Joonas nk
Seison asuntoni edessä odottaen Tommia. Sovimme eilen näkevämme tänään. Ja kun parempaa tekemistä emme keksineet päätimme yhdessä tuumin että menisimme treenikselle, nyt kun siellä ei pitäisi muita olla. Ei me musiikkia olla menossa tekemään, vain juttelemaan ja hengailemaan.
"Moro" Sanon pitkälle ratin takana istuvlle miehelle kun astun autoon. Tommi nyökkää ja väläyttää hymyn. Onpas seksikästä. Tai siis... No saatana onhan tuo ny kuuma mies. En lähde kieltämään.
Matka treenikselle kului hiljaisuudessa. Hilajisuus ei kuitenkaan ollut painostava, lähinnä vain seesteinen. Nyt kuitenkin jo kiroa itseäni sillä levitin suodatinpussin sisältöineen tähän keittiön pöydälle. Vittu. Kuulen pienen naurahuksen oven suunnalta.
"Vittuako räkätät" tuhahdan tommille ja näytän kieltä. Tommi nojaa ovenkarmiin ja vain nyökkää entistä huvittuneempana. ÄLÄ LALLI NAURA. Tommi kuitenkin suoristautuu ja kävelee luokseni. Hän kääntää minut itseään vasten. Kröhm wow, Tommi on todella kuuma tästä näkövinkkelistä. Tommi nojautuu lähemmäs minua. Oikeastiki tämä tapahtuu?!?
Tommi nk
Nojaudun lähemmäs joonasta. Asetan käteni tämän lantiolle ja toisella, toisell akädellä kurkotan uuden suodatinpussin kaapista. Siirryn pois Joonaksen edestä ja lataan kahvin keittimen uudestaan. Joonaksen ilme on näkemisen arvoinen. Tuossa tuo nyt vain seisoo ja ihmettele... Korjaus: Tuossa tuo ja tuolla nyt seisoo.
"Sul on stondis" sanon tälle ja napsautan kahvinkeittimen päälle ja matkaan sohvalle. Tiedän Joonaksen seuraavan minua jos hän apua tarvitsee pienen ongelmansa kanssa.
"Tommih.." kuulen vaimean ja jopa vaivalloisen ähkäisyn keittiöstä. Sainko oikeasti hänessä noin vahvan reaktion.
Katsahdan häneen pieni voitonriemu virneessä. Tiedän tasan tarkkaan mitä hän haluaa, ja niin haluan minäkin.
"Auta" Hän sanoo posket helottaen punaisena. Taputan reittäni. Joonas nostaa katseensa ja virnistäen kävelee luokseni. Vedän joonaksen istumaan syliini. Joonas iskee huulensa omilleni. Jollain kai kiire.
Aleksi nk
Potkin kenkiäni studion eteisessä. Voisin melkein turkistakista päätellä Joonaksen olevan täällä. Ja kanootin kokoisista kengistä tommin olevan täällä myös? Wow, Tomppaa ei kovin useasti nää huvikseen treeniksellä.
Kurkkaan studion sohvalle nähdäkseni ovatko äsken päättelemäni henkilöt paikalla. Ketään ei näy. Minne on pojat menneet. Noh, en tunge nenääni joka asiaan. Istahdan tuolillenk ja avaan koneen sekä puhelimeni.
Kuulen kuitenkin vessan oven avautuvan. Sieltä kurkistaa Joonas ja Tommi molemmat. Tuota, keskeytinköhän mä jotain. En voinut, ei Tommi semmosia kamujen kans duunaile. Joonas kyllä mutta ei Tommi. Kohdistan kysyvän katseeni parivaljakkoon.
"Vessan lavuaari oli rikki" Joonas sanoo ja istahtaa sohvalle kaivaen puhelintaan. Äijä räplää puhelinta joka ei ole edes päällä. Nyt on syyllisen näkönen Porko.
"Jaa että lavuaarin korjaamisessa Tompalla auennu sepalus?" Kysyn virnistäen ja saan molemmat katsomaan Tommin haaroihin. Kyllä hänen housunsa oikeasti olivat kiinni, mutta pitäähän mun jotain todistusta mun luuloille saada.
Mua ehkä pidetään puhtaana pulmusena osittain koska olen bändin nuorin. Mutta oikeesti nyt, en mäkään lapsi ole. Tunnistan kyllä jos joku on saanu, ja nuo on. Luoja tietää miksi.
__________________________________________
Öö lol, olipa huonosti kirjotettu luku mut lisää joonasta ja tomppaa toivottiin nii here we are.
YOU ARE READING
Blind Channel - One shots
Fanfictionjoo o, Bc one shit kirja, en lupaa et julkasen lukuja aktiivisesti. Kaikki muutki nii nyt minäki :D lukujen sisällöstä en osaa sanoa joten lueppa vaikka pienellä varauksella.