<10>

2.6K 121 10
                                    

Vote vermeyi ve yorum
atmayı unutmayııınn <3

--------------

CİHAN'DAN

"Bu aralar pek gelmiyorsun mekana. Hayırdır bir sorun mu var?" Emir'in sorusuyla ona döndüm. Sigarasını yakmaya çalışırken bana yandan bir bakış attı.

"Yo, bir sorun yok. Canım istemiyor sadece." İnanmadığını gösteren bir bakış attı.

"Şu kız mı canını sıkıyor?" Ona anonim kızdan bahsetmiştim. Başta o da inanmamıştı ama sonra yazdıklarını  gösterdiğimde ikna olmuştu. 

Onu engellememiştim ama o engelledim sanıyordu. Her gün yazdıklarını okuyordum. Sadece cevap vermiyordum.  2 haftadan fazla oluyordu. O beni çok güzel seviyordu. Ben onu da sevgisini de hak etmiyordum. Belki vazgeçer diye düşünmüştüm ama iki yılda vazgeçmeyen kız şimdi mi vazgeçecekti?

"Biraz," dedim yalan söylemeden. 

"Neden yazmıyorsun? Neden kendinden uzaklaştırıyorsun onu?" Üstünde düşünmediğim sorulardı bunlar. Bir an afalladım.

"Bilmiyorum. İlk kez birisi bana böyle geliyor. Benim etrafımda hep iki üç günlük kızlar oldu. Hiçbiri bana duygularını böyle anlatmadı.Sanırım korkuyorum." Gözlerimi kapatarak başımı iki yana salladım.

"Neyden?" 

"Onu daha da çok üzmekten. O beni gerçekten seviyor Emir. İki yıl çok uzun bir süre. Her şeyimi bildiğine göre yakınımda da olmuştur. Bana nasıl kendini göstermedi ya da ben nasıl fark etmedim anlamıyorum." Elini omzuma atarak güç verircesine sıvazladı.

"Yazmayarak, onu engellediğini sanmasını düşündürerek daha çok üzüyorsun." derin nefes aldı. "Hem denesene, belki sana iyi gelir. Kız senin değişmen için çabalayacağını söylemiş. Hem sen onun sevdiği kişisin lan. Bu onu ne kadar mutlu eder düşünsene." 

Gözlerim karşıda bir yere takılırken başımı salladım. "Bunu düşüneceğim, Ela ile buluşmuşlar geçen gün." Emir bana döndü.

"E sorsana Ela'ya kim olduğunu." Başımı iki yana salladım.

"O kendini göstermeden ben öğrenmek istemiyorum." Emir sen bilirsin diyerek sigarasını içmeye devam etti. Ayağa kalktım.  Omzuna el attım. "Sağ ol kardeşim." Emir başını ne demek der gibi salladığında arkamı dönüp eve gitmeye koyuldum.

Sanırım porselen kalpli kız için adım atmam gerekiyordu. 

--------

Eed hadi göster kendini koçum

Porselen Kalbim (yarı texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin