•5• ei oo mitään hävettävää

433 25 8
                                    

Perjantai. Kaksi päivää oli mennyt aivan liian nopeasti. Olin tyttöjen kanssa välkillä ja sain mulkaisuja Lokelta ja heidän muulta porukalta. Olisivat edes kiitollisia, mähän ne sinne bileisiin hommasin.

Koulu loppuisi puolen tunnin päästä ja mua on totaalisesti alkanut vituttaa tää koulun käynti. Tiedetään koulua on käyty vasta kolme päivää, mutta silti.

Meillä oli matikkaa. Toi opettaja on oikeesti ihan kiva, mutta tää on vaan ihan vitun tylsää ja vaikeeta. Mulla on aina ollu huono matikkapää. Tosin mä olin muutenkin paska kaikessa, mutta silti.

Kun vihdoin kellot soivat nappasin reppuni ja painuin ulos koulun ovista. Samalla naputtelin viestin ryhmään jonka tytöt olivat luoneet.

Minä
Aron asuu Mikkolankatu 8, bileet alkaa vissii seiskalta

Tytöt vastasivat jotain "joo jes kiitti" tapaista ja mä vaan ignoorasin ne, kun he alkoivat keskustella mekoista ja meikeistä.

Kun olin päässyt uuvuttavan bussimatkan jälkeen kotiin, huomasin Oliverin auton pihassamme. Mitä sekin tai nekin täällä teki?

Astuin ovesta sisälle ja Oliver oli heti ovella. Hän tervehti mua ja veti mut huoneeseeni. Ihme jätkä, jo kolmekymmentä kolme ja vieläkin pelleilee.

Istahdin sängylleni ja odotin, että he sanoisivat jotain, mutta Oliver ja Lari vain tuijottivat minua nappisilmillään. Puhuisivat jo. Sitten Lari avasi suunsa ja sanoi.

"Isäs soitti"

"Ai mitä mä nyt taas oon tehny"

"Et mitään. Se vaan tota. Käski pitään sulle valistuksen." Oliver totesi ja katseli mua, niin kuin lukien ilmeeni.

"Ai mistä, ei kai?"

"Joo, seksistä" Lari totesi ja istahti viereeni.

Voi jumalauta. Oishan se nyt pitänyt arvata. Oliver ja Lari ovat molemmat lääkäreitä, tottakai isä käskisi heitä pitämään seksi valistuksen minulle. Vittu kummisetäni ja hänen poikaystävä pitämässä minulle valistusta. Voinko kadota?

"Onko pakko nyt? Oon menossa ulos tänään illal"

"No ei tässä nyt koko päivää mene. Kuuntelet nyt vaan, ei oo mitään hävettävää" Oliver totesi ja mä tuhahdin ja aloin kuuntelemaan heidän puheitaan.

Kun olin kuullut kaiken yhdynnästä, suutelusta, sukupuolitaudeista, kondomeista, muista ehkäisy keinoista ja erektiosta, olisin voinut painua maan alle.

"Kumminkin kaikkein tärkein on ehkäisy, jottei tule sukupuolitauteja tai vahinko raskauksia" Lari totesi vielä ja nousi sitten ylös. "Ainiin ja samat säännöt pätee saman sukupuolen kanssa, tosin eihän siinä voi tulla raskaaksi, mutta bakteerit voiv-"

"Joo kiitos riittää" sanoin ja työnsin heidät pois huoneestani. Olin kuullut jo ihan tarpeeksi. En halunnut uutta valistusta seksiasennoista ja sen semmoisista. Siinä vaiheessa olisin ainakin hypännyt kaivoon.

"Muista" Oliver huikkasi vielä oven raosta ja mä pamautin sen kiinni. Ei helvetti nyt.

Hyppäsin sängylleni ja pohdin pystyisikö tässä enää nukkumaan. Sänkykin taisi saada tarpeeksi seksi valistusta, sillä siitä kuului raks ja kohta olinkin jo katsomassa sängyn alta, kuinka kolme puunpalaa oli katkennut. Vittu.

Lopulta kello kumminkin läheistyi puoli seitsemää, joten menin suihkuun ja vaihdoin vaatteeni. Kävelin Aronille, kilometrin päähän ja kun saavuin, siellä oli jo kunnon bileet meneillään.

"Moi mitä äijä" Aron huikkasi, selvästi pienessä kännissä ja tervehti mua kaveri maisesti.

"No mitäs täs. Just kävin kahen tunnin seksivalistuksen kummisetäni kanssa"

"Ei helvetti oikeesti" Aron kysähti ja mä vain nyökkäilin. Sitten lähdin hakemaan juotavaa ja sainkin yhden mukin täyteen juomaa, kunnes joku idiootti törmäsi muhun ja juomat levisivät päälleni.

"Voi vittu varoisit vähän" sanoin vihaisesti ja käänsin katseeni tuohon vihreä silmäiseen kiharatukkaiseen kusipää jätkään. Lokehan se siinä.

"Oho hups" se naurahtaa ja mun leukaperät kiristyy heti. Toi jätkä on tyyliin rasittavin ihminen ikinä. Mä nostin sen kauluksista seinää vasten sen enempää miettimättä ja löin sitä suoraan vasempaan silmäkulmaan.

"Voi vittu" Loke mutisi ja piteli silmäänsä. Se ei pystynyt lyömään takaisin, sen verran kännissä se oli.

Tajusin kuinka muut seurasivat sivusta tapahtumaa, joten mä tiputin Loken maahan, nappasin viinapullon ja lähdin ulos. Tupakkaa, tupakkaa, tupakkaa.

Istahdin terassille, otin huikan pullosta ja kaivoin askin takin taskustani. En ollut polttanut koko kesänä, ei ollut sellaisia tilanteita, että olisi tarvinnut. Nyt oli kumminkin juuri se tilanne.

Polttelin ihan rauhassa tupakkaa ja lähdin sitten tallustamaan kotiini pullo kädessä. Olin saanut tarpeekseni noista bileistä.

Avasin ulko-oven ja potkin kengät jaloistani. Pysähdyin keittiön kohdalle. Vanhempani tuijottivat minua vihaisesti. En mä taas halunnut olla pettymys.

Isä nappasi viina pullon kädestäni ja laittoi sen lavuaariin. "Tino"

Nyökkään varovasti ja katson heitä surullisesti.

"Sun piti lopettaa juominen" isä tulee lähellä minua "..ja polttaminen"

Nyökkään varovasti. Ihan kuin puhekykyni olisi kadonnut totaalisesti. Minussa on varmasti joku vika, jota ei pysty korjaamaan ja siksi ajaudun näihin tilanteisiin kokoajan. Mä olen rikki.

"Mee huoneesees, jutellaan aamulla" äiti sanoi hiljaisesti ja mä lähdin laahustamaan huoneeseeni.

Rojahdin sängylleni ja heitin puhelimeni maahan vaatteiden sekaan. Painoin silmäni kiinni ja nukahdin.

------

Moii! pahoittelut ettei tarina oikein etene, mutta mä lupaan, pian alkaa jo tapahtuun.

sanoja: 723
julkaistu: 9.5.2022



TINOWhere stories live. Discover now