2@

1.6K 142 7
                                    

tae side

ဂျွန်နဲ့လမ်းခွဲပြီးအိမ်ပြန်လမ်းတစ်လျှောက်မျက်ရည်များကိုမသုတ်မိပဲလွတ်လွတ်လပ်လပ်ကျဆင်းခွင်းပြုလိုက်တော့သည် ဂျွန်ရှေ့မှာမငိုမိအောင်ထိန်းထားရတဲ့မျက်ရည်တွေကို ဂျွန်ကိုကျောခိုင်းပြီးမှကျဆင်းခွင့်ပြုလိုက်တယ်

"ငါ့ရင်ထဲနာကျင်ရလွန်းလို့အရမ်းမွန်းကြပ်နေပြီဂျွန်"

"ငါနာကျင်ရတာကိုမင်းရှေ့မှာထုတ်ဖော်မပြချင်ဘူးဂျွန်ရယ်"

"ငါနာကျင်နေတာမင်းမြင်နေရင်မင်းရဲ့စိတ်ကလေးရှုပ်ထွေးသွားမှာငါမလိုလားဘူး"

"မင်းပျော်ရွှင်မယ်ဆိုငါနာကျင်ရလည်းဖြစ်တယ်ဂျွန်"

"မင်းလက်ရှိချစ်သူကမင်းအချစ်ဦးတဲ့လား"

"ငါ့အချစ်ဦးဖြစ်တဲ့မင်းကိုတောင်ငါအဲ့လောက်ချစ်နေတာ မင်းလည်းမင်းအချစ်ဦးကိုချစ်တာငါအပြစ်မမြင်မိဘူးဂျွန်"

"မင်းလမ်းခွဲခဲ့တဲ့အချိန်ကငါမင်းဆီကအကြောင်းပြချက်မမေးချင်ဘူးဂျွန် ဘာလို့ဆိုငါချစ်တဲ့မင်းစိတ်ရှုပ်သွားမှာစိုးရိမ်လို့ အာ့ကြောင့်အကြောင်းပြချက်မမေးပဲမင်းရွေးချယ်တဲ့လမ်းကိုပဲငါသဘောတူပေးခဲ့ယုံလေးပါ"

"ငါ့ဘက်ကလမ်းခွဲစကားမပြောရက်ခဲ့ဘူးဆိုတာ ငါ့ရဲ့အချစ်ဦးလေးကိုငါချစ်နေလျက်နဲ့လမ်းခွဲစကားမပြောထွက်ရက်ဘူးဂျွန်"

"အရာအားလုံးထက်မင်းကိုပိုချစ်ခဲ့တော့ ငါ့နာကျင်မှုနဲ့မင်းပျော်ရွှင်မှုကိုရွေးပါဆိုလျှင်ငါတုံ့ဆိုင်းမနေဘဲမင်းရဲ့ပျော်ရွှင်မှုကိုဦးစားပေးမယ့်ကောင်ပါဂျွန်"

"အခုမင်းရွေးချယ်တဲ့လမ်းမှာပဲမင်းပျော်ရွှင်နေဖို့ငါဆုတောင်းပေးမယ်ဂျွန်"

"ငါကနာကျင်ပြိုလဲနေတာတောင် မင်းရှေ့ရောက်ရင်ပြုံးနိုင်အောင်ကြိုးစားမယ်ဂျွန်"

"ငါ့ရဲ့နာကျင်မှုတွေကိုမြိုသိပ်ရင်း ငါ့အချစ်တွေကိုလည်းမင်းမမြင်အောင်ထားပြီး အဝေးကပဲချစ်နေပါ့မယ်ဂျွန်"

jk side

"ကျောပေးထွက်သွားတဲ့ကျောပြင်လေးကိုကြည့်ပြီးယောင်းလည်းငါ့ကိုတကယ်မချစ်ခဲ့ဘူးပဲ"

BRAIN & HEART ( Completed )Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang