Tommi nk
Heitän puhelimeni seinään. Vitun saatanan vittu. Kyyneleet puskevat ulos silmistäni. On tyhmä olo, on niin vitun tyhmä olo. Miten ikinä mä voisin olla kenenkään eka vaihtoehto. Vaikka mä kuinka pitkään uskottelin itselleni että oon Joelin parasystävä, olin mä silti väärässä.
Mä puolustin sitä niin pitkään joka asiassa, ja puolustan edelleen tapahtuu mitä tapahtuu ja sitä mä vihaan itessäni just nyt. Mä takerruin liikaa, mä kiinnyin liikaa. Mä katkasin jopa välit yhteen ihmiseen vaan puolustaakseni Joelia. Mä olen aina pistäny sen itteni eelle vaan tajutakseni et olin sille toinen tai kolmas vaihtoehto. Olin sille eka sillon ku sillä kylmeni välit sen parhaaseen kaveriin.
Kyllä mä sen huomasin että Joonas oli sen ensimmäinen vaihtoehto. Nyt se on Niko. Kun mä sen tajusin se iski ku nyrkki. Joelin on nii helppo järjestää aikaa Nikolle tai vaikka Ollille joka saatana asuu Oulussa, niinkuin Niko. Niillä on puoli suomea etäisyyttä ja silti Joel tuntuu näkevän häntä enemmän. Mä asun jumalauta parin kymmenen minuutin bussi matkan päässä Hokasta.
Mä tunnun olevan silloin se jolle Joel soittaa kun joku on vialla. Tottakai mä vastaan ja autan. Mä välitän siitä silti ihan vitusti.
Jos nyt ihan totta puhutaan mä oon aika varma et Joel halus etäisyyttä kun mä sanoin pitäväni hänestä. Se nyt on mennyt ohi, sain hukutettua tunteeni. Ehkä, en mä enää edes tiedä mitä mä tunnen ja ketä kohtaan.
Kävelin makuuhuoneestani keittiöön ja pistin liesituulettimen päälle. Otin keittiö tasolta askin ja sytkärin. Sytytin tupakan ja asetin sen huulieni väliin. Tiedän, sisällä ei saisi polttaa. Nyt minua ei vain kiinnosta. Vedän savua keuhkoihin kerta toisensa jälkeen. Rööki rauhoittaa.
Röökin poltettuani huomaan puhelimeni soivan. Videopuhelu Joelilta. Huokaisen syvään ja vastaan tälle.
"Moi" tervehdin ruudun takana olevaa miestä. Joel tervehtii minua takaisin. Haluan vain tietää mitä asiaa hänellä oli ja lopettaa puhelun. Nekin ovat olleet vitun vaivaannuttavia viime aikoina.
"Tomppa kuule, mul oli oikeetaki asiaa. Aijon lähtee käymää Oulus ja en tiiä mitä pakkaan mukaan." Voi vittu nyt oikeesti. Olis soittanu ny vaikka Ollille tai sille vitun Nikolle. Joka myös asuu tätä nykyä Oulussa. Vaikka mä kuinka haluisin en mä voi sanoo mitään näistä ajatuksista Joelille.
Joel, mä vihaan rakastaa sua.
___________________________________________
Oh boe tää on lyhyt plus varmaa vitun sekavaa luettavaa mut no can do.
KAMU SEDANG MEMBACA
Blind Channel - One shots
Fiksi Penggemarjoo o, Bc one shit kirja, en lupaa et julkasen lukuja aktiivisesti. Kaikki muutki nii nyt minäki :D lukujen sisällöstä en osaa sanoa joten lueppa vaikka pienellä varauksella.