1.One, to run!

549 51 0
                                    

5.

Pasibaigus filmui užlipau į viršų paimti antklodžių nes tie du užmigo bežiūrėdami filmą. Paėmusi antklodes nusileidau į apačią ir priėjusi prie miegančiųjų gražuolių apklojau juos. Kai apsisukau eiti kažkuris sučiupo mano ranką.

-Aster kiek valandų?- užsimiegojusiu balsu paklausė Harry.

-Am vienuolikta.

-Mums reikia namo.

-Ne pasilikit,- pasakiau ir šyptelėjusi išėjau iš svetainės. Užlipau į viršų ir nuėjau į dušą nusiprausti. Kai viską atlikau susiprotėjau jog nepasiėmiau apatinių. Ačiū dievui jog draugužis rankšluostis čia. Apsiviniojau juo ir atidariusi duris nukritau ant grindų. Už durų stovėjo Harry.

-Negazdink manęs,- pasakiau lengviau atsipūtusi.

-Aš ieškojau tualeto,- pasakė ir padėjo man atsistoti.

-Ačiū,- pasakiau ir šyptelėjau.

-O tu labai gražiai atrodai,- pasakė ir išsišiepė. Jaučiu kaip mano veidas pradėjo kaisti tik ne dabar.

-Negėdink.

-Mieliakė.

-Ką?

-Nieko,- pasakė ir sukikeno

-Nu gerai. Labanaktis.

-Saldžių,- pasakė ir dingo už tualeto durų.

*Rytas*

Atsikėliau anksti tad nusprendžiau pabėgioti. Apsirengiau sportine aprangą ir išbėgau iš namų. Harry automobilio kieme nebuvo. Nu jis tikrai ankstyvas paukštis pagalvojau ir atsidūriau kažkieno glėbyje.

-Atsiprašau,- pasakė nepažįstamas balsas.

-Nieko tai aš čia išsiblaškius.- Pasakiau ir nubėgau toliau. Kelis kart apibėgau aplink parką ir grįžau namo.

-Mama miegi?- nieko. Nuėjau į virtuvę ir iškart nulėkiau prie šaldytuvo ant kurio kabėjo raštelis.

"Aster išvykau darbo reikalais i Niujorką su tėvų grįšime po dviejų savaičių. Pinigų pravedžiau į sąskaitą myliu ir bučiuoju. Mama"

-Puikumėlis ir vėl viena,- sumurmėjau sau po nosimi. Užlipau į viršų atsiprausiau ir greit nubėgau į kambarį nes kažkas skambino.

Poklabis

"Klausau"

"Sveika čia Niall"

"Am iš kur mano numerį gavai?"

"Ai žinai Harry telefono slaptažodis labai lengvas- pasakė ir nusijuokė"

"Tai ko nori?"

"Susitikti gal?"

"Tai klausymas ar teiginys?"

"Klausymas, tai ar nori susitikti?"

"Taip žinoma"

"Oke būsiu už 20 minučių"

"Tinka, iki"

Pokalbio pabaiga.

Greit nulėkiau į kambarį apsimoviau šviesiai mėlynus aptemtus džinsus, laisvą, kreminės spalvos palaidine, kožą ir baltus konversus.

*Niall akimis*

-Oke bernai maunu,- pasakiau ir kai ruošiausi eiti pro duris Liam mane sustabdė.

-Kur susiruošei ponuli?

-Su Aster susitikt,- pavarčiau akis.

-Palauk aš kartu,- išgirdau Harry balsą.

-Ta su ja vakar buvai nurimk eržile,- pasakiau ir mes nusijuokėme.

-Tai sakai negaliu ane?- nusivylęs paklausė.

-Ne,- pasakiau ir išlėkiau pro duris. Man reikia su ja pasikalbėti labai svarbia tema kuria supras tik moterys.

-Nu ir gerai nebemyliu tavęs,- sušuko pro duris išlindęs Harry.

*Aster akimis*

Išgirdau mašinos pypsėjimą. Pažiūrėjau pro langą prie namo stovėjo Niall automobilis.Greit pasiėmiau viską ko reikia ir užrakinusi duris nubėgau ir atsisėdau į mašina.

-Labas,- pasisveikinau.

-Sveika kiauše,- pasakė jis ir nusijuokė.

-Jei aš kiaušė tai tu supuvęs batonas,- pasakiau ir mes abu nusijuokėme.

-Batonai nepūva jie pelija.

-Koks skirtumas. Kur varom?

-Gal į parką reikia pasikalbėt tai gyvybiškai svarbu.

-Nu k.

*Parke*

-Tai žodžiu noriu tavęs kai ko paklausti.

-Nu klausau tavęs batone.

-Man patinka viena mergina tik nežinau kaip jai tai pasakyti.

-O tu manai, kad ji jaučia tą patį tau?

-Aha.- Pasakė ir šyptelėjo.

-Jūs vaikinai labai keisti.

-Kodėl?

-Dedatės drąsūs o kai ateina toks žingsnis prisisiojat į kelnes.

-Nu baik aš į kelnes nesisiojau jau nuo 18 duh,- pasakė ir nusijuokė.

-Tai ką nori kad padaryčiau,- paklausiau atgavusi ora.

-Nežinau kaip jai tai pasakyt.

-Įsivaiduok kad aš ta mergina.

-Tikrai reikia?

-Aha.

-Nu gerai. Am noriu tau kai ką pasakyti...

-Ne.

-Tu visai nepadedi

-Klausyk kaip reikia. Palauk koks jos vardas?

-Amber.

-Amber tu man patinki ar tapsi mano mergina?

-Taip paprastai?

-Taip paprastai.

-O aš galvojau reiks dar kokį eilėraštį sukurt.

-Nejau jūs galvojat kad su mumis taip sunku?

-Nu jo.

-Oi tie vyrai,- pasakiau ir mes su Niall nusijuokėme.

-O Dieve tai Niall Horan!!!- Sušuko kelios mergaitės ir pradėjo bėgti link mūsų.

-Stop,- pasakiau ir parodžiau joms delną. Jos greit sustojo.

-Ką darai?

-Žiūrėk ir mokykis. Dabar paklausot manęs norit jo autografo ar ne?

-Tai aišku, kad taip.

-Yra dvi sąlygos.

-Nu greičiau.

-Pirma nusisukat ir užsimerkiat kol Ni išsitrauks parklį. O jo parkelis labai slaptoj vietoj,- visos merginos nusisuko.

-Kai suskaičiuosiu iki trijų bėgam,- pasakiau tyliai Niall į ausį.- Kai suskaičiuosiu iki 10 galėsi atsisuk ir dėl manęs jį čia išprievartaut.

-Gerai skaičiuok greičiau.

-Vienas, du, bėgam.-Pasakiau ir sučiupusi Niall ranką pasileidau bėgti link mašinos.Ačiū dievui jog ji buvo arti.

-O tu sukta.- Pasakė jis ir nusijuokė.

-Juk negalėjau žiūrėti kaip jos tave traiško,- pasakiau ir taip pat nusijuokiau.


Sr kad tokia nuobodoka dalis, bet labai skubėjau. Laukiu jūsų vote ir komentarų. With all love NaHi

Mūsų likimas žvaigždėse (H. Styles love story)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang