Tommi NK
Vitun vitun vittu. Kaikki menee taas päin persettä. Aamukahvi kaatui syliin ja nyt autostakin on vaihdelaatikko paskana. Saatana, mitä mä olen tehny, että elämä mua näin rankaisee.
Kävelen rappukäytävässä kohti minun ja miesystäväni Aleksin asuntoa. Hissiki epäkunnossa. Joten kävelen seitsämännettä kerrosta kohti.
"Voi nyt helvetti" kiroan puoliääneen. Minulla ei ole avaimia. Pimpottelen asuntomme ovikelloa. Anteeksi Aleksi, mutta tulen olemaan erittäin raskasta seuraa.
Aleksi nk
Sanokaa mitä sanotte, mutta parempaa kokkia ei ole kuin minä. Päätin olla ihana ja tehdä Tommille ja itselleni tortilloita. Samassa kuulen ovikellon pilputtavan. Tullaan tullaan, odota hetki. Jollain on ilmeisesti pakottava tarve päästä sisälle. Ja minulla pakottava tarve paistaa jauhelihat ja kanat loppuun.
Oven takaa paljastui äreän näköinen kihlattuni.
"Aa, moikka rakas" tervehdin tätä pirteänä ja muiskautan pusun poskelle. Tommi antaa apusun takaisin ja kävelee olohuoneeseen. Olipas välinpitämätöntä. Kuka hänen muroihinsa on kussut. Minä kyllä murhaan sen joka on minun Tommini päivän pilannut."Onko kaikki hyvin?" Kysyn tältä ja painan pääni hänen olkapäälleen. Tommi tyytyy vain nyökkäämään.
Kai Tommi rakas tiedät, että en usko sinua."Tuu syömään, ruoka on valmista. Ja eikös sitä niin sanota, että hyvä ruoka, parempi mieli." Pyydän tätä keittiöön kanssani.
"Voi nyt saatana" mies vieressäni kiroaa. Ilmeisesti rikkoi lasin. Pyydän häntä istumaan pöytään. Parempi, jos minä siivoan.
"Sä oot Aleksi paras" Tommi sanoo haukattuaan palan tortillastaan. Hymähdän tuolle hieman. Silminnähden ärtynyt mies on silti suloinen ja valmis kehumaan muita. Siksi minä varmaan häneen rakastuinkin. Tommi on tajuttoman hyväsydäminen.
"Kiitti rakas" vastaan tälle hymyn kera.Tommi istuu lattialla ja itse istuin tämän taakse sohvalle. Ajattelin pienen hieronnan auttavan vitutukseen. Ja niin se ilmeisesti myös tekikin. Selvästi hän vähän rentoutui kun aloin hieromaan hänen hartioitaan. Kiva jos rentoutti, itse vihasin jos joku hieroi niskaani tai hartioitani. Minulla tosin on matalampi kipukynnys kuin Tompalla.
Tommi nousi lattialta. Katsoin tätä kulmiani kohottaen. Eikö hieronta kelvannutkan?
"Kaikki ok?" Kysyn mieheltä edessäni.
"On" hän vastaa lyhyesti ja ytimekkäästi. Tommi istuu viereeni. Ahaa, taitaa olla vain läheisyyden kipeä. Kaappaan itseäni päätä pidemmän miehen kainaloon ja alan silittämään tämän hiuksia.Tommi pov
Aleksi nousi syliini istumaan. Mitähän lie miehellä mielessä.
"Kuule tommi, tekiskö sulla mieli" aleksi kysyy ja kiertää kätensä niskani taakse.
Annan Aleksille pusun huulille.
"Ehkäpä" vastaan tälle ja yhdistän taas huulemme. Aleksi vetää minut käsistä ylös ja laskeutuu itse polvilleen. Damn, Aleksi on seksikäs. Hän avaa housujeni vyön. Loppu onkin historiaa.--------------------------------------------------------------
Tää jäi lyhyeks mut ei oikee inspiroinu kirjottaa smuttia :D
YOU ARE READING
Blind Channel - One shots
Fanfictionjoo o, Bc one shit kirja, en lupaa et julkasen lukuja aktiivisesti. Kaikki muutki nii nyt minäki :D lukujen sisällöstä en osaa sanoa joten lueppa vaikka pienellä varauksella.