Tanıtım

726 32 1
                                    

Multimedia: Hazal

Bu 25. Yıl Balosu nereden çıktı... Yetmiyo mu sanki hayatımdaki bunca karmaşa. Annemle babamın tartışmaları, kafayı bana takmış Simge'nin yaptıkları... Hayır anlamıyorum 18 yaşında normal bir insan üniversite sınavını düşünür. Ama ben farklıydım. Hayatımın rengi siyahtı ve ben ne yaparsam yapayım bu gerçek değişmeyecekti. Hiç bir zaman yaşıtlarımın yaşadığı o normal hayatı yaşayamayacaktım. Ailecek dışarı gezmeye çıkamayacaktım mesela. Ya da doya doya güzel bir tatil yapamayacaktık. En kötüsüde asla babamın kızı olamayacaktım. Çünkü tek derdi toplantıları işleri ve parasıydı ve nedense o beni baştan silmişti. İşte buydu benim hayatım..Okuldakilerin imrenerek baktığı, hayatımı özendiği biriydim ama gerçekler böyleydi ve eğerki bana seçme şansı verilseydi. Fakirde olsam sevdiklerimin yanında olduğu hayatı seçerdim. Çünkü zenginlik virüs gibiydi. Hızla büyüyen bir virüs ve zamanla herkesi ele geçiriyodu. Ama ben onun kirine bulaşmayacaktım. Tek istediğim mutlu bi hayattı. Hayır çok mu büyük birşey istiyodum çok mu imkansızdı istediğim şeyin gerçekleşmesi. Hayatıma azda olsa bir rengin girebilmesi...İşte yine cevapsız sorular.

3 ACEMİ YAZAR BAŞLADIK BİR İŞE UMARIM BEĞENİRSİNİZ

Gizemli ŞansHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin