1.Bölüm

9.7K 185 108
                                    

Bu kitap başlıktan gördüğünüz gibi gxg kitabıdır.
Öğretmenxöğrenci ilişkisini konu alacaktır.Kitabımdaki karakterlerin hepsi reşit.
Pedofiliyle alakalı hiç bir şey yok.Her şey hayal ürünüdür.
Umarım beğenirsiniz,yorum ve vote atmayı unutmayın.

Adım attığında topuklu ayakkabasından çıkan sesle herkesin dikkatini çekmişti.Sınıftaki herkes susmuş sadece onu izliyordu.Herkesin onu izlemesinden zevk aldığı farkediliyordu.
Scarlett Baker. Biyoloji öğretmenim.
Uzun zamandır gözlerim onun üzerindeydi.Mesafeli soğuk bir kadındı.Okuldaki herkesin arzuladığı biriydi.Aynı zamanda herkesin çekindiği.Bakışlarıyla insanı öldürebileceğine inanıyordum.
Gözlerimle onu süzdüğümde üzerinde gri takım elbise vardı.Yine mükemmeldi.

"Çok belli ediyorsun"
Yanımdan gelen sesle Harry'e baktım.

"Ona böyle bakan yalnız ben değilim"
Harry başını salladı.Herkesin ona aç köpek gibi bakması sinirimi bozsada gerçek buydu.Elimde olsa onu sadece ben görebilmek isterdim,onun o güzel gözlerine sadece ben bakmak isterdim,onu sadece ben arzulamak isterdim.

"Haklısın.Ama sen bi tık aşık gibi bakıyorsun"
Yutkundum.Haklıydı.

Gözlerimi tekrar ona çevirdiğimde delici bakışları benim üzerimdeydi.Göz göze geldiğimizde nefes alamadığımı hissettim.Göz temasımızı kesip herkese soğuk bakışlarıyla baktı.

Dudaklarını yalayıp çantasından kitabı çıkardı.Her haraketini dikkatle izliyordum.
Gözünün önüne gelen saçlarını parmaklarıyla kulağının arkasına sıkıştırdı.Bu haraketine istemsizce gülümsedim.

Dersi anlatırken çok sakindi.Ve bu sakinliği herkesi geriyordu.Şimdiye kadar hiç bir öğrenciye bağırdığı görülmemişti.Hep kendinden emin konuşurdu.Tek bir bakışı insanı susturuyordu. Sözlerini öyle dikkatle seçiyordu ki, küfür etmeden küfür etkisi yaratıyordu.

Bu kadın muhteşemdi,kusursuzdu.Ya da ben ona çok aşıktım.

"Ashley bu konu hakkında ne düşünüyorsun?"
Bana yönlendirdiği soruyla gözlerimi kırpıştırdım.Ne dediğini duymamıştım.Sadece ona odaklanmıştım.Kekelememek için derin nefes aldım.Ancak gözleri benim gözlerime böyle dikkatle bakarken bu zordu.Ne diyeceğimi düşündüm.

"Bayan Baker ben soruyu tam anlamadım..Acaba yeniden sorabilir misiniz?"
Aynen kekelemeyecektim.

Şuan kendimden çok utanıyordum.
Gözlerimi kaçırdım.Tekrar yüzüne baktığımda dudağının kenarının çok az kıvrıldığını farkettim.Ama bu yok oldu.Belkide bana öyle gelmiştir.

"Bir DNA molekülünde ne bulunmaz?"
Neyse ki cevabı biliyordum.
Yutkundum.Bildiğim halde cevap vermeye çekiniyordum.Bakışlarının altında eziliyormuş gibi hissediyordum.

"Urasil ribonükleotiti" Gözlerime bir süre baktı.Ardından sakince başını salladı.Cevap verebildiğim için gözlerimi kapatıp soluklanmaya çalıştım.Tanrım! Resmen konuşurken kekelemiştim.

(Bu arada soruyu internetten buldum cevap doğru mu bilmiyorum)

Zil çaldığında herkes hala onun sözünün bitmesini bekliyordu.En sonunda gözlerime bakarak sözlerini bitirdi.Ama bu bakışma 5 saniye falandı.Ardından çantasını alıp sınıftan çıktı.Arkamdan gelen kıkırdamayla kaşlarımı çattım.
Arkama döndüğümde Laura ve Alex bana gülerek bakıyordu.

"Ash sana inanamıyorum! Kadının yüzüne bakarak kekeledin! Bu ilk seferin değil birde"deyip kahkaha attı.Gözlerimi devirdim.

"Aşık olunca anlarsın"Alex sırıtarak ayağa kalktı.
"Hadi kalkın kantine inelim acıktım"

"Acıkmasan şaşırırım zaten.
Anlayamadığım şu,sen sabah kahvaltıda ediyorsun.Bir türlü doymuyorsun amına koyayım bu nasıl bir mide"Harry söylenerek ayağa kalktı.Onların bu atışmasına gülerken Laura elini omzuma attı.

