Selaam. Nasılsınıız?Sınır: 10 vote, 30 yorum
---------
RÜYA'DAN
Cihan beni görmüştü ve heyecandan kalbimin ritimlerinin bozulduğu o anlara değmişti.
Beni görünce hissettiklerini dile getirmese de gözlerinde görmüştüm. Kendimi çok değerli hissettirmişti. Bir kez daha ona aşık olduğum için mutlu olmuştum.
Beni üzdüğü çok an vardı belki ama aşk böyle bir şey değil miydi zaten? Önemli olan hissettirdikleriydi ve ben şuan hiç olmadığım kadar mutlu hissediyordum.
Yatakta kolumda ona aldırdığım fular vardı. Ona bakarak sırıtıyordum. Bir süre sonra yatmaktan sıkıldığım için kalkıp hastane koridorlarında dolaşmak istedim. Üç haftadır buradaydık ve ben ciddi anlamda sıkılmıştım. Her gün adını bilmediğim aletlere giriyordum. Bir faydası var mıydı bana söylemiyorlardı.
Umrumda da değildi açıkçası. Bir an önce Türkiye'ye dönmek ve Cihan'ıma kavuşmak istiyordum.
Koridorda yürürken duyduklarıma istemsizce kulak kabarttım.
"Ne demek istiyorsunuz Doktor Bey? Ne demek hiçbir faydası yok?" Babamın sesiydi bu. Neyin faydası yoktu? Kimden bahsediyorlardı?
"Bakın Mehmet Bey, kızınız çok küçük yaşta nakil olmuş. Zaten bir kalp nakli ortalama 10-15 yıl yaşatırken bunların olması çok normal. Zamanla kalp yavaşlar, ritimleri düzensizleşir. Bu zamana kadar ilaçlarla dengelemeye çalıştık. Artık ilaçlar da etki göstermemeye başladı. Bundan sonrasında daha ağır ilaçlarla desteklemeye çalışacağız ama işe yarayacağından ne yazık ki emin değiliz. Olası sonuçlara hazır olun. Lütfen bu konuyu kızınızla uzun uzun konuşun. Elimizden başka hiçbir şey gelmiyor. Geçmiş olsun."
Duyduklarımı algılamaya çalışmam uzun sürmüştü. Gözümden düşen yaşla odama doğru adımlamaya başladım.
Artık ilaçlar da etki göstermemeye başladı.
Olası sonuçlara hazır olun.
Olası sonuçlar neydi?
Ortalama 10-15 yıl derken ne demek istemişti.
Ben kalp nakli olalı 15 yıl olmuştu. Hatta geçmeye devam ediyordu.
Neler oluyordu?
Gitmek istiyordum buradan.
Odama girdiğimde yatağıma bağdaş kurarak oturdum. Gözlerimden hâlâ yaşlar akarken zemine odaklanmıştım. Kapı açılınca başımı kaldırmadım. Babam gelmişti.
"Kızım ne oldu? Neden ağlıyorsun birtanem?" Başımı kaldırdığımda onun da kızarmış gözlerini gördüm.
"Gidelim baba. Evimize gidelim. N'olur baba. Gidelim." Artık hıçkırmaya başlamıştım. Babam beni kendine çekip sarıldığında ben de ona sarıldım.
"Bebeğim, önce seninle konuşmam gereken bir şey var." Başımı iki yana salladım.
"Dinlemek istemiyorum, duydum baba. Her şeyi duydum. N'olur gidelim buradan." Saçlarımı okşarken daha çok hıçkırıyordum.
"Şşt güzelim sakin ol. Sana hiçbir şey olmayacak."
"Baba seni çok seviyorum." İç çektim.
"Ben de seni seviyorum birtanem ben de seni."
"Baba benim sevgilim var." Şuan Cihan'dan bahsetmek iyi bir şey miydi bilmiyordum ama eğer ona gitmek istiyorsam bunu babamın bilmesi gerekiyordu. Aksi takdirde tedavin diyerek beni götürmezdi.
Babam hiç şaşırmamış gibi duraksamadan saçlarımı okşamaya devam etti. Başımı kaldırıp yüzüne baktım.
"N-neden şaşırmadın?" Yüzünde anlayışlı bir ifade belirdi. Yüzümdeki yaşları parmaklarıyla sildi.
"Her tedavi sonrası elinde telefonla gülerek yazışmanı bilmediğimi mi sanıyorsun küçük hanım? Hem biz seninkiyle tanıştık bile." Keyfimi yerine getirmek için güldüğünü hissetmiştim.
"Ne, n-ne zaman? Nerede?" Şaşkınlıkla sorularımı sıraladım.
"Sen tedavideyken telefonun çalmıştı. Ekranda ise kalp vardı. E ben de aramadığıma göre kimin kızımı aradığını merak etmiş olabilirdim ki açtım. Başta şaşırdı ama sonra anlattı kim olduğunu." Kaşlarımı çattım. Bana neden bahsetmemişti?
"A-ama bana söylemedi seninle tanıştığını."
"Ben rica ettim söylememesini. Kızımın ilk sevgilisini onun ağzından duymayı bekledim." Başımı omzuna yasladım.
"Peki ne hissettin? Yani öğrendiğinde?"
"O çocuğa ne yaptın bilmiyorum ama seni sevdiği ses tonundan bile belli oluyor. Duygularından eminsen sana karşı çıkmam kızım. Sadece annenle benim yaptığım hatayı yapma."
Annemle babam anlaşamamazlıktan boşanmıştı. Hâlâ birbirlerini seviyorlardı bence ama iletişim kuramadıkları için ikisi de ayrı hayatlarını yaşıyorlardı.
"Teşekkür ederim baba. Yanımda olduğun için." Cevap vermedi. Sadece saçlarımı okşamaya ve sarılmaya devam etti.
---------
Rüya'nın hastalığı hakkında ne düşünüyorsunuz?
Neyse bir şey yazmicam aklıma gelmedi bb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Porselen Kalbim (yarı texting)
Chick-Lit{tamamlandı} Ana karakterimiz olan bilinmeyen, iki yıl uzaktan sevdiği Cihan'a anonim olarak yazmaya karar verir. Bu kararı verirken de onu değiştirmeyi kafasına koymuştur. Fakat bu yaşa kadar kendi halinde büyüyen Cihan bunları dikkate alacak mıdır...