*Harry akimis*
Laiškas iš Airijos. Nieko beveik ten normaliai nepažįstu.Praplešiau laišką ir iš nuostabos atsisėdau ant lovos.
Laiškas:
"Harry,
Tikriausiai tu ant manęs dabar labai pyksti už tai ką tau pasakiau prieš keleta dienų. Aš tikrai laibai atsiprašau. Nežinau kas man buvo užėję. Visų jūsų nežmoniškai pasiilgau.Man be jūsų išties labai sunku. Kiekviena akimirka kuria praleidau su jumis niekaip neišsitrina man iš galvos. Labai tavęs pasiilgau. Žinok jog niekada nenustosiu tavęs mylėti.
Niall,
Mano mielasis blondinuk. Be tavęs dieno prailgsta. Pasilgau tų dienų kai prieš atvažiuojant pas jus reikdavo užsukti į kavinę. Pasiilgau tavo begalo didelė širdies į kurią tu mane įsileidai. Visada liksi mano pats mylimiausias didysis brolis. Myliu labai.
Vaikinai,
Jūs net neįsivaizduojat kaip man sunku ištverti dienas be jūsų pokštu ir elgsenos lyg būtumėt darželinukai. Liam man trūksta tavo rūpesčio nes buvai ir būsi mūsų Daddy Direction, Louis pokštai išlieka mano atmintyje kad ir kokie kartais nevykę jie buvo, pasiilgau Zayn nuoširdumo ir begalinio nora padėti visiems.
Panos,
Pasilgau tų vakarų kai žiūrėdavom filmus, kai lakstydavome po parduotuves specialiai erzindamos vaikinus.Niekada nepamiršiu jūsų nuoširdžių šypsenų, patarimų kaip suvilioti viena iš One Direction vaikinų. Myliu jus begalo bekrašto.
Aster."
Ašoros riedėjo skruostais bent žinau kur ji yra - Airijoje. Kad ir kaip nenorėjau šiendien ką nors matyti paskambinau visiems ir liepiau susirinkti pas mane namuose.
-Tai kas buvo?- paklausė į namus įsiveržę vaikinai.
-Žinau kurioje pasaulio vietoje Aster.
-Ką? Nesuprantu apie ka čia šneki.- Pasakė Ni ir išsidriebė ant lovos.
-Ji Airijoje atsiuntė man laišką.
-Duok paskaityt visi susigrūdo prie manęs.-Daviau jiems laišką.
-Bent jau žinom nuo ko pradėti paiešką,-pasikasė pakauš Liam.
-Šis laiškas iš Dublino.-Nušvito Niall akys.
-Iš kur žinai?- paklausiau jo atsisukęs į jį.
-Pašto antspaudas,- pasakė jis.
-Myliu tave už tai, kad esi airos, - pasakiau ir mes nusijuokėme.
-Man skambina turiu atsiliepti,- pasakė Ni ir išėjo į kitą kambarį.
*Niall akimis*
Skambino nežinomas numeris. Galvojau atsiliept an ne, bet gal tai mama iš kito numerio.
-Man skambina turiu atsiliepti,- pasakiau ir nuėjau į Harry kambarį.
Pokalbis:
-Klausau?- tyla.- Jei čia vėl kokia fanė tai tada atsiprašau, bet dedu ragelį.
-Ne.- Greit pasake mergina. Jos balas šio balso niekada nepamirščiau.
-Lexe?- pasakiau ir išgidau kai mergina iškvepia ora.
-Niall.
-Lexe kaip aš tavęs pasiilgau tu net neįsivaizduoji.
-Taip tikriausiai,- pasakė piktu balso tonu.
-Pyksti?
-Ne tik esu nusivylusi.
-Manim?
-Taip,- pasakė ir tikrai duodu galvą nukirst kad ji dabar verkia.
-Kodel?
-Išvykai, nepasksmbinai,- sukukčiijo ji.
-Pamečiau telefoną, o kai skambinau mamai ir prašiau tavo numerio ji sakė jog išvykai ir neturi kaip sužinoti.
-Atsiprašau tiesiog taip tave mylėjau, o tu neskambinai.
-Aš tav vis dar tebemylių, - pasakiau ir po šio sakinio stojo ilga tyla
-Aš skambinu ne dėl savęs.
-Dėl ko tada.
-Taip atsitiko jog pažįstu Aster.
-Tu jai nesakei to ar ne?
-Ne, bet žadėjay.
-Nieko nesakyk jai aš tau dar paskambinsiu.
-Gerai
-Ir Lexe tikiuosi galiu tave vadinti drauge. Juk nepraraday tos lainės?
-Žinoma kaip galėčiau neatleisti savo blondžiui.
-Man patinka.
-Kas?
-Jig tu pasakei savo,- išgirdau merginos kikenima.
-Gerai iki Niall.
-Iki greito Lexe
Pokalbio pabaiga.
Visas patenkintas parėjau į svetainę.
-Kas skambino?
-Mano meilė, - nepagalvojęs pasakiau.Visi pažiūrėjo į Amber tada į mane.
-Tai, kad Amber sėdi čia.- Pasakė Zayn.
- Klausykit vaikinai turėjau jums seniai tai pasakyti Amber....
537 žodžiai per matiekos pamoka parašiay šaunu. Ir už tai gavau pastaba, but never mind. Sr jei buvo klaidų sunku per tel rašyt.
Laukiu numonių :3 Bučkizzz NaHi
YOU ARE READING
Mūsų likimas žvaigždėse (H. Styles love story)
FanfictionPormo Žvaigždės. Kas tai? Žmonės mano jog tai tik paprasti įkaitę dujų kamuoliai, bet taip nėra.Be mūsų pasaulio yra jų,žvaigždžių pasaulis.Jos panašios į žmonės.Jos turi akis, lūpas ir plakančias širdis.Kiekvienas žmogus turi savo žvaigždę.Taip, jų...