Aaron
Mun ei olis missään nimessä pitänyt jakaa sitä kuvaa, kyllä mä sen tiedän. Alunperin en olisi edes saanut ihastua häneen. Kuka on niin tyhmä, että ihastuu parhaaseen kaveriinsa, joka on vielä samaa sukupuolta. Mä luulin vaikka kuinka kauan että Tino on hetero ja olin jo hyväksynyt sen etten tulisi saamaan sitä ikinä, mutta kun mä näin ne kortsut siinä pöydällä ja Loken nukkumassa ilman paitaa mun sydän vaan jätti lyönnin välistä.
Enkä mä herranjumala tykkää Tinon siskosta, en tietenkään. Mä tykkään Tinosta, mutta mä olen niin helvetin urpo etten uskalla kertoa tunteistani. Ollaan tunnettu Tinon kanssa muksuista asti. Sen viis vuotis syntymäpäivästä asti, kun mä sattumalta juoksin sitä päin hoplopissa ja jouduttiin molemmat päivystykseen. Sillon me tutustuttiin. Mä ihastuin siihen jo varmaan kolmos luokalla, mutta tajusin sen vasta vitosella.
Mä oon valehdellut makaavani tyttöjen kanssa, ettei mun homous vaan paljastuis. Mä oon pelännyt niin paljon, että jäisin kiinni. Mun isä varmaan tappais mut ja olisin koulussa punaisella listalla. Ja joo kyllä meidän koulussa oli sellainenkin. Oppilaat olivat tehneet sen seksuaalivähemmistöille, ei suosituille, niille joilla ei ollut rahaa ja niille jotka eivät käyttäneet päihteitä.
Itse olin tietysti niin sanotulla "hyvällä" listalla. Jos Tino olisi vielä meidän koulussa, olisin juuri leimannut sen punaiselle listalle. Miten paska kaveri mä oikein olen. En ois saanu mun tunteiden vaikuttaa näin paljon. Mua nolottaa ihan helvetisti.
Mä menetin Tinon nyt kokonaan.. En kerkiä miettimään asiaa enempää, kun mä olenkin jo tarttunut puhelimeen ja kirjoittanut viestin.
Minä
Tino mä oon pahoillani, voitaisko jutella?Hetken päästä mun puhelin päästää viestiäänen ja luulen jo että se on hän, mutta ei. Se on vain Niky.
Niky
Lähteeks äijä ulos, mun ja Mercen kaaMinä
Juu mä tuun venakkaa kaupalMua ei huvittais yhtään mennä. Tällä hetkellä haluaisin vain nukahtaa ja unohtaa kaiken tapahtuneen. Onko mulla vaihtoehtoja? Ei oikeastaan. Mä menis kun pyydettiin tai muuten alettaisiin epäillä jotain.
_____
"Mut joo en ois kyl uskonu Tinosta" Merce toteaa hetken juttelun jälkeen. Mä vaan nyökyttelee ja vedän tupakan savua keuhkoihin. Tunnen kuinka kengässäni oleva kivi vaihtaa paikkaa kantapään alle. Mietin miksi helvetissä edes ajattelen jotain pikkukiviä, kun tässä on niin paljon kaikkea muutakin.
"Aaron kuunteleksää ollenkaan?" Niky kysyyja huitoo kättään mun kasvojen edessä. Ei en ollut kuunnellut yhtään.
"Niin että tuola on Tino" Merce toistaa ja mä nostan katseeni siihen suuntaan johon Merce osoittaa. Se on totta Tino seisoo kentän laidalla ja tuijottaa meitä. Hänellä on puhelin kädessä ja hän nyökkää mulle.
Tino
Okei jutellaanMä lähden heti kävelemään kohti Tinoa, tunkien samalla puhelintani taskuun. Se haluaa oikeasti jutella kaiken sen jälkeen mitä tein ja sanoin. Se on harvinaista jopa Tinolta. Mä pysähdyn hänen eteensä.
"Miks helvetissä sun täyty jakaa se kuva, sä tiiät kuinka paljon se mua satutti ja tuhosi" Tino huusi mulle. Mä ymmärsin sen, sillä oli täys oikeus sille.
"Mä tiiän että tein väärin, mut en mä ajatellu sitä siinä hetkessä" Mä selitin ja näpräsin samalla käsikorujani, jotka olin saanut äidiltä ja Tinon sedältä. "Mä.. mun tunteet on sekasin"
"Sun tunteet on sekasin?" "Mitä sä oikeen edes ajattelit, menetät vaan mut" Tino murahti.
Sen sanat satutti mua, en halunnut menettää Tinoa. En todellakaan. "Tino mä en haluu menettää sua" Sanoin hiljaaa.
"Sano mitä mä voin tehä, mä en haluu et sä lähet""Mikset sä miettiny sitä sillon idiootti" "kerro miks sä teit sen" Tino raivosi ja potki maassa olevia pikkukiviä.
"En mä tajunnut, okei?" "ja etkö sä oo tajunnu että oon tykänny susta jo saatana 6 vuotta etkä sä oo ikinä hokannu sitä" murahdin ja tajusin vasta sen jälkeen että olin oikeasti sanonut sen ääneen.
Tinon suu oli varmaan maassa asti, mutta mä välttelin sen katsetta. Mä olin juuri myöntänyt sen asian jota en edes itselleni halunnut kunnolla myöntää. Se sattui, sattui ajatella että ihmiset saisivat tietää mun olevan homo ja sattui tietää etten tulisi saamaan Tinoa, vaan todennäköisesti menettämään hänet. Sattui. Enemmän kuin voi kuvitella.
"Siis mi mitä" Tino änkytti hiljaa ja mä nostin katseeni vihdoin takaisin häneen. "Nyt sä jätkä kusetat"
Mä pudistin päätäni. "Mä oon tosissani Tino. Mä oon tykänny susta jo kolmos luokalta asti. Aika paskaa" Mä en lopettanut siihen vaan jatkoin. "Joo mä oon homo. Niin syvällä kaapissa kuin voi olla. Olisitko kuvitellu musta, sun parhaasta kaverista. Ja voi helvetti kun olin jo todennut itselleni että sä olisit täysi hetero, mutta mitä tapahtuukaan. Heti kun alan luovuttamaan, sä löydät jätkän ittelles. Sä et tajua kuinka paskalta se tuntuu"
Tino oli hetken hiljaa, kuin pohtien mun sanoja, mutta sitten hän sanoi "okei joo mä ymmärrän toi on ihan vitun paskaa sulle ja että sua sattuu, mutta kai sä tajuat ettei se oikeuta sua työntämään mua ja Lokea ulos kaapista sillon kun susta tuntuu siltä"
Mä nyökkäsin, Tino oli oikeassa. "Joo mä tiiän" "Voisitko sä pliis antaa mulle anteeks"
"Sä saat anteeks, mutta mä veikkaan että tästä kaverisuhteesta, pitää pitää ainakin hetki taukoo, että saadaan molemmat selvitettyä ajatuksia" hän totesi ja käveli sitten pois.
Mä jäin seisomaan hölmön näköisenä kentän reunalle.
————
Sanoja: 808
Julkaistu: 30.11.2022
ESTÁS LEYENDO
TINO
Romancealoitettu: 19.4.2022 lopetettu: 1.1.2023 !!Lue ensimmäinen luku ennen kuin aloitat!! ((Jatko osa kirjalle "ripari joka ei koskaan unohdu" ei ole pakko lukea juuri mainittua kirjaa, mutta sais paremmin kiinni jos sen lukis. Tää kirja spoilaa.)) Tino...