Geciktiği için özür dileriz. Normal de bölümü yazdım ama bişeyler oldu ve bölüm silindi haliylede işler iyice uzadı.😭😭❤️ Bu öpücükler size gelsin😘😘😘
Multide Hazal______
Buğra gittikten sonra bende direk banyoya geçtim. Elimi yüzümü yıkayıp kendime geldim. Çünkü bu halimele içeri geçersem sağanak yağmur gibi
ardı arkası kesilmeden soru sorcaklardı. Hiç çekilmez..
Herkes masaya oturmuş kahvaltısını ediyodu. Bende her zaman olduğu gibi suratıma sahte bir gülücük yerleştirip yerime oturdum ve tabağımla ilgilenmeye başladım. Ama annem tabiki merakına yenik düşüp hemen sordu. " Ne oldu kızım nerdeydin?"
" Şey kamptan bi arkadaş gelmişte kampın bittiğini normal okula devam ediceğimizi söyledi." Dedim. Bu seferde Burcu olaya girdi. " Eee o zaman gidip eşyalarımız almamız lazım."dedi. Ben araba sefası sürerken onların kahvaltığı ettiğini düşündüğüm ve canımda birşey istemediği için " Ee hadi gidelim o zaman." Dedim. Burcu beni onaylayıp ayağa kalktı ama Çağlar çıkardığı değişik seslerle bizi durdurdu. " Nöröyö yö Bön Doha Yiyöm." Salak bu çocuk valla salak ağzında bi ton yemekle konuşunca ortaya da böyle saçma sapan bi dil çıktı tabi. "Ya Çağlar git şu keşfettiğin dili bilen başka birini daha bulda adam gibi tercüme etsin. Deli midir nedir ya?" Deyip Burcu benim dile getiremediğim şeyleri söyleyince kol kola girip evden çıktık. Çağları orda bırakmıştık aslında alsak iyi olurdu. Şimdi onun odasınıda biz toplıcaktık. Aman Çağlar'ın saçmalıklarından iyidir. Arabaya binip yola koyulunca sessizliği Burcu bozdu. "Kanka sen iyi misin?"
"İyiyim neden ki?" Ahh ahh ne de güzel yalan söylüyorum ben öyle.
"Yani ne biliyim bi değişik geldin gözüme."
"Hayır burcu gayet iyiyim."
"Tamam ya aman soranda suç." Bi dakika bu kız bana trip mi atıyo?
"Kız sen bana trip mi atıyon?"
"Yok canım ne tribi."
Evet bizim bu saçmalık tavan yapmış konuşmamız otele varmamızla son buldu. Arabayı girişe bırakıp ilk bizim odaya çıktık. Zaten pek dağınız değildi. Hemen hallettik. Eşyaları odada bırakıp Çağlar'ın odasına geçtik. Fakat odaya girmemizle Burcu'yla aynı anda Oha diye bağırmamız bir oldu. Çünkü burada bildiğin 3. Dünya savaşı çıkmış yani nolmuş buraya böyle. Bi de öykk kuscam galiba bir koku almış buraya. Allah'ım sen yardım et biz burdan uzun vakit çıkamıcaz galiba._____
Evet uzun uğraşlar sonucu odayı toplayıp kokuşmuş birkaç eşyayı da çöpe yolladıktan sonra Çağların eşyalarınıda halletmiştik. Burcu bizim odaya gidip ikimizin eşyalarınıda almıştı. Bende Çağlar'ınkileri almıştım. Mübarek o kadar eşya koymuştuki eşşek ölüsü gibi zor çekiyom. Al işte bi bu eksikti. Valizin tekeri bi yere takıldı. Gelmiyo. Derin bir nefes alıp sabır çektikten sonra tüm gücümle valizi kendimi doğru çektim. Tabi çekmemle birine çarpıp yere yapışmama bir oldu. Biri elini uzatınca uzatılan eli tutup ayağa kalktım. Teşekkür etmek için kafamı kaldırıp elini uzatan kişiye baktım ve ben şok ben ölüm ben wefad. Konuşan fil görmüşcesine Buğra'ya bakarken o yine yapıcağını yaptı. " Biliyorum biliyorum çok yakışıklıyım ama bu kadar bakmak fazla.."
" Ukalaaa sen mi yakışıklısın hah hiç güleceğim yoktu. Hayatımda gördüğüm en tipsiz insansın. Maymun suratlı." Söylediğim sözlere karşı bana o muht.. Ee yani iğrenç ötesi sırıtışını yolladı. "Yalan söyleyemiyosun bir. İkincisi sabah öyle demiyodun hatırlatırım." Dedi bu sefer ben ona hiçte bikerem sırıtşımı yollamaya çalıştım. Artık ne kadar olduysa." Hiç te bile ben o zaman Porche nin büyüsüne kapılmıştım." Deyip valizimi kaldırdıktan sonra yürümeye başladım ama kolumdan tutup kendine çevirdi. "Aaa küçük hanım numaranı vermicek misin? Hem bak ben senin gibi araba bahanesiyle falan da uğraşmıyorum direk söylüyorum." Ayy Allah'ım çıldırıcam. Sinir ettiğ yetmiyomuş gibi bi de o zamanı hatırlatıyo. " Yaaa gitsene yaa uff ukala, sinir bozucu varlık." Diye çığırıp bu sefer durdurmasına izin vermeden Burcu'ya hadi deyip yürümeye başladım. Eşyaları arabaya yerleştirdik ve her zamanki gibi Burcu yine lafa daldı.
" Hazal verseydin numaranı. Belki enişte mertebesine falan yükselirdi. Biliyosun başından beri ümitliyim."
" Burcu saçmalamayı kes. Hem sen neden beni düşünüyosun ki git kendine bul önce. " dedim. Cidden ya kendisi sap gibi bana birilerini arıyo.
" Aa hiç te bile ben doğru insanı bulamadım ondan. Hem bırak beni baksana Buğra'ya yakışıklı mı desen? Taş gibi çocuk maşallah. Karizma desen o da var. Beni pek alakadar etmez ama Porcshe si var. Bu demek oluyoki baya bi zengin. Kızım farklı farklı insanlarda bulacağın bütün özlelikler çocukta toplanmış sen hala önüne gelen bu muhteşem fırsatı geri itiyon. Olcak iş mi?" Ayy Cidden bana fenalıklar geliyo zaten o çorapların kokusunu bi ömür unutamıcam bide Burcu ohh yani cuk oturdu.
"Offf"
"Yaa bak ama oflama. Mesela Kemal Amca'nın oğlunu biliyosun çocuk ne kadar zengin ama bi gram tip yok. Buğra öyle mi herşey onda toplanmış resmen."
"Offff Burcu Offff." Diye cırladım.
"Tamam ya ben sadece fırs.."
"Burcuuu Yeterrrrr!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Şans
ChickLitSırlarla dolu bir hayatın içinde, yarın ne olacağını bilmeden yaşarken; hayatın önlerine attığı engeller sırları açığa çıkarır. Peki bu sırlar gün yüzüne çıktığında herşey eskisi gibi olabilecek mi?