"Kekelerken sesini kaydettim.Bunu saklayacağım,eğer Bayan Baker'le bir ilişkiniz olursa bunu ona dinlettireceğim"Yalandan koluna yumruk attım.

"Seni küçük sürtük!"gülerek kantine girdiğimizde en köşedeki masaya gittim.

Başımın döndüğünü hissettim.Bir anlık durdum.Gözlerimi kapattım.

Alex'in elini omzumda hissettiğimde gözlerimi açtım.
Hepsi endişeli gözlerle bana bakıyordu.
"İyiyim merak etmeyin"

Harry inanmamıştı.
Gülümsedim.

"Gerçekten iyiyim Harry! Şimdi rica etsem bana kahve alır mısın" yavru köpek bakışlarımla ona bakarken güldü.

"Peki başka ne istiyorsunuz?"
Laura onada kahve almalarını söyledi.
Alex ve Harry giderken gözlerim öğretmenler için ayrılmış olan masada oturan Bayan Baker'la kesişti.

Kalp atışlarım hızlandı.Dudaklarımı yaladım.Gözlerinin dudaklarıma kaydığını farkettiğimde gözlerimi kaçırdım.Laura'ya baktığımda sırıtarak imali bir şekilde bana bakıyordu.

"Aranızdaki çekimi ben bile farkettim.Oda kesin farkındadır." Bana göz kırptı.

"Laura boş konuşma"Laura kaşlarını kaldırmış bana bakıyordu.

"Şuan farkında değilsin ama hala ara ara sana bakıyor."

Bakışlarımı tekrar ona çevirdiğimde yine göz göze geldik.Dudakları yukarı kıvrıldı.Kendinden emin bir tavırla ayağa kalktı.Göz temasını kesmeden yürüyordu.En sonunda bana göz kırpıp kantinden çıktı.Ben neye uğradığımı şaşırırken Laura hızlı bir şekilde konuşuyordu.

"Çüş!"

Laura bağırırken ben şoka girmiştim.Sanırım rüya görüyordum.
Tamam, muhtemelen uzun zamandır zaten ona baktığımın farkındaydı ama ilk defa böyle davranıyordu.
Çocukların sesiyle bakışlarımı onlara çevirdim.Yutkundum.

"Ben nefes almayı unuttum sanırım"
Harry ve Alex ne olduğunu anlamaz bir şekilde kaşlarını çatmıştılar. Alex kahvesinden bir yudum alıp konuştu
"Noldu? Ne kaçırdık?"

"Bayan Baker az önce Ashley'e göz kırptı!"Harry kaşlarını kaldırdı.

"Oha.Ciddi misiniz?"

"İnanamıyorum"Alex gülerek bana bakıyordu.

Bayan Baker hiç bir öğrencisiyle asla öğretmen öğrenci ilişkisi dışına çıkmazdı.Hatta ders dışında kimseyle konuşmazdı.Zaten ciddiyetiyle bilinirdi. O yüzden birden bana böyle davranması hepimizi şaşırtmışdı.

"Ash seni eve ben bırakacağım dimi?"
Harry'e başımı salladım.

"İsterseniz bu akşam bana gelin film gecesi yaparız"
"Bencede güzel olur"
"Peki tamam o zaman hadi kalkalım"
Hepimiz okuldan çıkıp Harry'nin arabasına giderken gördüğüm bedenle yavaşladım.

Bayan Baker arabasına binmiş kemerini bağlıyordu.Sakin bir şekilde Harry'nin arbasına bindim.Hala onu izliyordum.Rujunu tazeledi.
Dudaklarını bir birine bastırıp arabayı çalıştırdı.O gözden kaybolurken beni tek bir haraketinin ne kadar etkilediğini düşündüm.

"Sanırım Ashley hala olayın şokunda"Alex'in dediği şeye başımı salladım.

"Bu çok büyük bir gelişme Ash.Bence aranızda bir şeyler olacak."

"Laura haklı,yani en azından ilginin farkında"

"Harry dediğim gibi ona böyle ilgili olan yalnız ben değilim"Harry dediğim şeye derin bir iç çekti.

"Anlıyorum.Ama hiçbir öğrencisi onun boş derslerinde nerede olduğunu bilip her yerde önüne çıkmıyor Ash.Bunu yapan tek kişi sensin."Bu sırada evimin önüne gelmiştik.

"Neyse akşam sizi bekliyor olacağım."eğilip Harry ve Alex'in yanağını öptüm.Laura'ya sadece el haraketi çektim.

"Kaltak!"
Laura'nın dediği şeye gülüp evime girdim.


.

Hikaye hakkındaki düşüncelerinizi merak ediyorum.

only you    (gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin