Aleksi x Olli

189 9 6
                                    

Aleksi pov

Olen ystäväni Nikon kotibileissä. Olen tullut Ouluun viikoksi viettämään lomaa. Niko näppäränä poikana yllytti minut näihin kemuihin. Saapa nähdä osaako Oululaiset bilettää. Vai pitäisikö sanoa "Saapa nähä ossaako Oululaiset bilettää" Oulun murre on kyllä outoa, mikä ihmeen nää? No mutta kuitenkin, istumme Nikon keittiö saarekkeen ympärillä muutaman jätkän kanssa. He ovat ihan mukavia en vain oikein tunne heitä.

Tunti on jo kulunut ja jo nyt olen pelannut pientä silmäpeliä jonkun brunen pojan kanssa. Hän on kiinnostavan näköinen, pienet amisviikset ja korvavenytykset.

Hätkähdän ajatuksistani kun joku pitempi poika nappaa kädestäni kiinni ja raahaa minut ulos asunnosta terassille. Terrassille pääsyämme poika päästää irti ja tarjoaa tupakkaa. Otan tupakan vastaan ja sen jälkeen sytkärin. Poika puhaltaa savut ulos ja aukaisee suunsa.

"Vissii oot iskeny silmäs Olliin." Poika kysyy. Kuka vittu on Olli. Poika hyppää istumaan terassin kaiteelle.
"Olli?" Toistan kysyvään sävyyn. Poika kääntyy katsomaan minua.
"Siis se brune vähä amishipin näkönen venytys poika" Hän selittää. Aivan hänen nimensä on siis Olli.

"Älä ees yritä sitä, jos yrität mä vittu niistän sut tuohon pihakivetykseen" Poika sanoo selvästi vakavoituneempana ja tumppaa tupakkansa kaiteeseen. Missä on herran käytöstavat.

"No en ollukkaa yrittämäs, kuka vittu sä ees oot, miks se sua ylipäätänsä kiinnostaa." Kysyn itsekkin tumpaten tupakkani, tosin itse teen sen tuhkakuppiin. Poika puristaa kaidetta.
"Ollin kaveri" Hän tuhahtaa ja nielaisee. Onpa outo tyyppi.
"Joo no ihan vitun sama, kiitos tupakasta." Sanon ja astun takaisin sisälle.

"Moi" Tämä Olli sanoo istuen viereeni sohvalle. Tervehdin poikaa takaisin ja esittelemme itsemme. Hän opiskelee ilmeisesti Madetojalla, yllätyin sillä hän näyttää amislaiselta.

Iltaa ja juomia on kulunut jo ihan hyvin. Nojaan Ollin olkapäähän. Silmissä pyörii jo ihan kivasti. Käännyn katsomaan Ollia ja hän pussaa minua?!? Wow. En tidä mitä tapahtuu mutta pussaan poikaa takaisin. Katsomme taas toisiamme. Olli yhdistää huulemme uudestaan. Tällä kertaa suutelemme oikeasti. Irtaudun suudelmasta. Ollilla on kauniit silmät. Ollin ystävä katsoo meitä jopa vähän huolestuneena.

"Olli kuule, miks tuo sun frendi käyttäytyy tosi oudosti?" Kysyn pojalta ja kurotan ottamaan viimeisen lonkeroni. Olli kääntää katseensa minusta ystäväänsä.

"Aa joo, mun edellisten suhteitten takia siitä on tullu vähän suojeleva. Sitä on ihtekki koheltu nii paskasti et se yrittää vaa pitää mut turvassa, sillä vaa on vähä kirjava tapa näyttää se varsinki kännissä" Olli selventää. Nyökkään ja otan huikan juomastani.

"Todellaki vähä kirjava tapa. Se uhkas niistää mut tonne pihakivetykseen." Olli naurahtaa ja kehottaa minua unohtamaan moisen uhkauksen. Ei kuulemma ollut henkilökohtaista.

Tunnen seinän selkääni vasten, Olli nosti minut syliinsä ja työnsi minut sitä vasten. Olli on hyvä suutelemaan, en kiellä. Olli laskee minut alas ja riisuu hupparinsa. Itsekkin irtuadun paidastani. Olli ottaa päästäni kiinni ja suutelee minu uudestaan. Liu'utan käteni hänen t-paitansa alle.

Painan pääni Ollin rintakehää vasten. Ei saatana tuo teki hyvää. Kiedon jalkani Ollin jalkoihin kiinni. Hetkonen. Oliko Ollilla sukat jalassa?? Ei vittu oikeasti.

"Mitä vittua, oliko sulla sukat jalassa?" Kysyn Ollilta nostaen pääni. Olli naurahtaa ja katsoo peiton alle.
"Tais ollakki" Olli sanoo naurahtaen. Tuo oli pyhäin häväistys. Hän on varmaan yksi niistä jotka nukkuvatkin sukat jalassa. Ihme ukko.

Astuimme takaisin olohuoneeseen missä muilla oli edelleen kova meno päällä. Kello oli jo reilusti yli puolen yön ja vain muutama huono viinapää oli simahtanut. Suuntasin hakemaan vettä, ihan vain laskuhumalan kolkutellessa lähitulevaisuudessa. Olli kulki vanavedessäni keittiöön jossa törmäsimme ollin pitkään kaveriin ja johonkuhun jota en ole tavannutkaan. Blondit pörröiset hiukset. Pitkä poika oli aivan tillintallin ja nojasi pörröiseen poikaan. Hän sammuisi ihan juuri.

Pörröpoika esitteli itsensä Pornokai. Eikä varmasti ollut! Porko sen täytyi olla, ei kenenkään sukunimi voi olla porno! Mutta tämä pörreä poika Porko on ihan mukava. Hän soittaa skebaa. Hän myös oli sitä mieltä, että minun pitäisi useammin tulla juhlimaan Ouluun. Alan olemaan samaa mieltä. Oululaiset totta vie osaavat bilettää. Paremmin kuin meillä kotopuolessa tuolla kaukana Vihdissä.

Pussailemme Ollin kanssa Nikon huoneen lattialla. Siellä on myös heidän bändinsä. Pitkäpoika on edelleen ihan tämän maailman ja unimaailman rajamailla. Pojat puhuvat jotai jostakin. En ole kiinnittänyt ulkopuoliseen elämään yhtään huomiota. Olli on tällä hetkellä huomioni keskipiste. Katson Ollia silmiin ja hymyilen. Hän hymyilee minulle takaisin. Lasken pääni hänen olkapäälleen ja suljen silmäni.

Istun junan penkillä. Eilinen oli kieltämättä yksi tämän kesän kohokohdista. Onkohan Ollilla krapula? Hetkinen. OLEN TÄYSIN UNOHTANUT KYSYÄ HÄNEN YHTEYSTIETOJAAN!! Ei helvetti. Emme varmaan näe enään koskaan. Kuolemme yksin, en enään ikinä saa halata tai pussata sitä poikaa.

Puhelimeni näyttö kilahtaa auki. Snäpistä ilmoitus: O.Matola on pyytänyt sinua kaveriksi. Hymähdän ja hyväksyn kaveripyynnön. Suljen puhelimeni ja katson junan ikkunasta. Ompa klišee.

___________________________________________

Lol en osaa enää kirjottaa >:( en myöskää tykkää kirjottaa oleksia. Also täs luvus ei oo mitää järkee tää on ihan paska mut mikäs siinä. Sanoja luvus oli 728

Blind Channel - One shotsWhere stories live. Discover now