Labai svarbi žinutė. Svarbi kiekvienis nuomonė. Tai dėl istorijos pratęsimo!!!
Išjungiau televizorių ir tiesiog laukiau Harry. Staiga man pradėjo skaudėti galvą. Atrodo jog ji dega ir mano smegenys tuoj išvirs. Ilgai neskaudėjo, nes tiesiog iš to skausmo nualpau.
-Sveika Aster,-pasisveikino iš kažkur atsiradusi moteris.
-Kas tu?- paklausiau primerkusi akis, nes prieš jai pasirodant buvau visiškoje tamsoje.
-Žinai ką šį vakar Harry tau pasakys ar ne?
-Apie ką jūs šnekat?
-Tu gerai žinai. Aš taip pat gerai žinau todėl apsimetinėti nereikia. Esi protinga manau supranti apie ką aš.
-Palauk tai tu ta Aušrinė ar ne?
-Matau daug pažinčių turi su savo bendrakeleiviais.
-Ką ta prasme su kitomis žvaigždėmis? Na pažystu tik Dena.
-O argi tavo geroji draugė Lexe tau neatskleidė savo mažytės paslapties.
-Atsiprašau bet tai juk ne jūsu reikalas ar ne?
-Tiesa ne mano,- maloniai pažiūrėjo į mane.
-Tai ką norėjot pasakyti juk bereikalo aš nenualpau prieš pat savo pirmajį pasimatyma su Harry.
-Norėjau pranešti, kad vos tik jis prisipažins jog myli tave atsirsiu aš ir pateiksiu tau du pasiulymus.
-Kokius?
-Buk kantri Aster greit sužinosi.-Pasakė ji ir dingo. Aš greit prabudau nuo durų skambučio galva vis dar sukosi.Pažiūrėjau pro akutę ir pamačiau už durų stuvinti Harry.
-Sveikas,-pasakiau atidariusi duris.
-Labas, meile. Tikiuosi galiu tave taip vadint.-Pasakė jis ir įsišiepė.
-Man patinka.
-O štai imk vos nepamiršau,- pasakė ir įteikė mėlynos spalvos rožę.
-Tu prisiminei jog man patinka mėlynos aww.-Pasakiaubir pabučiavau jam į skruostą.
-Na eime ?
*Pasimatymo pabaiga*
Sėdim su Harry ant jūros kranto ir stebim žvaigždes. Vis bijau kad jis prasitars jog mane myli. Juk nežinau kas bus po to.
-Aster žinai noriu tau kai ką pasakyti,- pagaliau po ilgos tylos jis prabilo. Na štai ir pabaiga manau.
*Harry akimis*
-Na sakyk aš nekantrauju,- pasakė ir atsisuko į mane.
-Aš beprotiškai tave įsimylėjęs. Žinau tai keista.
-Aš tabe taip pat labai myliu,- pertaukė ji mane ir pabučiavo į lūpas.Staiga švystelėjo šviesa ir prie mūsų atsirado moteris. Nei jauna nei sena.
-Na matai Aster sakiau jog tai įvyks šiandien.
-Am atiprašau kas jūs?
-Aš Aušrinė žvaigždė. Esu tavo mylimosios mama.
-Štai ir atėjo tas laikas kai tu turi tai sužinoti.
-Sužinoti ką?-sumišęs pažiūrėjau į jos ašarų pilnas akis.
-Aš esu žvaigždė Harry. Štai ką Niall slėpė nuo jūsų. Štai tą gėdinga paslaptis kuria slėpiau nuo tavęs.
-Bet kodėl ji čia?- paklausiau ir parodžiau į tą nesveiką moterį.
-Misija baigėsi mieloji jis tave pamilo turi grįžti į dangų,- pasakė ta išsigimelė. Man širdis vos nesustoji. Kai pagaliau prisipažįstu Aster jog mylių ją ji turi išvykti.
-Palauk pasirinkimai sakei turiu du pasirinkimus!- sušuko Aster ir nusivalė rieninčias ašaras.
-Gerai kad esi protinga ir prisiminei mieloji.
*Aster akimis*
- Kas per pasirinkimai?
-Nori likti žemėje su juo,- pasakė ir pažiūrėjo į Harry,- Ar keliauti su manimi?
-Aš renkuosi, manau tu aiškiai žinai jog renkuosi Harry.-Pasakiau ir pajaučiau šiltą apsikabinimą.
-Gerai, bet tai buvo vienintelis kartas. Žinok jog dabar jus nesate susieti stipriu ryšiu ir kiekvienas iš jūsų gali pamilti kitus.
-Tikrai ne aš Aster esu įsimylėjęs iki ausų.
-Ar tikrai, o gal tai tik dar vienas priedas prie paslaptingo sujungimo?
-Ne myliu Aster ne dėl to jog ji yra mano žvaiždė, bet dėl to jog ji yra žmogus kuri pamilau nuo pat pirmo mūsų susitikimo.
-Aster prisimink mano žodžius,- pasakė Aušrinė ir pranyko.
-Tu pasirinkai mane vietoj amžino gyvenimo?
-Amžinas gyvenimas be tavęs, nėra gyvenimas.- Paskutiniui žodžiui palikus mano lūpas ios susijungė su Harry lūpomis. Mes neatsitraukėme vienas nuo kito iki tol kol mums pritrūko oro.
-Tai gali likti mūsų paslaptis?-paklausė jis.
-Skaitai mano mintis.Na tikiuosi patiko jei klaidų buvo soriukas. Dabar skaitykit atidžiai. NORITE KAD TĘSČIAU IR PRODĖČIAU DALIŲ? Jų būtu dar 15-10. Rašot į komentarus. (Jei negausiu bent 5 nuomonių istorija baigsis ties šia dalimi.) Bučkizzz NaHi
ESTÁS LEYENDO
Mūsų likimas žvaigždėse (H. Styles love story)
FanficPormo Žvaigždės. Kas tai? Žmonės mano jog tai tik paprasti įkaitę dujų kamuoliai, bet taip nėra.Be mūsų pasaulio yra jų,žvaigždžių pasaulis.Jos panašios į žmonės.Jos turi akis, lūpas ir plakančias širdis.Kiekvienas žmogus turi savo žvaigždę.Taip, jų...