Bölüm Şarkıları;
Çağan Şengül - Geri Dönme
Çağan Şengül, Yasir Miy - Seni Kaybettim
Mark Eliyahu - Derinlerde^^^^
07.05.2020
Bugün yine onu görmeye gittim. Ama göremedim çünkü Aras beni içeri almadı. Bana zararlı olduğunu söylüyordu ama ben Cihan'ı görmek istiyordum. Bana her gün fotoğrafını atacağını söylediğinde kabullendim. En azından bende bir sürü fotoğrafı olacaktı.
Bundan sonraki günlük 2021 yılına aitti. Uzun bir süre yazmamıştı. Neden yazmamıştı?
15.10.2021
Bugün Aras'ın fikriyle ona anonim olarak yazdım. Cevap verecek mi bilmiyorum. Umarım beni daha fazla üzmez.
18.10.2021
Cihan beni hala üzüyordu ama farkında değildi. Tamam ben kendimi ondan saklıyordum ama yine de onu sevdiğime inanmaması üzmüştü.
29.10.2021
Cihan beni engelledi. Bana düşlediğin o adam ben olamam dedi. Aslında çabalasa çok güzel olurduk.
15.12.2021
Cihan bugün engeli kaldırdı. Ah pardon, beni engellememiş ben engelledi sanmışım. Bir de ben bunun için günlerce ağlamıştım! Neyse, bunu ona çektirecektim.
16.12.2021
Ya ben heyecandan yazmayı unutmuşum.
Cihan bana benim için çabalayacağını söyledi!
Seni çok seviyorum Cihan.
20.12.2021
Cihan'la artık daha çok konuşuyoruz. Beni kırmamak için çabaladığını hissediyordum.
01.01.2022
Dün hayatımın en kötü haberini aldım. Yeni yıla ağlayarak girdim. Yeni yıla nasıl girersek öyle geçer sözü doğru muydu? Öyleyse ben inanmak istemiyordum. Ben Cihan'ı istiyordum. Kalbimi istiyordum ama diğer kalbimin beni bırakacağını öğrenmiştim.
15.01.2021
Bugün onunla buluşmak istediğimi söyledim ve o da kabul etti! Beni henüz görmeyecekti tabi.
16.01.2022
Bugün onunla çok güzel bir gün geçirdim. Yükseklik korkusu varmış. Ela söylememişti. Umarım hiçbir şey olmamıştır.
Ve bugün ona sarıldım. Şuan bunları ağlayarak yazıyorum. Yıllarca uzaktan izlemiştim bugün ise sarılmıştım. Elleri tenime değmişti. O kadar mutlu oldum ki. Beni sevmiyordu ama olsun. Ben çok güzel hissetmiştim.
Umarım o rahatsız olmamıştır.
21.01.2022
Bugün günler sonra telefonumu açtım ve Cihan'ın mesajını gördüm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Porselen Kalbim (yarı texting)
Chick-Lit{tamamlandı} Ana karakterimiz olan bilinmeyen, iki yıl uzaktan sevdiği Cihan'a anonim olarak yazmaya karar verir. Bu kararı verirken de onu değiştirmeyi kafasına koymuştur. Fakat bu yaşa kadar kendi halinde büyüyen Cihan bunları dikkate alacak mıdır...