1.Deep in heart he love her

534 47 2
                                    

VA nauja dalis :DD Aster jau turėtu kitoje pabusti. Kita dalis bus very long :DD tad norėčiau jog parašytumėt nuomone kitai daliai ir pa'vote'inkit :D With all love NaHi


Harry akimis

Įėjau į palatą ir pamačiau išblyškusia Aster. Ji tokia smulkute gulėjo tarp baltų patalų.Žiūrint į tokį vaizdą mano skruostais nuriedėjo kelios ašaros. Man skaudu matyti ją tokioje būsenije. Priėjau prie lovos, atsisėdau ir paėmęs Aster ranką nubraukiau dar kelias ašaras. Tas posakis "vyrai neverkia" toks kvailas. Lyg mes neturėtumėm jausmų. Visada stengiausi neverkt būti stiprus vyras. Bet tik dabar supratau jog stiprumas slypi ne drąsoje, o stipresniuose jausmuose.

- Aster nepalik mūsų, nepalik manęs. Mums, man reikia tavęs. Kaip pasaulis be saulės? Nebandyk mirti! Nepasiduok aš žinau kokia tu stipri, tu ištversi.

-Atsiprašau kas jūs?- paklausė įėjęs daktaras.

-Aš...aš,- prisiminiau jog niekam negalima būti šioje palatoje.

-Jūs šeimos narys, vaikinas?- paklausė jis

-Aš jos vaikinas,- pasakiau nes žinojau jei nepasakysiu to jis mane išvarys.

-Turiu jums nelabai gerą naujieną,- pasakė jis ir pažiūrėjo į mane gailesčio kupinu žvilgsniu.

-Kas jai, daktare?- sumišęs paklausiau.

-Avarijos metu ji stipriai susitrenkė galvą, mums teko sukelti jai dirbtine komą, kad veliau nebūtu neigiamų pasekmių,- paaiškino ramiu balso tonu.

-Ilgai?- paklausiau kai jis jau ruošėsi išeiti iš palatos.

-Atsiprašau?- atsisukęs pažiūrėjo į mane.

Ar ilgai ji gulės komoje?

Priklauso nuo smegenų darbo,- pasakojo eidamas artyn manęs,- Dabar jos patinusios ir kaukolė spaudžia jas, komoje gulintis žmogus į nieką nereaguoja tas visas dėmesys sukau[tas ties pasveikimu.

-Ne to klausiau,- pasakiau pertraukęs jį.

- Nuo dviejų mėnesių iki vienerių metų

-Metus? Ji komoje gali prabūti metus?- paklausiau išpūtęs akis.

-Negalvokite apie blogiausia, ji gali atsibusti greičiau

-Ar mes, tai yra jūs gali ką nors padaryti, kad ji pabustu greičiau?

-Tik tikėtis ir melstis jog jai viskas bus gerai, užjaučiu,- pasakęs šiuos žodžius jis išėjo iš palatos.


Po dviejų savaičių

Su vaikinais Aster lankėme kiekvieną dieną. Daktarai sako jog jos būklė nei kiek nepagerėjo. Rytoj mes išvykstame į turą. Nuo rytojaus viskas pasikeis.

*Niall akimis*

- Vargšelis,- pasakė nusivylusi Amber žiūrėdama man per petį. Aš apsisukau pažiūrėti ką ji turi omenį ir pamačiau gatve einantį Harry. Prie jo pribėgo kelios merginos. Matėsi jog jam prireikė daug jėgų jog šypteltu.

-Aš eisiu pas jį susitiksim namuose,- pasakiau ir pabučiavęs ją išėjau.

-O Dieve čia yra ir Niall,- sušuko viena iš vienas, du, trys.... iš dešimties merginų

-Merginos ramiau ar praleisite mus šį kartą ramiau musų ponaičiui Styles nekokia diena.

-O kas jam?- paklausė ir visos jos nurimo.

-Asmeniniai reikalai,- pasakiau,- Žinot rytoj prieš išvažiuojant į turą koncertuosime čia tad eikite pas Paul ir pasakykit savo vardus ir pavardes jus ryt įleis, bet tai su viena sąlyga.

-Kokia?

-Praleiskite mus ramiai be parašų ir nuotraukų gerai?

-Žinoma,- pasakė viena iš merginų.

-Pali surašyt šių merginų vardus ir pavardes ir rytoj duosi joms leidimą į užkulisius ten ir pasirašysim už šiandieną, o aš parvešiu Harry namo.

-Gerai eime čionai mergino,- pasakė Paul ir nusivedė jas į kavinės vidų.

-Tau viskas gerai?,- paklausiau Harry kai įlipome į mašiną.

-Nuo rytojaus man viskas bus gerai,- pasakė girgždančiu balsu.

-KAip suprast?- paklausiau bet jis neatsakė,- Harry!

-Nereikia Ni vistiek sužinosi greit nebekentėsiu.

-Ką turi omenį?

-Jei tu galvoji jog nusižudysiu dėl Aster prašovei aš tiesiog ištrinsiu ir pamiršiu jog pažinojau ją.

-Bet ji tau tokia svarbi ir tu jai labai reikalingas,- pasakiau

-Nesvarbu

-Vistiek tai ilgai netruks!- sušaukiau ant jo

-Kodėl?

-Nes jūs gyvenate viename mieste, viename rajone ir aš tikrai nenustosiu su ja bendrauti tad mūsų namuose ji bus dažnas svečias.

-Tada aš išsikraustysiu, Niall tai mano sprendimas. Turėtum jį gerbti, po velnių mes beveik kaip broliai. mes pažįstami penkerius metus, o tu stoji į jos pusę. Jei taip reiškia aš tavęs visiškai nepažįstu. Atsimeni sakei jog šeima svarbiausia. Mes ir esam šeima. Ir jei Aster tau kelis kartus patarusi ką sakyti merginai tapo brangesnė už mane tada gerai. Elkis kaip išmanai. Nenustatinėsiu tau pasirinkimo tarp savęs ir Aster nes jau žinau ką pasirinksi. Tai tavo sprendimai aš juos gerbiu tas prašyčiau tavęs gerbti manuosius.

-Harry ji nėra brangesnė už tave. Taip jūs mano šeima. Ir tu tikrai mane pažįsti, nors ne jei galvoji jog pasirinkčiau ją vietoj tavęs

-Man nėra lengva, bet taip bus geriausia,- tai pasakęs išlipo iš mašinos ir nuėjo į namus. Aš žinau jog ji jam rūpi ir jog jis ją myli, bet tikrai nežadu savo brulių keisti į nieką. Aster man brangi ir su ja nenustosiu bendrauti, bet daugiau niekada nekalbėsiu apie ją prie Harry. Niekada nekviesiu čia į namus, jei Harry taip bus geriau aš tai padarysiu.

Mūsų likimas žvaigždėse (H. Styles love story)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon