymyn Joonakselle. Joonas vetää kravaatin käsistäni. Hän astelee eteeni. Joonas alkaa solmimaan kravaattia kaulaani.
Niko pov
Astelen Joelin makuuhuoneeseen missä nään Joonaksen solmimassa Joelin kravaattia. Mistä lähtien nuo ovat olleet ihan noin läheisis väleissä. Yskäisen kyynärvarteeni ja herätän kaksikon omasta maailmastaan.
Taskumatti kiertää ympyrää juhlapaikalla. Lähinnä vain bändin kesken.
"Noh, pojat hei" kuulen äitini kävelevän luoksemme. Äitini halaa minua ja Ollia. Toivottaa vielä paljon paljon onnea. Äiti vielä kertoo kuinka ylpeä hän meistä on ja lähtee sitten takaisin isäni luokse.
"No miltäs tuntuu nyt olla Moilanen" Tommi kysyi Ollilta.
"Mahtavalta" Olli hymähtää ja katsoo minua. Ai että minä rakastan Ollin silmiä ja oikeastaan kaikkea tuossa mieheasä.
Vedän ollin siudelmaan. Ollilla on ihanat huulet. Maukkaat.--------------------------------------------------------------
Öö tää oli tosi outo shippi kirjottaa, en tiiä suattaako tästä osasta tulla jorko versio ku aloin hupsuna kirjottaan tähä vähä jorkomaisuutta
YOU ARE READING
Blind Channel - One shots
Fanfictionjoo o, Bc one shit kirja, en lupaa et julkasen lukuja aktiivisesti. Kaikki muutki nii nyt minäki :D lukujen sisällöstä en osaa sanoa joten lueppa vaikka pienellä varauksella.